Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  84 9971
Sitat av Antiex Vis innlegg
Syns fremdeles du er helt legit, og ikke hørt på disse moralistene som dømmer deg mens de selv sier de skal slutte med amfetamin og ikke greier det.

Beveg deg videre i livet og la pedofilen sitte igjen med noia og fokuser på de gode tingene i livet som god mat, fitte, trening og visdom. Du har seriøst HELE livet foran deg.
Vis hele sitatet...
Heier du på meg hvis jeg går og raner TS siden jeg synes det han gjorde var galt?
Eller finnes det en liste med forbrytelser som definerer hvem som kan ranes etter de er dømt?
Hvem utformer i såfall denne listen?
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:36.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Rosander Vis innlegg
Heier du på meg hvis jeg går og raner TS siden jeg synes det han gjorde var galt?
Eller finnes det en liste med forbrytelser som definerer hvem som kan ranes etter de er dømt?
Hvem utformer i såfall denne listen?
Vis hele sitatet...
Det vet nesten alle, kan informere deg og;
Pedofile og voldtekstsmenn står vel øverst hos oss som vet at det ligger nederst på pri listen til politiet? Tenker de som er mot det her har kanskje ikke selv tatt ett nei for ett nei heller.. fordi du er så stor og mye sterkere enn den stakkars jenta? Nei, skrelle dem levende hadde vert mer passe
Sitat av Antiex Vis innlegg
Hvorfor er det ingen som nevner FRANK TANDBERG?
En av Norges største krimforfattere gjennom tidende, Hallik og notorisk damemagnet. Skjøt "Norges tøffeste" Espen Lie mens Tandberg var på date med en fransk rojalist. Norges mest undervurderte
Vis hele sitatet...
Hallik Frank da..
Han både solgte og banket opp damer. (vist nok også 9 år gamle jenter)
Fortsatt en av Norges mest undervurderte eller bør man bryte seg inn å smøra han opp?
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:36.
Har selv brukt latex-hansker for å ikke legge igjen fingeravtrykk, og mine erfaringer sier at det er trygt.

Det at du har fått traumer tilsier vel at du ikke føler deg helt komfortabel med det du har gjort. For mange år siden ble jeg truet med pistol, og de første nettene etter det bråvåknet jeg med mareritt om at han som truet meg stod over meg på soverommet. Jeg var egentlig ikke noe bekymret for at han skulle gjøre alvor av det, og fantes ikke redd. Likevel var det noe som hang i.

Tror det kan gå begge veier, altså bli enten verre eller bedre over tid. For min del gikk det heldigvis over etter bare noen netter. Jeg var forberedt på å ta kontakt med fastlege e.l. for å få hjelp om det ikke gikk over, det synes jeg også du bør tenke på.

Jeg presiserer at jeg på ingen måte synes det du har gjort er greit. Jeg gjorde også mye galt i samme retning på din alder, og det er ting jeg angrer på nå som jeg har blitt litt eldre og klokere.

Min anbefaling er å slutte med denne slags aktiviteter, men hvis du absolutt vil fortsette, mener jeg du bør være trygg om du bruker latex. Bruk kanskje arbeidshansker neste gang, da er du enda tryggere + du minimerer risikoen for å få avslørende sår på knokene.
Anonym bruker
"Leken Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fuck off dere to a

Takk for mye bra svar. Liker at noen supporterer handlingen mot pedoen... han har forgrepet seg på eks’en min i flere år hvis det har noe å si? Jeg slitter enda med dårlige drømmer osv.
Jeg kommer ikke til å gjøre det igjen (lett og si) men som dere og mener, jeg fikk traumer av det. Ikke kult.
Melde meg kommer jeg aldri til å gjøre for dere som beskytter pedoen istedetfor den forvirrede 17-åringen men greit. Alle får si sin mening synes ikke synd på han, men kunne gjort mye annerledes kjenner jeg.
Kunne heller møtt han offentlig å klinket til han og skreket hva jeg mente, istedetfor å gjøre det vi gjorde. Vi gikk over streken.

