Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1425
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Planlegger å ta ca 150-200mg pepper imorgen før jobb da jeg må være veldig effektiv.
Det blir i 08/0900 tiden.

Er det greit å ta med seg kroppen sin på ei styrketrening ca 1900 om kvelden eller er det noe som bør unngås?

Anbefaler du å snorte eller droppe i rizzla?
Å trene på stimulant er det beste jeg har gjort .. Tror jeg fikk hjerteinfakt i en av øktene men overlevde.

Ristet på bakken som en fisk et lite sekund og var sikker på jeg skulle dø, men ellers god økt...

Opp til deg
Bør nok gå greit, men ha gjerne på en pulsklokke og følg med litt. Stimulanter kan jo tære litt ekstra på hjertet så om du føler pulsen blir for høy hvil litt ekstra mellom setta.

Men akkurat det samme gjelder jo om man har tatt en PWO med noen hundre mg koffein selvfølgelig
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som Darkbull skriver så er det bare en fordel å ha på seg pulsklokke for å følge med litt
Folk med ADHD trener jo alltid med dexamfetamin uten problemer. Men å trene etter en skikkelig kraftig smell er nåkk ikke sunt nei.
Det er helt umulig å si. Er du ellers frisk og ung, og du føler at kroppen er ok ikveld så går det sikkert fint. Til tross for dette, så er det en unødvendig risiko, og du vil heller ikke få i deg nok mat i morgen til at treningen skal være noe du får noe særlig igjen for.

For kroppens del, hvil i kveld...
Må legge til at de som får resept på amfetamin alltid har tatt en EKG først. Så hvis du ikke har tatt en slik undersøkelse før så øker jo risikoen for at noe galt kan skje, hvis det feiler deg noe fra før.
Jeg tenker det kan være lurt, styrketrening booster deg med lykkehormoner og det vil være en ok måte å runde av dagen på, og sørge for at du får sovet på kvelden igjen, passe utslitt. Sørg for å få i deg nok næring + væske dagen igjennom. Forvent deg en økt med crappy pump og vektene vil bli «seigere» å løfte, øk heller litt på repsa. Kjenn dine begrensinger. Hold deg unna pwo osv.
Sitat av Levobo Vis innlegg
Folk med ADHD trener jo alltid med dexamfetamin uten problemer. Men å trene etter en skikkelig kraftig smell er nåkk ikke sunt nei.
Vis hele sitatet...
Det er stor forskjell på å være tilvendt og å gå på terapeutiske doser. Vanlig amfetamin inneholder 50% levo amfetamin som øker puls og blodtrykk betydelig mer enn dexamf. Dessuten er medisinske doser typisk 15-40mg, vs trådstarter som skal ta opptil 200mg. Om stoffet er 50% rent er det uansett over dobbelt så mye som medisinsk dose så påkjenninga på blodårer, hjerne og hjerte er svært høy.

Jeg trener på 15mg dexamf og pulsen er drygent høy da selv for meg som er tilvendt over flere år, jeg hadde ikke tatt sjansen med trådstarters inntak.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Unngå harde treningsøkter og hard styrke på amf. En behersket sykkeltur eller powerwalk holder hvis man på speed.