Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3341
Kom over denne: norskmedisinering.com
Noen som har hørt om før? Denne kan jo umulig være legit eller lovlig, ble litt satt ut når jeg oppdaget den, de tilbyr blant annet kokain, metadon, amf og cannabis også fant jeg ut når jeg trykket på ''blog'' i feltet øverst. Mulig dette er i helt feil forum og er helt ærlig litt i tvil om jeg bryter noen regler på freak.no nå, men mest av alt vil jeg egt bare dele mitt overraskende funn med dere, og tenkte at om jeg gikk i rusmidler-forumet så det kanskje mer ut som at jeg promoterer salg, noe som overhode ikke er meningen. Uansett, rart funn jeg kom over synes nå jeg
Sist endret av Nysgj3rr1g; 30. august 2021 kl. 18:43.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det er scam. Strengt tatt genialt; ingen vil gå til politiet med at dei er blitt svindla når dei forsøkte å kjøpe ulovlige droger...
Liten kmt: Undersøkte litt videre, og pga et et eller annet med nettsiden så funker det ikke å kopiere sitater/tekst derfra, får opp et varsel om at ''content is protected'', men det står skrevet at vedkommende som driver siden får produktene fra gaten, og jeg stilte også spm til det jeg trodde var robotchat, og fikk svar om at ja dette var legitimt og at de hadde drevet med det lenge uten problem. Blir ikke sånne nettsider tatt ned ganske fort? Er litt grønn på alt sånt men skjønner ikke helt hvordan slike nettsider kan få stå oppe med unntak av på dark web via Tor?

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er scam. Strengt tatt genialt; ingen vil gå til politiet med at dei er blitt svindla når dei forsøkte å kjøpe ulovlige droger...
Vis hele sitatet...
Ja det må nok nesten være det, men morsomt synes jeg det uansett var å komme over det haha
Sist endret av Nysgj3rr1g; 30. august 2021 kl. 18:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du prøvd PrintScreen? Er en knapp øverst mot høyre på tastaturet.
"Øko-Terrorist"
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Har du prøvd PrintScreen? Er en knapp øverst mot høyre på tastaturet.
Vis hele sitatet...
Windows knapp + Shift + S

Mye bedre alternativ.
Ikke veldig mystisk for sånne sider er helt vanlig på nettet. Det sitter en haug indere på svindel-sentralen å svarer på kundeservice på mange typer svindel på nett og telefon, sykt billig merkesko, iPhone artikler, drugs, utgir seg for å være Windows som skal ha betalt for å sikre innhold på datamaskinen, alt som kan lokke korttenkte kjøpere. Alle domener som "nikeoutletssalg", "cheap-pharmacy-drugs", "norskmedisinering" etc bør ringe en bjelle. Ikke bare fordi domenene er dårlig engelsk og norsk men fordi tilbudene alltid er for godt til å være sant! Legg merke til at det alltid er .com selvom siden er norsk. Et seriøst norsk firma hadde hatt .no og innholdet på siden er oversatt med google translate, ofte kan man se den dårlige oversettingen hvis man leser godt. Som regel er det mange kopier av svindelsidene på mange språk med forskjellige språk på URL'ene for å ha en bred målgruppe.

Det er ikke siden i seg selv som er farlig derfor blir de ikke merket av antivirus-programmer eller Tor som utrygge. Det som er svindelmetoden med sånne sider er at når man kjøper noe så misbruker de bankkortinfoen og noen dager eller måneder senere har plutselig 3000 kroner blitt borte.
De blir ikke tatt fordi det er mange shadowfirmaer i mellom, eller rettere sagt det firmaet som domene er registrert på og det som dukker opp på kontoutskriften din som har trekt deg eksisterer ikke i virkeligheten og pengene sendes videre og er vanskelig å spore.
Sist endret av celtseus; 30. august 2021 kl. 22:06.