Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 951
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man trene styrke etter inntak av Aduvanz (180mg)?.

Dette da 10 timer etter inntak.
Er det noen som får 180mg? Eller har du tatt flere? Det er jo omtrent et gram gatespeed. Ville sovet litt før jeg vurderte trening om jeg var deg.
Jeg tror ikke det er noe problem. Kan fint trene på 50mg attentin feks
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan man trene styrke etter inntak av Aduvanz (180mg)?.

Dette da 10 timer etter inntak.
Vis hele sitatet...
Du bør ikke, det er svært hardt for hjerte, hjerne og blodårer pga høy puls og blodtrykk.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av OneofaMind Vis innlegg
Du bør ikke, det er svært hardt for hjerte, hjerne og blodårer pga høy puls og blodtrykk.
Vis hele sitatet...

Det er snakk om 10t etter siste inntak, da… om det har noe å si?
Holder meg unna fysisk hard trening typ 24t etter siste inntak på vanlig gateamf..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er snakk om 10t etter siste inntak, da… om det har noe å si?
Holder meg unna fysisk hard trening typ 24t etter siste inntak på vanlig gateamf..
Vis hele sitatet...
Virketiden på vanlig amf er vell max 6-8t, mens aduvanz varer opptil 13t. Opp til deg, men jeg hadde ikke gjort det, det er ille nok å trene med 50mg og jeg er tilvendt over flere år, men det er din kropp...
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av OneofaMind Vis innlegg
Virketiden på vanlig amf er vell max 6-8t, mens aduvanz varer opptil 13t. Opp til deg, men jeg hadde ikke gjort det, det er ille nok å trene med 50mg og jeg er tilvendt over flere år, men det er din kropp...
Vis hele sitatet...
Sto over. Tar dobbeløkt imorgen Ingen sjanser!