Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4735
Hei,

Jeg driver en nettbutikk og trenger å oppgradere PC-parken litt. Har en annen bruker på forumet, men ønsker å skille dette fra privaten.

Jeg er åpen for nesten alt. Heller pr. dags dato mot å kjøpe en ferdig bygd stasjonær fra Komplett og ha oppgraderingsmuligheter i fremtiden. Jeg trenger forøvrig skjerm, tastatur, mus og alt av kabler. Er også på utkikk etter en laptop. Har til nå sett på Lenovo ThinkPad Yoga, eller noe i den duren.

Jeg har også lekt med tanken å bytte over til Apple med en iMac, Macbook pro/air og en iPhone. Har en relativt ny Samsung S20 Ultra, og med den store prisforskjellen på Apple kontra Windows og at man mister oppgraderingsmuligheter tror jeg det er ganske uaktuelt.

Apper jeg bruker mest er nettleser, Excel (importerer CSV-filer med adressefiler til MyBring), skriverprogramvare, mail. Det er jo ikke mye programmer som krever mye av PC-en, men jeg ønsker en maskin jeg kan ha en stund. SSD på 1tb er et must.

Budsjett: ca. 40.000,- eks. MVA for alt (stasjonær, skjerm, tastatur, mus, laptop, div. kabler.)
Tatt en titt på de nye Galaxy book? ser dårlig ut med 1 TB ssd men integrasjon med din nåværende mobil burde være veldig bra.