Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1842
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er lei av å måtte styre med dopapir/rizzla til MDMA så tenkte å kjøpe noen piller jeg kunne tømme og fylle med MDMAen for å droppe. Noen som vet hvilke som funker best, noen som ikke tar lang tid å oppløse i magen? Vet man kan kjøpe tomme, men finner ingen på butikkene her i nærheten og vil ikke bestille på nett.
Kjøp noe random vitaminkapsler på en helsekost og tøm de ut.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er jo egentlig ikke så stress å lage en dropp av papir, beste måten jeg kan se å gjøre noe ut av.
Men det finnes, mine melatonin kapsler kan åpnes opp, de er på 10 mg, så de derfor
Du får kjøpt tomme gelatinkapsler på helsekostbutikker. Funker i begge ender
Sist endret av Bothrops; 10. september 2021 kl. 04:13.
Kjøp tomme kapsler. Kan også bestilles på lokalt apotek.

Tror det var 300kr for 200 stk elns.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden Life nesten har monopol på fysisk helsekost, kanskje du har en butikk i nærheten?

60 stk kapsler i cellulose (papirstivelse) for under 200 kr, med C-vitamin, så har du til både vinterimmunforsvaret og partydopet.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Siden Life nesten har monopol på fysisk helsekost, kanskje du har en butikk i nærheten?

60 stk kapsler i cellulose (papirstivelse) for under 200 kr, med C-vitamin, så har du til både vinterimmunforsvaret og partydopet.
Vis hele sitatet...
Bor ute i gokk så har kun matvarebutikker her. Men kan vel forsåvidt bestille når det er norsk nettbutikk. Vet du om disse pillene bruker lang tid til å løses opp i magen?
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ritalin kapsler kanskje? Fra depot preperatet demmes, om du liker ritalin så er jo det to fluer i en smekk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bor ute i gokk så har kun matvarebutikker her. Men kan vel forsåvidt bestille når det er norsk nettbutikk. Vet du om disse pillene bruker lang tid til å løses opp i magen?
Vis hele sitatet...
Veldig kort tid.
Magesyre er sterkt (etsende) så er ikke mange sekundene det tar før papirer er oppløst.
Med tanke på at du har blitt lei av å bruke rizla er jeg litt nysgjerrig på MDMA for bruket ditt..
søk ebay : Empty Gelatin Pill Capsules