Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 977
Har hatt endel problemer med D-link routeren til huseieren i det siste, vært endel Strict NAT sånn at xbox 360'en ikke vil tilkoble seg med en gang til nettverket. Da må jeg >Test connection også signe inn etterpå. Dette må jeg gjøre hver bidige gang jeg slår på xbox'en.

Har også hatt mye problemer med at jeg må inn å skifte til statisk IP og etter bare noen få dager fjerne statisk IP og sette på automatisk på Pcen.

Men i dag våknet jeg opp til at jeg ikke kunne koble meg til serverne på HoN. Testa da WoW får å sjekke om dette problemet var for Game servers, og det virka det som det var. Steam serverne får jeg heller ikke koblet til selv om Steam programmet funker, kan ikke se noen servere når jeg trykker på >Servers inn på Steam.

Har internett tilgang men virker ikke som jeg kan spille på noe som helst servere.


Har prøvd å pinge vg.no, request timed out.


Cmd ipconfig/all:

Connection-specific DNS Suffix : home

Description : RT73 USB Wireless LAN Card

DHCP Enabled : Yes

Autoconfiguration Enabled : Yes

Link-local IPv6 Address : fe80::5802:48a9:d28e:c20e%42(Preferred)

IPv4 Address : 192.168.0.183(Preferred)

Subnet Mask : 255.255.255.0

Lease Obtained : 31. januar 2012 10:42:23

Lease Expires : 1. februar 2012 10:42:26

Default Gateway : 192.168.0.1

DHCP Server : 192.168.0.1

DNS Servers : 192.168.0.1

NetBIOS over Tcpip : Enabled


Router:

UPnP : Enabled

IP Address : 192.168.0.1

Subnet Mask : 255.255.255.0

DHCP Server : Enabled

For meg virker det som routeren sperrer meg ute, er bare en ukvalifisert teori.
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noen der ute som har noen forslag?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Gratulerer, du har et dobbel-nat'et nettverk.

Bridge enten router eller dlink (søk på forumet) og alle dine problemer forsvinner.
Takker for raskt svar, skal få testa å bridge det her