Bra det finnes så mye kloke hoder her inne, ikke så lett for meg å skjønne alt hele tiden :/ takk for mye bra svar.

Har ikke hørt noe fra noe politi enda... men er jo bare første dag i uken. Kompisen min finner ikke igjen bankkortet sitt såklart, etter den affæren vår. Det er så typisk om han mistet det INNI HUSET hans. Noia noia... uff.....

Skal forøvrig snakke med psykiater på torsdag. Burde jeg legge ut alt, eller slår det tilbake på meg selv?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det han gjorde med eksen min har heller aldri blitt anmeldt, kanskje det er en løsning vi kunne prøvd å få hu med på, eller har han ikke opplevd nok nå? Det var grovt overgrep, vil helst ikke gå inn på detaljer fordi det er ett veldig sårt tema... egentlig. Men det er kun ett fåtalls pers som vet om det. Må jeg iverstefall i retten, kunne jeg jo lagt frem det? Da må vel han og i fengsell?

Mod gjerne slåsammen postene ^
Vis hele sitatet...
Alt du gjorde er forståelig men som du sier - dere gikk over streken. Traumene og de psykiske etterfølgende du har fått bør du snakke med en psykolog om. De har taushetsplikt men allikevel behøver du ikke nevne mot hvem eller hvor dette skjedde, men bare fortelle at du ga juling til en voksen pedodømt mann som hadde voldtatt en du er glad i når hun var barn og at du sliter i etterkant av det du gjorde. Mareritt osv... Psykologen vil hjelpe deg med hvordan bearbeide det og trenger ikke alle detaljene.

Om du trenger å legge alle kortene på bordet som kan være veldig befriende og godt når det tærer på psyken å holde inni seg så snakk med en prest. Men vær nøye på å si at du angrer forferdelig og at du ikke tenkte rasjonelt i gjerningsøyeblikket. Presten dømmer deg ikke og har full taushetsplikt. Han kommer ikke til å prøve å verve deg til noen religion men er der for å lytte, så kan du selv vurdere om det føles rett for deg å bli med på nattverder hvor man ber om Guds tilgivelse for sine synder og spiser "hans" brød. Jeg liker nattverd men kan ikke si jeg er spesielt kristen i troen, men jeg tror på noe større og jeg tror på både karma og tilgivelse.

Hun som har vært utsatt for overgrep bør helt klart anmelde det. Det styrker saken hennes at han er dømt for det samme før, men retten vil se på om fremgangsmåten og historiene er det samme og utelukke sjansen for at noe er oppdiktet. Det er vanskelig å bli dømt for overgrep, men om hun har fortalt det til en psykolog eller lege på et tidspunkt så vil deres vitnesbyrd og journal styrke saken. Det er ikke så stor sjanse for at du blir kalt inn som vitne men hun kan be forsvareren sin om å oppnevne deg som vitne. Blir det tilfelle så bør du ikke innrømme volden, men sjansen er stor om pedoen ser deg at han forteller det så egentlig bør du holde deg unna rettsaken om saken går til retten. Uansett om saken hennes ikke går til retten er det viktig å ha anmeldt både for å øke tallene sånn at politiet setter inn mer ressurser på å prioritere overgrepssaker og for at det havner i papirene hans tilfelle han blir anmeldt av flere i fremtiden og det fort kan bli en felles sak hvor alle styrker hverandres sak og han blir dømt igjen.

Hun kan ringe en av disse hjelpelinjene for råd og veiledning:

Dixi ressurssenter for overgrepsofre tlf 22444050 mandag til fredag kl 09-15

Kirkelig ressurssenter for vold og seksuelle overgrep tlf 23227930

Hjelpelinje for incest og seksuelt misbrukte og deres pårørende tlf 80057000 døgnåpen

Eller om eksen din er en mann (skriver det uansett tilfelle det kommer til nytte for andre som leser): Senter for seksuelt misbrukte menn tlf 22424202.

Hun kan også kontakte Vi Tror Deg-stiftelsen på nett.

Masse lykke til! Hjerte
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Hmm, så fordi man synes at å gå og banke opp folk i sin egen leilighet er feil, så forsvarer man en pedo? På tide å få hodet ut av ræva, eller hva?


