Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2804
Rip 8-4-23
Har snuset i mange år og bruker gjerne 4 poser om gangen trøkket rundt i kjeften. For et par dager siden så tenkte jeg at hvorfor ikke prøve 1 pose sublingalt? Jo nå er jeg seff hooked da 1 pose smeller som bare det og man får det gode nikotinsjokket man lengter etter. Det jeg evt lurer på er helserisiko med å slenge posesnus under tungen? Såvidt jeg vet er det vel ikke noe mer risiko for skader under tunga vs leppe. Bare det at nikotinen kommer i blodomløpet fortere?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Begynner ikke det å renne snussaft med en gang da? Og smaken er jo sjelden særlig god. Hvor lenge klarer du å ha den under tunga da?

En som seff ikke er meg prøvde under forhuden. Ikke å anbefale
Sist endret av NodSquad; 27. juni 2021 kl. 15:38.
Rip 8-4-23
Trådstarter
Klarer en 10min med iny
Tens svie før jeg gir opp. Renner ikke så mye man skulle ha forventa. Posen suger opp endel men smaken er egentlig helt ok. Bruker loop jalapeno & lime s4
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
The fuck bro? Hvilken type snus er det du pakker oppi fire av? Jeg ble uvel av to lab 06. Du må være en hardcore snuser. Men sånn for real, kroppen din venner seg til den store mengden du tar. Ta lengre pauser mellom snusene, det er den beste måten å få tilbake godfølelsen på!
Rip 8-4-23
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
The fuck bro? Hvilken type snus er det du pakker oppi fire av? Jeg ble uvel av to lab 06. Du må være en hardcore snuser. Men sånn for real, kroppen din venner seg til den store mengden du tar. Ta lengre pauser mellom snusene, det er den beste måten å få tilbake godfølelsen på!
Vis hele sitatet...
Gikk over fra og bruke general løs som jeg har brukt i nå ca 20år til loop sin jalapenos & lime extra strong s4 i håp om at den funka bedre men nei. Merker lime smaken men ikke noe annet.trur jeg kansje må tilbake til løsvekt. Digga hawkings back in the day og storbruker av røda laket når jeg har hvert over grensen
Sist endret av Sæd; 27. juni 2021 kl. 17:50.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sæd Vis innlegg
Gikk over fra og bruke general løs som jeg har brukt i nå ca 20år til loop sin jalapenos & lime extra strong s4 i håp om at den funka bedre men nei. Merker lime smaken men ikke noe annet.trur jeg kansje må tilbake til løsvekt. Digga hawkings back in the day og storbruker av røda laket når jeg har hvert over grensen
Vis hele sitatet...
Ah, da skjønner jeg. Oss pingler som har brukt poser hele livet klarer ikke å trikse rundt med snusen inni munnen. Jeg har en kompis som hadde samme problemet, men han dreiv å flytta snusen rundt med tunga hele tiden. Man får best effekt når snusen ligger helt i ro uten å røre på seg. Synes det er merkelig at du ikke får godfølelse av så mange poser, det skal være en mye mer nikotin enn i løssnus, så lenge du ikke pleide å fylle hele kjeften. Du kan jo prøve en sterkere type posesnus? Styr unna de hvite posene. Vanlig er mye bedre!
Rip 8-4-23
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ah, da skjønner jeg. Oss pingler som har brukt poser hele livet klarer ikke å trikse rundt med snusen inni munnen. Jeg har en kompis som hadde samme problemet, men han dreiv å flytta snusen rundt med tunga hele tiden. Man får best effekt når snusen ligger helt i ro uten å røre på seg. Synes det er merkelig at du ikke får godfølelse av så mange poser, det skal være en mye mer nikotin enn i løssnus, så lenge du ikke pleide å fylle hele kjeften. Du kan jo prøve en sterkere type posesnus? Styr unna de hvite posene. Vanlig er mye bedre!
Vis hele sitatet...
Helt enig i at de hvite posene er noe herk, får ikke på nærheten den samme effekten som en go sort en.og smaken også er helt annerledes. En på vær side av strengen gjorde underverk før men damn det blir så dyrt når man bruker 1 boks om dagen.slutta med løs fordi den begynte og renne noe synnsykt etterhvert og det så ut som man hadde fåt et par slag på leppa
Du har ikke prøvd den derre siberian eller va den nå heter igjen ?

