Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2315
Hei! Har en flaske bols bananlikør, hva er godt å blande ut denne med? Noen bartendere her hehe?
Har tropisk nektar og sprite men vet ikke om det er så gull? Takker for svar!
BRAND ∞ STRONG
Drikker ikke bananlikør, mer her har du den klassiske 70/80 talls drinken
San Fransisco
  • 3 cl Vodka
  • 1 cl likør, banan
  • 8 cl appelsinjuice
  • 0.5 cl grenadin

Og HER er resten av banan drinkene
Sist endret av vindaloo; 15. juni 2021 kl. 00:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjøp en bærblanding du liker på butikken, ta en neve og kvern det og bland ut med så mye likør du vil, eventuelt ha på litt sprite eller noe sånt hvis du trenger å blande det ut mer. Eventuelt Farris.
Det jeg sier nå kommer muligens til å sitte dårlig hos en del kokker og bartendere men la gå.

Vi mennesker opplever smak veldig forskjellig, det er derfor vi liker forskjellige ting og noen kan elske noe en annen motbyder. Hvis du smaker på likøren bar, og bruker intuisjonen din og eksperimenterer litt så vil du fort finne en drink som er bedre for ‘deg’ enn noen du finner på nettet.
Lag sangria! Det går helt fint med bare rødvin og bananlikør med litt juice, men perfekt blir den med en del bananlikør, en del appelsinlikør, to deler rødvin, to deler appelsinjuice. Server med frisk frukt og isbiter. Topp glasset med farris eller appelsinbrus om du vil ha det søtere.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hva med å gi https://www.cocktailbuilder.com et forsøk?
Nå er det 20++ siden jeg har drukket noe med Bols i, og de to mest vanlige jeg støtte på var "Grønn Ku", 1 del bols og 4 deler helmelk, og "Neon Appelsin", omtrent samme blandingsforhold men med appelsinjuice. Grønn Ku smaker ille på vei opp igjen og Neon Appelsin hadde best funksjon hvis man hadde ølsmaken så langt opp i halsen at man ikke klarte mer, så tok man seg en slurk av Neon og så forsvant det problemet.