Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1901
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Som tittelen sier så har jeg et spørsmål.

Er det noen sjans for at en urinprøve (syntetisk urin) som blir sendt til laboratorum kan oppdage at det er syntetisk?

Skal gå på urinprøver fra neste uke, 2 ganger i uken og har anskaffet meg en "Screeny Weeny 5.0". Genial sak.

Er med urin med fargekoder, så du ikke bruke den samme hver gang får da får du alltid samme verdier, men bruker du de forskjellige så får du ulik kreatin og ph-verdier.

Så igjen; Er det noen som helst sjans for at de ser at det er syntetisk?
Har DU hørt noe om det?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en kompis som hadde den greia du har og han ble tatt ganske fort. Tror han hadde litt uflaks da, men legen som sto å så på urinprøven fatta mistanke av en eller anna grunn som han aldri fikk svar åp.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det jeg lurer på er egentlig om de ser om det er syntetisk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det jeg lurer på er egentlig om de ser om det er syntetisk
Vis hele sitatet...
Nei
Da jeg leverte pisseprøve uovervåka så sjekka de tempen husker jeg. Så det må du passe på iallfall.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk det ? Og kan jeg spørre, bruker du den som heter cleanu som bla. fås kjøpt på shady.no ?
Har også lurt på dette med nivåer når man skal levere 1-2 ganger i mnd over 1år. Er det altså fargekoder og forskjellige nivåer av kreatin/ph på dette produktet ?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan gikk det ? Og kan jeg spørre, bruker du den som heter cleanu som bla. fås kjøpt på shady.no ?
Har også lurt på dette med nivåer når man skal levere 1-2 ganger i mnd over 1år. Er det altså fargekoder og forskjellige nivåer av kreatin/ph på dette produktet ?
Vis hele sitatet...
Bruker cleanU med screenyweeny. Er forskjellige nivåer kreatin/Ph ja. Bruk forskjellig for hver gang så det ikke blir mistenksomt.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kult. Men ser det bare er tre fargekoder..? vil ikke bli mistenksomt at vær 4 prøve bli lik da?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kult. Men ser det bare er tre fargekoder..? vil ikke bli mistenksomt at vær 4 prøve bli lik da?
Vis hele sitatet...
Du kan også blande fargene
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Flirende Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror dere at det blir oppdaget med en gang om jeg leverer den samme syntetiske urinen andre gang på rad?
Jeg hørte en av de som jobber her at de hadde levert urinprøve og fått til svar at det ikke var menneskelig urin. Tror dere det kan være syntetisk eller har han fått bikkja til å pisse for seg?