Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1461
Skal ta ketamin for første gang.
Noe jeg bør vite før jeg tar det?

Hva er bra starter dose? Tenker å ta det gjennom nesa
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta heller liten dose og refill med liten dose hvis det ikke er nok. Du vil ikke havne i k-hole
Okok, men kan det blandes med alkohol? Eller er det best å bare ta ketamin alene ?
anbefaler å ikke blande det med alkohol da det kan gi ubehagelige bivirkninger som kvalme og ekstrem svimmelhet, hvertfall mine og venners erfaringer.

Start pent, ta en liten liner og vent c.a 10-20 min før du tar en til også justerer du deg opp til formen du ønsker

Mange som bare gunner på med 100mg rett i nesa men det er bare waste da du tetter neseborene, ta heller flere små hvert 5-10 minutt om K-hole er ønsket. Men om det er første gangen ville jeg startet pent og jobbet meg oppover

Husk også å pust pent inn i nesa, du vil ikke gjøre som på filmer der folk drar inn alt dem kan, da havner alt baki halsen og går til magen og du waster mesteparten have fun!

Og som anonym over her skrev "du vil ikke havne i k hole" så vet jeg ikke om han mener om han selv har dårlige erfaringer med k hole eller om såpass små doser ikke vil sende deg dit

Men k hole er en fantastisk opplevelse, for meg har ket et slags stadie der jeg enten må ta mer for å bli kvitt "angsten" eller ikke ta mer og unngå k hole, moro på små doser også, blir veldig dansete, chattete og alt er wonky og morsomt men det er også helt rått og ri rundt i verdensrommet mens du kjenner, føler og er musikken
Sist endret av R3dNoi; 19. mars 2021 kl. 20:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Okok, men kan det blandes med alkohol? Eller er det best å bare ta ketamin alene ?
Vis hele sitatet...
Jeg har bare tatt det sammen med alkohol, men bare med én - 1- max 3 cider/øl sakte bare som sidekos utover hele kvelden og ikke fyll. Det har vært en chill kombi for meg.
Okok! Takk for svar! Ønsker ikke k h-hole, men går det an å ta 00,5mg linjer å bare jobbe seg oppover? Eller blir det for lite av gangen?
Å hvor mye må jeg ta for å oppleve k-hole? Kjekkt å vite så jeg unngår det haha
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
IKKE bland med alkohol.
En - to pils avhengig av alkoholtoleransen din går nok fint, men beste er å styre unna.

Samtidig bruk av ketamin med alkohol, GHB, opioider og enkelte andre sentraldempende kan øke risikoen for bevisstløshet og oppkast, eventuelt også pustestans dersom de sentraldempende inntas i stor nok mengde. (Ketamin i seg selv virker imidlertid ikke sentraldempende for normalt friske individer.)
Vis hele sitatet...
det spørs helt på kroppstype osv jeg ville kanskje begynt med 15-20 mg og jobbet meg oppoer derfra khole for en uten toleranse vil jeg si er alt ifra 100-150mg utifra kvalitet, kroppsbygning osv
Okok, takk for svar freaks!
Kos deg Ta som de andre sier små linere. Jeg ville ventet ca 20 min mellom linjene for å gå dypere. Ca hvert 45 min for å holde en jevn high. Dette funker for meg. Men pass litt på og ikke bli alt for ivrig med redoseringene. Highen på ket endrer seg ganske drastisk i de høyere dosene.