Når man er straffedømt så har man fått straff, og det er revnende likegyldig hva du synes eller ikke om den straffa er riktig eller ei. Sånn er det når man bor i et samfunn. Godt ikke alle tenker som dere eller så hadde ikke Norge vært som det er den dag i dag.
Vis hele sitatet...
Er jo det du gjør? Forsvarer en pedofil.
Han pedofilien overgrep seg på en person som følte seg trygg i egen kropp uansett hvor h*n var, samme som pedofilien følte seg trygg i sitt eget hjem selvom det ikke er samme som å føle seg trygg i egen kropp uansett hvor du er. Dog INGEN AV NEVNTE FØLER SEG TRYGGE IDAG.

Håper aldri du selv eller en bekjent blir utsatt for overgrep der du føler deg trygg.



Samfunn skal ordne opp ja, men når de får mindre straff en personer som pusher quantu med hash, da er det noe gærent!
Da må borgerne/samfunnet stå på. (Ja kanskje ikke en 17-åring, uansett om han virker mer oppegående rundt reflektering av livet en de fleste her på freak)


Samme som personen som lekker hvor alle pedofile bor.
Mener du også det er feil? Såfall er du fåtallet i Norge. Tufs.
Hvorfor vil ikke folk ha pedofile som naboer? Jo fordi de er redd for nye overgrep. Det betyr altså at nevnte pedofil/overgrepere får for liten straff for at de rehabiliteres.

Altså en pedofil skal slutte og tenke på yngre mennesker etter kun 3-10 år i fengsel? På lukka avdeling med andre overgreps dømte??

Men en som Flytter quanta hash som ikke skader noen uskyldige må sone 5-20 år for rehabilitere seg???



Si at de har fått straff er det dummeste.
Tenk på personen som går med angst hele livet da? Hvem mener du slapp billigst unna? Han ekle pedoen som fikk 3-6 år som er gjennomsnitt på overgreps dømming i Norge eller den stakkarslige personen som ble misbrukt da h*n følte seg trygg i sitt eget hjem/land? Som går med straff og tanker resten av livet sitt! Altså rundt 60 år blir det med straff for gjennomsnittlig offer for overgrep i Norge.
Jævlig morro sikkert!



Tullinger.




Trådstarter;

Ta en tur til psykolog så du får snakket med noen om det ja!
Bare endre forklaring men samtidig ha helheten rundt traumene slik psykologen ikke sender videre til politiet.

F.eks du sov hos en kompis på kvelden. Da kom en kompis du krangla med tidligere pga du hadde stjelt noe av han, dere sloss osv før dere ordnet opp og tok hverandre i henda.
Men idag føler du det henger over deg selvom du har lært at du ikke skal «stjele» osv osv.

Du klarer sikkert finne på noe bedre selv, eller snakk med de du var med! Da hjelper alle hverandre. Handler kun å få det ut, snakke om det så er det borte om kort stund vil jeg tippe

Bare ikke forklar helheten til psykolog.. Da blir du mest sannsynlig meldt..
Sist endret av Livsnyter3n; 2. november 2020 kl. 20:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Er jo det du gjør? Forsvarer en pedofil.
Vis hele sitatet...
Sporry men her bommer du. Det handler ikke om å forsvare overgriperen. Det handler om å forsvare samfunnet og verdiene det bygger på. Dette er nevnt flere ganger i tråden allerede - så orker ikke repetere det enda en gang.

Men igjen - om man er uenig i straffenivået i Norge er ikke riktig løsning å ty til selvjustis. Da må man heller argumentere for økte straffer og prøve å engasjere seg politisk.

Når man først går denne retningen så åpner man opp for subjektive vurderinger. Når er det greit? Når er det ikke greit? Og hva er å gå over streken? Om man begynner å akseptere slike ting så beveger man seg i en veldig skummel retning hvor plutselig vold er akseptabelt.

