Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 817
Anonym bruker
"Rik Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt en type som har lugget i en klipspose i et par/tre uker.


Har ligget i romtemperatur, vet at klipsposer ikke er 100% tett. Men kan dette ha gjort den dårlig/dårligere?


Denne er (faktisk) 70% regn, vil regnheten ha stupt siden den ikke er oppbevart i kulden?
Skal ikke ljuge, jeg har ikke så kjempe god peil på amfetamin men jeg tror ikke den mister renhet av den grunn

Er ikke så veldig erfaren men det er resonnementet som snakker nå
Anonym bruker
"Rik Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har hørt mange forskjellige ting av ulike typer folk.


"Den må ikke bli for fort varm" det hører jeg om vinteren, "hold den kald" (også på vinteren)


Er det sånn at den ikke kan bli for fort varm? Eller må den holdes kald hele tiden?


Hadde en type for noen år til bake, som jeg hadde i 2 uker, den lå i romtemperatur. Den var ingen effekt på lengre etter de 2 ukene, men det var også på vinteren.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har hørt mange forskjellige ting av ulike typer folk.


"Den må ikke bli for fort varm" det hører jeg om vinteren, "hold den kald" (også på vinteren)


Er det sånn at den ikke kan bli for fort varm? Eller må den holdes kald hele tiden?


Hadde en type for noen år til bake, som jeg hadde i 2 uker, den lå i romtemperatur. Den var ingen effekt på lengre etter de 2 ukene, men det var også på vinteren.
Vis hele sitatet...
Søkte litt rundt på internett for deg og her er svaret jeg fant:


Amphetamine and amphetamine derivatives (meth, MDMA, MDA,2C-X, DO-X…) are simple, stable molecules. Their rate of degradation over time is very low, and they can keep their properties during years if they are kept in a dry, dark place, out of direct sunlight. There is no need to keep them in the fridge (in fact, moisture can facilitate degradation). They can be kept for years without problems.

Med andre ord, du har ingenting å bekymre deg for
Anonym bruker
"Rik Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av percocetfather Vis innlegg
Søkte litt rundt på internett for deg og her er svaret jeg fant:


Amphetamine and amphetamine derivatives (meth, MDMA, MDA,2C-X, DO-X…) are simple, stable molecules. Their rate of degradation over time is very low, and they can keep their properties during years if they are kept in a dry, dark place, out of direct sunlight. There is no need to keep them in the fridge (in fact, moisture can facilitate degradation). They can be kept for years without problems.

Med andre ord, du har ingenting å bekymre deg for
Vis hele sitatet...
Ok takker!
Om det er varmt og fuktig kan du jo alltid putte en sånn silica pose oppi posen sammen. De man finner i sko, pulvermat, osv, som suger til seg fuktigheten så feks preworkout eller medisin ikke klumper seg pga fukt