Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2072
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hørte at gulere amfetamin er mer uren og utblanda enn f.eks. hvitt pulver.
Er dette faktisk sant?
Vell, hvis du aceton renser amfen din så vil den ende opp helt hvit og luktfri. Men så er det ikke vanskelig å gjøre den gul igjen uten at den skal trenge å bli uren. Eller rosa for den slags skyld. Så nei, farge har ikke så mye å si.

Beste varen jeg har vært borti har vært en gul flytende væske som blir til marsipan i fryseren, og fordamper hvis den ikke holdes der.
Sist endret av Levobo; 30. juli 2021 kl. 16:05.
Sitat av Levobo Vis innlegg
Beste varen jeg har vært borti har vært en gul flytende væske som blir til marsipan i fryseren, og fordamper hvis den ikke holdes der.
Vis hele sitatet...
Marsipan i fryseren, og fordamper om den ikke holdes der. Så når blir den flytende?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av knert1 Vis innlegg
Marsipan i fryseren, og fordamper om den ikke holdes der. Så når blir den flytende?
Vis hele sitatet...
Var flytende når jeg fikk den. Etter jeg åpnet forseglingen måtte den holdes i fryseren for å ikke miste vekt
Sitat av Levobo Vis innlegg
Var flytende når jeg fikk den. Etter jeg åpnet forseglingen måtte den holdes i fryseren for å ikke miste vekt
Vis hele sitatet...
Jammen virkestoffet ditt er jo ikke flyktig på det viset. Er jo bare vann eller løsemidler, og du hadde sitti igjen med enten pulver eller oljeaktig guffe som stivner kjølig og blir rennende for et godt ord.
Farge, lukt sitt datt, spiller ingen rolle.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fargen er mindre viktig så lenge det ikke har signalfarger. Lukter speeden markant av løsemidler, ammoniakk etc kan det gå hardt utover nyrer, slimhinner osv. osv.
Sitat av Levobo Vis innlegg
Var flytende når jeg fikk den. Etter jeg åpnet forseglingen måtte den holdes i fryseren for å ikke miste vekt
Vis hele sitatet...
Det er ikke amfetaminen som fordamper. Ikke frys den. Er bare bra å la den ligge fram litt.

Gjør alltid det når jeg har fått litt våt amfetamin. Lar den ligge fram og kakker litt av og til.
Ren amfetamin er hvitt og luktfritt. Så ja, det er urenheter som lager både farge og lukt på amfen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Helt ren amfetamin skal være kritthvitt og totalt luktfritt. Så all misfaring og lukt er enten at man har kløna i syntesa og har noen avfallsstoffer eller gjørt reaksjonen for fort/sakte eller feil rekkefølge som medfølger avfallsstoffer. Lukta er som regel startgass eller eter, løsemidler generelt. Usj. Kritthvite luktfrie rocks <3 Pleide å få litt som en kompis av meg lagde på høyskolen i vestfold for en del år tilbake, som ble målt på labben der til mellom 86 og 87%. Var helt fantastisk fin, rolig, knallfokusert, lett å spise på, kunne sove etter 6 timers tid etter inntak. Justerte omlag 20-30mg hver 3-4 time for å holde det gående. Tar kun amfetamin 1-3 ganger i året om i det hele tatt og kun når jeg får tak på slik vare, for jeg mener skal jeg ta et såkalt møkkastoff får det faen meg være av høy kvalitet og uten avfallsstoffer og løsemidler, for jeg trenger ikke MER unødnvendig skade.

Passer også på å aldri gå lenger en 24t, spiser ca hver 3-4 time og får i meg 3 liter vann i døgnet (2x1,5L flasker fylles med saft/vann).

Brukte det en del til pugging før eksamner og slik når jeg gikk på studiekompetanse, og gikk ut der med en karakter jeg er fornøyd med fordi det var det jeg ville ha som gjennomsnitt. (4) Rett og slett fordi da hadde jeg en del valgmuligheter etter det var fullført. Jeg vet jeg er svak for stoffet som er grunnen til at jeg kun har kanskje 1-2g som jeg tar av et par ganger i året. Går ikke og handler det på gata, klarer ikke lukta av gateamf engang uten å brekke meg.