Edit: siberia

Siberia White Dry Portion är ett färdigt portionssnus med en extremt hög nikotinhalt. En portion innehåller mer än fem gånger så mycket nikotin som en normal snus.
Sist endret av magnet; 27. juni 2021 kl. 20:10.
Pleier å bytte mellom over og underleppa.
Svir greit i underleppa.

Under tunga høres litt nasty ut.
Vurdert subkutant?
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en UK side som selger snus som inneholder 180 - godt over 200mg nikotin. En kollega hadde kjøpt snus med 180mg som jeg fikk prøve en av. Det var ganske stor forskjell fra skruf xtra stärk som jeg til vanlig legger 3stk over hverandre da det har blitt så dyp grop oppe i tannkjøttet og leppa.
Klarer ikke posesnus. Smaken og stinget i den går ut etter 15 minutter, maks. Og med den slags forbruk du er på, så er det langt fra verdt pengene. Bøffer posesnus av fruen på sengen før leggetid, og tar den ut når jeg skal sove. Dette er en type G4 "extra strong" mint-sak.

Har snust General Løs i 16 år, og klarer ikke annet på dagtid iallfall. Kan ha en pris i kjeften i mellom 2-3 timer, og fortsatt ha smak og "svie"/litt sting. Skal sies at jeg spiser opp snusen underveis, altså tygger kornene for smakens skyld, og svelger. Men da er det bare å mate på med litt mer snus underveis. Mye billigere enn å bruke èn og en halv porsjonseske om dagen iallefall.
Röda Lacket klarer jeg ikke, det blir som bløt modoleire.

Eneste som kan måle seg mot General Løs for min del er Kronan Løs faktisk, en svensk variant kjøpt på grensen. Den syns jeg faktisk er hakket bedre på smak enn General, og er mye billigere. Eneste minuset er at den ofte er tørr/nær sluttdato. Bruker alltid å sjekke dato på snusen jeg kjøper i Sverige.

Edit: ble litt revet med, og skjønner såklart tråden handler om å putte snus under tunga.
Snus er forbundet med kreft i spiserør og i tunga. Tror ikke det blir bedre av å putte den under tunga.
Sist endret av instinktinnsikt; 28. juni 2021 kl. 21:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ble uvel av to lab 06
Vis hele sitatet...
Gjør det noen ganger til og da vil du ikke bli uvel lenger
Jeg snuser 2 poser om gangen av Lab 06. Merker nesten ingenting lenger.


Jeg lurer på om jeg skal forsøke meg på løs snus. Forslag til en som bruker The Lab 06 (ekstra sterk)?
Snuser vanligvis bare etter at jeg har røyket grønt for å gjøre effekten litt sterkere.
Sterkeste løssnusen jeg har sett i Norge kunne bestilles på nett. Odens No3 Extreme Løs.
Mulig en av de fancy Tobakkland-butikkene i Oslo har noe sterkere, men har ikke helt oversikt der.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvordan blir folk kvalm og sånt?

Starta med 06, merka null ting. nå har jeg vært på g3 extra strong siden 2014 og jeg har aldri blitt kvalm eller svimmel av snusten.. tatt 2 også.
Rip 8-4-23
Trådstarter
Sitat av magnet Vis innlegg
Du har ikke prøvd den derre siberian eller va den nå heter igjen ?

Edit: siberia

Siberia White Dry Portion är ett färdigt portionssnus med en extremt hög nikotinhalt. En portion innehåller mer än fem gånger så mycket nikotin som en normal snus.
Vis hele sitatet...
Jo lest lit om den og vurderer og bestille
https://www.snuslageret.no/siberia/

Ser ut som de har ok utvalg og er helnorsk side
Skulle ønske de solgte den i løsvekt da poser er ekstremt waste
Sist endret av Sæd; 30. juni 2021 kl. 23:59.