Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2191
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sendingen er sortert og videresendt.
27. juli kl. xx.xx - 1470 LØRENSKOG

Sendingen er ankommet mottakerlandet.
27. juli kl. xx.xx - OSLO LETTER CENTER



Slik har sendingen stått uten bevegelse siden tirsdag. Er den sendt til toll, eller til meg? Er ikke helt lovlig innhold.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Da er den stuck i tollen. Skjer det ikke noe på mandag er det bare å begynne å forberede seg. Sist jeg fikk pakke fra Frankrike satt den i tollen knapp time før den ble videresendt.
Anonym bruker
"Utstø Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sendte ei pakke sist uke og det tok dobbel tid, er ferieavvikling om dagen.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sendte ei pakke sist uke og det tok dobbel tid, er ferieavvikling om dagen.
Vis hele sitatet...
Du sendte ei pakke som tok dobbel tid i tollen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sendingen er sortert og videresendt.
27. juli kl. xx.xx - 1470 LØRENSKOG

Sendingen er ankommet mottakerlandet.
27. juli kl. xx.xx - OSLO LETTER CENTER



Slik har sendingen stått uten bevegelse siden tirsdag. Er den sendt til toll, eller til meg? Er ikke helt lovlig innhold.
Vis hele sitatet...
Jeg har hundrevis av slike pakker fra utlandet som for lengst er levert selv om de ifølge sporingen ikke er kommet lenger enn til Lørenskog. Sporing post-Covid er ubrukelig i Norge. Når det er sagt, mine pakker er av den lovlige sorten. Men poenget står; Sporingen kan ikke brukes til spekulasjon en gang. Du kan likegodt spekulere uten å bruke sporing som variabel.
Jepp, sporing har vært ubrukelig i flere måneder. Opplever at det står at pakken har ankommet Norge, og så skjer det ingenting på flere dager før jeg finner ut at den allerede er i posten/post i butikk og jeg kan hente selv om jeg ikke fikk melding.
Dersom det er en pakke som kommer i postkassen så bruker det å stå det samme med meg. At den er sortert og videresendt ifra Lørenskog, så 3-5 dager senere så dukker den på magisk vis opp i postkassen uten at sporingen oppdateres i det hele tatt selv om den er innom flere terminaler.

Så tenker nok at den er på vei og vil dukke opp om ikkje så alt for lenge.