Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 10297
Eller er dette bare kvantitetsvarer? Ser på noen sko der men føler siden ikke virker helt ærlig? Men kjøpt et par ting der før og fikk tingene mine
Man får varene sine og de har mange gode merker, men jeg tror det var den siden som for ikke lenge siden ble fersket i å ikke publisere negative kundeanmeldelser.

Tøy og sko kommer i den kvaliteten du betaler for er min egen erfaring.
De sletter negative tilbakemeldinger og viser kun frem de gode. Alle butikker har kunder med negative opplevelser, det er naturlig. Men tights har "ingen" om du ser på sosialemedier o.l.

Hele brandsdal gruppen driver med parallelimport/gråsoneimport, derav de lave prisene.

https://www.tv2.no/a/13932165/

https://no.trustpilot.com/review/tights.no

Eieren av butikken var en av de største investorene i sørlandsnyhetene som i praksis drev med uthenging og skrev nyhetssaker basert på rykter og falske nyheter.
Personlig ville jeg aldri lagt igjen en krone i disse butikkene (tights, blivakker, netthandelen).
Sist endret av random105675; 28. mai 2021 kl. 11:25.
Trådstarter
22 4
Er Levity skoene bra? De ligger på ca 1000 til vanlig men er nå på tilbud
Jeg har handlet flere ting der til trening som har vært helt i orden de, som foreskrevet.
De spammer noe helt enormt dog, får enda SMS spam i fra dem sikkert 5 år etterpå selv om jeg har meldt meg av sikkert 100 ganger. "Send stopp til xxxx", spammen kommer hvert eneste salg hele tiden uansett. Har helt sluttet å handle noe der av prinsipp ettersom jeg ikke blir kvitt reklamen uansett hva jeg gjør...
Sitat av Rosander Vis innlegg
De sletter negative tilbakemeldinger og viser kun frem de gode. Alle butikker har kunder med negative opplevelser, det er naturlig. Men tights har "ingen" om du ser på sosialemedier o.l.

Hele brandsdal gruppen driver med parallelimport/gråsoneimport, derav de lave prisene.

https://www.tv2.no/a/13932165/

https://no.trustpilot.com/review/tights.no

Eieren av butikken var en av de største investorene i sørlandsnyhetene som i praksis drev med uthenging og skrev nyhetssaker basert på rykter og falske nyheter.
Personlig ville jeg aldri lagt igjen en krone i disse butikkene (tights, blivakker, netthandelen).
Vis hele sitatet...
Jeg er enig det er viktig å bruke forbrukermakten sin å boikotte sånne folk!
Har smakt så godt som alt av proteinbarer, lavkalori sauser, proteinpulver, flavordrops og lignende på det norske markedet, rent smaksmessig ligger "monster" produktlinjen til tights på bunnen. 99% av produktene jeg har smakt har gått rett i søpla, skulle trodd de ikke testet hva de solgte eller bare tror folk godtar at sukkerfri mat skal smake krekslig.

Tights har mye bra ellers, bruker stort sett tights for deres billige "bodyfuel" produktlinje, ikke for noe smaksmessig though, proteinpulverne ligger lavt når det kommer til smak og jeg har testet alt. Skal du ha de billigste proteinpulverne med god smak i Norge er det ingenting som slår gymgrossistens Whey-80 pga aspartamtilsetning, double rich chocolate kan nevnes som en slager.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Jeg kjøpte melatonin og zma derfra. Kjapp levering og varene er jo det det skal være. Tok 2 dager å få dem. Vet ikke med klær da
Har bestilt der ifra og så å si alle gangene har det vært rot med bestillingen, feil varer, sendt feil ovs. Kvaliteten er helt ok. Handler ikke der i fra mer da de virker uproffe og fjerner «negative» omtaler. Min ble også fjernet da jeg skrev om en tights som jeg ikke var fornøyd med..
Handler veldig mye på tights. Kosttilskudd, treningsklær og mat. Det er stort utvalg og mye billige varer. Men vær obs på at mange av produktene "på salg med sinnsyk rabatt" egentlig er kunstig overpriset som førpris. Dette for at de så kan reklamere med stor rabatt. Og så er det alltid noe krøll med frakten, men det er helthjem og post nord sin feil.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ikke kjøpt derifra, men sett masse reklame på Instagram. De bruker veldig mye influencere til å reklamere for dem og det er i mine øyne grunn til å være skeptisk. Influencere reklamerer for de som betaler.
Handlet der en del. Alltid fått det jeg har betalt for. Kjapp levering, ikke noe tull.

Har vell fått 4-5 sms med reklame de to siste mnd, ikke veldig plagsomt.
Aldeles ikke, venta 1mnd på pakke som aldri kom. Masse mail frem og tilabke, ble lovet reship, kom aldri. Får da vite at pakken aldri ble sendt og pengene skulle refunderes. Har ikke motatt de heller...
Sitat av n_79 Vis innlegg
Influencere reklamerer for de som betaler.
Vis hele sitatet...
I motsetning til TV-kanaler og oppslag på trikken, som jo markedsfører andres produkter helt gratis.

Reklame koster penger. At noen bruker personligheter i sosiale medier for å nå sin målgruppe sier i seg selv lite om kvaliteten, verken positivt eller negativt.
Jeg har bestilt masse kosttilskudd derfra. Zma, melatonin, 5-htp, ashwaghanda blant annet. Billig og ofte tilbud på varer hvis du kjøper større pakker. At man får det levert på dørstokken er også et pluss. 5 av 6 stjerner fra meg ihvertfall
Sitat av AutismusMaximus Vis innlegg
Har smakt så godt som alt av proteinbarer, lavkalori sauser, proteinpulver, flavordrops og lignende på det norske markedet, rent smaksmessig ligger "monster" produktlinjen til tights på bunnen. 99% av produktene jeg har smakt har gått rett i søpla, skulle trodd de ikke testet hva de solgte eller bare tror folk godtar at sukkerfri mat skal smake krekslig.

Tights har mye bra ellers, bruker stort sett tights for deres billige "bodyfuel" produktlinje, ikke for noe smaksmessig though, proteinpulverne ligger lavt når det kommer til smak og jeg har testet alt. Skal du ha de billigste proteinpulverne med god smak i Norge er det ingenting som slår gymgrossistens Whey-80 pga aspartamtilsetning, double rich chocolate kan nevnes som en slager.
Vis hele sitatet...

Mars-barene var ganske greie. Peanøttsmøret tip monster var ganske god. Ellers er jeg enig, deres eget proteinpulver smaker helt forferdelig. Proteinpannekakene derimot var veldig gode
Handler veldig mye der pga lave priser og stort utvalg. Kjøper diverse kosttilskudd fra bodyfuel, billigere enn noe annet norsk butikk jeg vet om. Og proteinpulveret whey isolat med sjokoladesmak fra SELF er fantastisk godt. Pluss at jeg kjøper nesten alt treningstøy der. Har også kjøpt en del utstyr, strikker og diverse. Det hender at de er treig med levering, men har alltid fått tingene mine.