Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 829
Sitter her med knekt fot for øyeblikket og kjeder vettet av meg. Bestemt meg for at sekundet denne gipsen forsvinner så hopper jeg i bilen og tar meg en tur.

Tenker en helgetur til Sverige. Aldri vært dere før så hvorfor ikke.

Litt usikker på hvilken rute jeg bør ta eller hvilken plass over grensa som er verd å kjøre til. Tenker i utgangspunktet bare på å kose meg litt, handle, overnatte og kjøre hjem igjen.

Har dere noen anbefalinger/tips? Kjører fra vestlandet
Kjører fra vestlandet 3-4 ganger i året, veksler mellom Filefjell, Hemsedal og Vidda men 9 av 10 ganger blir det til Kongsvinger og Charlottenberg over Magnor.
Overnatting kan gjøres på Monte Bello, 50 meter fra grensen, da rekker en 2 handleturer på en overnatting.

Systembolaget er i det største senteret v/Thon Hotell og hvis en kjører rett frem i rundkjøring nr 2 ligger Balkanboden på høyre side 100 meter opp i veien, verdt ett besøk for innvandrervarer og billig kjøtt osv..
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Kjører fra vestlandet
Vis hele sitatet...
Sitat av junkhouse Vis innlegg
Kjører fra vestlandet 3-4 ganger i året..
Vis hele sitatet...
Ta dere en tur sammen.
Tenk så koselig
Sist endret av vindaloo; 12. september 2021 kl. 14:34.
Sitat av junkhouse Vis innlegg
Kjører fra vestlandet 3-4 ganger i året, veksler mellom Filefjell, Hemsedal og Vidda men 9 av 10 ganger blir det til Kongsvinger og Charlottenberg over Magnor.
Overnatting kan gjøres på Monte Bello, 50 meter fra grensen, da rekker en 2 handleturer på en overnatting.

Systembolaget er i det største senteret v/Thon Hotell og hvis en kjører rett frem i rundkjøring nr 2 ligger Balkanboden på høyre side 100 meter opp i veien, verdt ett besøk for innvandrervarer og billig kjøtt osv..
Vis hele sitatet...
Da satser jeg på Kongsvinger og til Sverige derifra