Resten av innlegget sitt er bare et sammensurium som viser at du tydeligvis ikke klarer å reflektere over hvorfor det TS har gjort er galt.
Sist endret av etse; 2. november 2020 kl. 20:23.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Latex hansker er ikke helt sikkert, bare for å si det. Når det gjelder det du gjorde så forstår vi reaksjonen din, det er veldig normalt når noen du elsker har blitt behandla som ett objekt å reagere med vold. Spesielt i tenårene når hormonene er i stor endring.

Men, mange ganger lyger jenter/damer å vill ha oppmerksomhet (sier ikke at den jenta du kjenner er sånn) men de finnes der ute, så best å være HELT sikker før du gjør skade på andre mennesker.

Mareritt å drømmer er helt jævlig er enig der, kan anbefale bruk av Cannabis til å ikke drømme. Funker på 9/10.
(OBS; når du slutter med Cannabis kommer drømmene litt mer intenst tilbake)

Du bør være stolt av at du sto opp for denne jenta, mange jenter som opplever overgrep og aldri får "hjelp" blir veldig lette på tråden pga lav selvtillit eller tar selvmord. Begge deler er forferdelig syns jeg!
Sitat av etse Vis innlegg
Sporry men her bommer du. Det handler ikke om å forsvare overgriperen. Det handler om å forsvare samfunnet og verdiene det bygger på. Dette er nevnt flere ganger i tråden allerede - så orker ikke repetere det enda en gang.

Men igjen - om man er uenig i straffenivået i Norge er ikke riktig løsning å ty til selvjustis. Da må man heller argumentere for økte straffer og prøve å engasjere seg politisk.

Når man først går denne retningen så åpner man opp for subjektive vurderinger. Når er det greit? Når er det ikke greit? Og hva er å gå over streken? Om man begynner å akseptere slike ting så beveger man seg i en veldig skummel retning hvor plutselig vold er akseptabelt.

Resten av innlegget sitt er bare et sammensurium som viser at du tydeligvis ikke klarer å reflektere over hvorfor det TS har gjort er galt.
Vis hele sitatet...

Sant, jeg respekter samfunnet og verdiene våres, derfor er jeg for 3-6 år for overgrep mot uskyldige mennesker. (Ja man får ikke mer en 3-6 år for enkelt tilfelle nok)


Så du mener at grunnen til at dommen for overgrepet idag er lav pga den er riktig og flertallet mener så? Da må du ta deg en tur innenfor systemet.


Okei, så vis jeg aksepterer at en overgreps dømt person fortjener bank da han har overgrepet seg på flertall og fikk maks 10 år, så er jeg for at alle straffedømte som får liten straff i andre paragrafer fortjener bank i eget hjem? Sånt skjer ikke bare plutselig nei, men det skjer ikke i dette tilfelle heller.



Hvor inkompetent og trangsynt er du, virkelig??
Godt du ikke sitter et styre/verv eller har politisk rolle med slike holdninger og sammenligninger du har.


overgreps dømte fortjener lenger straff og aldri føle seg trygg da de valgte å forgrepe seg på en person og ødelegge livet til offer.



Nå har jeg kastet bort mye tid på dere.

Ha en fin mandags kveld! Håper dere føler dere trygge i eget hjem og kropp hver dag
Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Så du mener at grunnen til at dommen for overgrepet idag er lav pga den er riktig og flertallet mener så? Da må du ta deg en tur innenfor systemet.
Vis hele sitatet...
Det har jeg ikke sagt. Men det å sette straffenivå er komplisert. Det er mange ting man må ta høyde for Og at folk skal føle en form for rettferdighet er en av mange ting tar høyde for. Det er en grunn til at slike som meg og deg ikke bestemmer straffenivået direkte - vi har rett og slett ikke kompetansen til å ta den vurderingen. Men derimot kan man f.eks. dytte for strengere straffer politisk. Og det var stor nok interesse i befolkningen for strengere straffer kunne partier brukt dette som kampsaker og vunnet stemmer på dette. Og det ville da først til at man på sikt fikk flere folkevalgte som er for strengere straffer - og som kan føre til at man endrer strafferammene.

Alternativt kan man også engasjere seg politisk via å prøve å påvirke dagens politikere. Det finnes mange måter å påvirke politikk på om man ønsker.

Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Okei, så vis jeg aksepterer at en overgreps dømt person fortjener bank da han har overgrepet seg på flertall og fikk maks 10 år, så er jeg for at alle straffedømte som får liten straff i andre paragrafer fortjener bank i eget hjem? Sånt skjer ikke bare plutselig nei, men det skjer ikke i dette tilfelle heller.
Vis hele sitatet...
Nå missforstår du meg, det var ikke det jeg sa. Om du først aksepterer selvjustis for slike ting så aksepterer du at folk kan yte vold mot andre basert på en subjektiv mening. Du synes det er greit å gi en bank om han overgrep seg på et barn og kun fikk 10 år. Hva om de fikk 15 år - er det da greit? Hva om de overgrep seg på et voksen og fikk 10 år?
Eller hva om det var blind vold, men ikke voldtekt?

Noen vi kanskje mene at alle overgrepere fortjener bank uansett hvor streng straff de fikk. Det hele blir veldig subjektivt. Man ender fort opp med "De fortjener det om de ikke fikk straffen de fortjente". Men hvilken straff fortjente de? Det blir jo veldig subjektivt. Og derfor har man en domstol for å prøve å gjøre det litt mindre subjektivt og få det inn i ordnede rammer.


Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Hvor inkompetent og trangsynt er du, virkelig??
Godt du ikke sitter et styre/verv eller har politisk rolle med slike holdninger og sammenligninger du har.
Vis hele sitatet...
Personangrep. Veldig bra retorikk. Lett å ta deg seriøst når man må ty til slike ting.


Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
overgreps dømte fortjener lenger straff og aldri føle seg trygg da de valgte å forgrepe seg på en person og ødelegge livet til offer.
Vis hele sitatet...
Og det er helt fair og mene dette. Men det er ikke fair å gå å gi de den straffen du selv mener er riktig. Det er der grensa går.
Sist endret av etse; 2. november 2020 kl. 21:11.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fuck off dere to a
Vis hele sitatet...
Legg av deg den tonen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for mye bra svar. Liker at noen supporterer handlingen mot pedoen...
Vis hele sitatet...
Nei, folk sier at du gjorde noe galt, uavhengig av offerets rulleblad - ja, han du banka opp er nå per definisjon et voldsoffer! Det er ikke sånn at man i enhver situasjon har en gitt mengde riktig og galt som skal fordeles mellom partene. I dette tilfellet har pedoen gjort noe galt, og det er en sak mellom ham og myndighetene. Du er ikke part i den saken. Du har også gjort noe galt da du banka ham opp. Ser du? Han er sjuk i huet som voldtar barn, du er ikke helt god du heller som reiser hjem til folk, bryter deg inn og begår ran og overfall. Det er ikke akkurat rakettkirurgi.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
han har forgrepet seg på eks’en min i flere år hvis det har noe å si? Jeg slitter enda med dårlige drømmer osv.
Vis hele sitatet...
I call bullshit:
Jeg har vært her i mange nok år til å ha sett det som er av rasjonaliseringer og fossroing. Dersom du hadde det minste snev av grunn til å kunne kalle deg selv et offer i saken, uansett hvor perifert det måtte være, så hadde du slått det opp i åpningsposten med fyrverki og slagverksensemble. Men det gjorde du ikke før du oppdaget at folk tydeligvis har marginalt mer sympati med overgrepsofre som tar hevn. At du innledningsvis vinkla det dithen at du hørte om mannen via en dom som var offentliggjort styrker min påstand - hadde det virkelig vært snakk om hvordan eksen din ble voldtatt av ham, så hadde du ikke tilfeldigvis kommet over saken via en dom noen andre hadde offentliggjort. Jeg har møtt krystaller av bornitrid som er mindre gjennomsiktige enn dine motiver.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kommer ikke til å gjøre det igjen (lett og si) men som dere og mener, jeg fikk traumer av det. Ikke kult.
Vis hele sitatet...
Du tok hevn over en domfelt forbryter fordi det hørtes kult ut og ønsker nå medlidenhet for de traumer dine handlinger påførte ham? Ser du ikke ironien? Du fremstår både arrogant og usympatisk nå. Men for all del, har du traumer, uavhengig av årsak, så er det noe du bør ta alvorlig og gjøre noe med. Oppsøk en psykolog, vær åpen og ta det derfra.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Melde meg kommer jeg aldri til å gjøre for dere som beskytter pedoen istedetfor den forvirrede 17-åringen men greit. Alle får si sin mening
Vis hele sitatet...
Hvis du troller: Kutt ut eller stikk. Hvis du bare er for dum til å se nyanser og forstå enkel tekst: Lær eller stikk. Vi har jævlig lav tålmodighet for sånt piss som det her.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kunne heller møtt han offentlig å klinket til han og skreket hva jeg mente, istedetfor å gjøre det vi gjorde. Vi gikk over streken.
Vis hele sitatet...
Hva skjedde med din bekymring for å bli tatt?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal forøvrig snakke med psykiater på torsdag. Burde jeg legge ut alt, eller slår det tilbake på meg selv?
Vis hele sitatet...
Ja, du burde være åpen om alt. Er du ikke det er det veldig begrensa hva slags hjelp de vil kunne gi deg. Om det får konsekvenser vet jeg helt ærlig ikke, men
  1. Jeg tror ikke det, og
  2. Det er uansett av underordnet betydning.
Slik jeg har forstått lovverket har de ikke meldeplikt for forbrytelsen du har begått. Taushetsplikten står ganske sterkt. Men jeg er ikke jurist og kan ha misforstått. De som kan mer om det enn meg må gjerne redegjøre.

