Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1575
Hola amigos!

Jeg planlegger en LSD tur i helgen som kommer, rundt 300ug pluss minus.

Har tidligere prøvd litt diverse som røyking av weed på comeup, prøvd og drikke litt alkohol (ikke mye, 1-2 drammer eller en 3 øl/cider)

Brukte røyken før fordi jeg blir ALLTID kvalm når jeg tar LSD'en "plain"
Men der igjen får litt hjertebank/små noia, så har slutta med det. Tar meg heller litt røyk heeeeelt på slutten av comedownen bare for og få såve litt.

Men har prøvd en gang tidligere og ha meg en enhet og to med alkohol før jeg inntar lappen, og hadde egentlig en god opplevelse med det, fikk roa meg ned helt 100% + litt reduksjon på kvalmen.
Men jeg vet liksom ikkje om LSD og en liten dose alkohol er det lureste og blande selv om det har gått fint en gang (?)

Har noen av dere noe erfaring med litt alkohol før/i comeup'en?

Og tar gjerne imot generelle tips om kvalme på LSD, fordi det har skjedd 20 av 20 gonger no matter what 🙈
Anonym bruker
"Lett Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ja det går kjempe bra. foretrekker det.
men ikke mer en det du behøver for å roe nerver. typ 3-4 øl eller noe.
Anonym bruker
"Taktløs Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fortrekker omvendt rekkefølge. Altså å ta blotteren og drikke en halv til en hel øl-cider den første timen så blotteren får kicke inn, og en øl eller to til etter. Hjemmetripping vel å merke. Når jeg har tatt syre på fest har det blitt litt mer drikke men jeg får alltid følelsen av en åpenbaring at øl og sigg og til og med potetgull og sånn er gift for kroppen når jeg tripper, så jeg får oppriktig ikke lyst til å drikke så mye.
Ja, det eliminerer all angst. Men det kan sette trippen din i kaotiske veier, det beste er å ta lappen og meditere og finne en indre ro og aksept over hva som skal skje, forstå at nå skal du ut på tur og begynne å drøfte de tingene du ønsker å finne svar hos.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv god erfaring med et par øl mens jeg venter på lappen skal kicke inn. Har god erfaring med og ta en øl eller 2 når det har gått 5-6 timer, bruker ofte og bli litt sliten da.

Har hatt litt "dårlig" samvittighet for at jeg har begynt og drikke noen øl for at det skal bli en bedre opplevelse.
Men usikker på om jeg "trenger" og ha det. Det har gjort opplevelsene bedre og mere lærerik for jeg klarer bedre og gi slipp og flyte med opplevelsen.
Føler jeg har svært lite igjen for det de gangene jeg ikke klarer og gi slipp og store deler av dagen kan bli litt angstfull.

Har dere gjort dere noen tanker om det er "greit" med alkohol under en tripp?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har selv god erfaring med et par øl mens jeg venter på lappen skal kicke inn. Har god erfaring med og ta en øl eller 2 når det har gått 5-6 timer, bruker ofte og bli litt sliten da.

Har hatt litt "dårlig" samvittighet for at jeg har begynt og drikke noen øl for at det skal bli en bedre opplevelse.
Men usikker på om jeg "trenger" og ha det. Det har gjort opplevelsene bedre og mere lærerik for jeg klarer bedre og gi slipp og flyte med opplevelsen.
Føler jeg har svært lite igjen for det de gangene jeg ikke klarer og gi slipp og store deler av dagen kan bli litt angstfull.

Har dere gjort dere noen tanker om det er "greit" med alkohol under en tripp?
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å drikke rødvin når jeg tripper. Som regel en flaske i løpet av trippen. På syre smaker vin helt himmelsk. Alkohol generelt kan dra ting i en «mørkere» retning, så vil anbefale alle å prøve seg litt frem egentlig.
Ideelt sett så burde man ungå all form for stimuli som kan sette en demper på sansene. Alkohol er et fluktmiddel, mens LSD er det motsatte om det brukes riktig. Men jeg selv har og nytt sopp med alkohol. Når det kommer til LSD har jeg dårlig erfaring med det, da trippen varer så lenge. Sjansen for å overdrive alkoholinntaket er stort, og fyllesyken blir 100 ganger kraftigere.