Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1734
Jeg sliter så veldig å finne folk på nett å spille med.

Jeg har spilt Minecraft siden jeg gikk på barneskolen og er nå 20 år.

Minecraft er ofc mitt goto spill, men ettersom jeg har blitt eldre så er det så vanskelig å finne folk på min alder så fortsatt spiller minecraft.

Det er selvfølgelig ikke alle type gamemodes jeg liker i minecraft som gjør det enda vanskeligere å finne venner.

Når jeg først finner noen å spille med så er det en eller annen 14 åring som tror han er gud fordi han bygde en fuckings hus! De ungene er jo stokk dumme spørr du meg.


Hva gjør man i en slik situasjon?

Jeg vet folka på min alder er der ute, men er så lei av å lete uten lykke. Noen tips?
Har du forsøkt reddit eller discord? Du finner garantert noen rundt din alder og modenhet der.
Sist endret av Salazar; 27. august 2021 kl. 19:45.
Trådstarter
Sitat av Salazar Vis innlegg
Har du forsøkt reddit eller discord? Du finner garantert noen rundt din alder og modenhet der.
Vis hele sitatet...
Har prøvd discord. Men finner kun unger.

Folk på min alder har som oftes sine venner og er ikke interessert i kontakt.
Hva er din alder da?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Finne et annet spill kanskje? Minecraft er jo egna for og markedsført til barn
Carrots for Fun!
darkslayer322's Avatar
Finnes flere miljøer med godt voksne minecraft spillere, er selv medlem og moderator på ett public.

Gjennomsnittsalder på 25
Crimea River
Alec's Avatar
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Finne et annet spill kanskje? Minecraft er jo egna for og markedsført til barn
Vis hele sitatet...
Tydelig at du ikke helt vet hva Minecraft er.
Jeg er 32 og har spilt Minecraft siden jeg var liten. Det er fortsatt gøy i ny og ne og mulighetene til å gjøre ting i det spillet overgår hva et barn klarer å fatte.

Det er nok flest yngre som spiller det, men jeg vil påstå at det er like egna for kreative voksne, uansett alder Man må bare finne riktig miljø, noe som er akkurat det TS er ute etter.


Gjengen jeg spiller med nå i et helt annet spill har alder fra 23 helt opp til 47. De 2 eldste er mann og kone som spiller sammen mens yngstemann i gruppa studerer på universitetet. Vi har det utrolig gøy sammen, så alder betyr ikke alt
Men her oppfører vi oss alle relativt voksne, så sånn sett blir det jo litt anderledes enn om vi hadde hatt med en noen på 12-14 år
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Alec Vis innlegg
Tydelig at du ikke helt vet hva Minecraft er.
Jeg er 32 og har spilt Minecraft siden jeg var liten. Det er fortsatt gøy i ny og ne og mulighetene til å gjøre ting i det spillet overgår hva et barn klarer å fatte.

Det er nok flest yngre som spiller det, men jeg vil påstå at det er like egna for kreative voksne, uansett alder Man må bare finne riktig miljø, noe som er akkurat det TS er ute etter.


Gjengen jeg spiller med nå i et helt annet spill har alder fra 23 helt opp til 47. De 2 eldste er mann og kone som spiller sammen mens yngstemann i gruppa studerer på universitetet. Vi har det utrolig gøy sammen, så alder betyr ikke alt
Men her oppfører vi oss alle relativt voksne, så sånn sett blir det jo litt anderledes enn om vi hadde hatt med en noen på 12-14 år
Vis hele sitatet...
er ikke uenig, mer uklar tror jeg
Jeg vet hva spillet er, men ikke communitiet. Har ikke spilt siden det kom som en liten java pakke før det ble solgt til Microsoft. Jeg mente ikke at alle som spiller minecraft er barnslige, det er et flott kreativt spill for folk i alle aldre. Akkurat som lego og det er ikke en smygdiss. Jeg er hundre prosent for kreativitet i nesten alle former, men Minecraft ble gitt ut litt før 2010, så at du som 34-åring føler du har spilt det siden du er liten;
Cluet er sikkert å finne riktig server da, jeg tipper du og dine ikke spiller med folk som griefer og lager drama.

Hvis man ser det fra utsiden og tilfeldigvis kommer over en populær Minecraft video på youtube så er det tydelig hvem målgruppa er. Men jeg kan liksom ikke finne noen å skylde på akkurat heller da, folket får det de vil ha.
Sist endret av Bothrops; 29. august 2021 kl. 19:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.