Det er uansett det minste problemet her: Traumene dine kan ødelegge for deg mange, mange år. En mindre voldsforbrytelse som syttenåring vil ikke hjemsøke deg på samme måte. Du burde derfor være åpen, selv om det mot formodning skulle få konsekvenser (men jeg tror altså ikke det).

Kort oppsummert: Du har fucka opp. Ta et valg. Og jekk ned attityden din noen hakk hvis du ønsker et minimum av forståelse og samarbeidsvilje fra omgivelsene dine. Seriøst.
Anonym bruker
"Leken Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
I call bullshit:
Jeg har vært her i mange nok år til å ha sett det som er av rasjonaliseringer og fossroing. Dersom du hadde det minste snev av grunn til å kunne kalle deg selv et offer i saken, uansett hvor perifert det måtte være, så hadde du slått det opp i åpningsposten med fyrverki og slagverksensemble. Men det gjorde du ikke før du oppdaget at folk tydeligvis har marginalt mer sympati med overgrepsofre som tar hevn. At du innledningsvis vinkla det dithen at du hørte om mannen via en dom som var offentliggjort styrker min påstand - hadde det virkelig vært snakk om hvordan eksen din ble voldtatt av ham, så hadde du ikke tilfeldigvis kommet over saken via en dom noen andre hadde offentliggjort. Jeg har møtt krystaller av bornitrid som er mindre gjennomsiktige enn dine motiver.
Vis hele sitatet...
Det der sier du ikke! Du sier ikke til noen som snakker om overgrep at det er bullshit! Overgrep er nok tabubelagt og skambelagt fra før og bare 1 av 10 tør å fortelle det til noen. Overgrep er en såpass privat sak og forblir det så lenge folk kommer med kjefting og dømming som du gjør når man forteller om det..... For trådstarter kan jeg som utsatt selv lett forstå hvorfor han ikke syns det var relevant å fortelle om eksens hans sin kanskje hemmelighet og blande henne inn i tråden. For noen som er utsatt eller pårørende virker det så rasjonelt å jule opp en overgriper at man tar det som en selvfølge at andre forstår hvorfor du gjør det. Men når man blir møtt med hets og kjeft og kritikk for noe man selv følte var å stå opp for offeret, noe man selv kan ha følt som en plikt og selvfølge, så blir man nødt til å dele flere detaljer rundt hvorfor man brenner så mye for saken og hvor nært det sitter når man opplever manglende forståelse for andre siden man blir presset til å forsvare seg selv. Den antakelsen din der kunne du spart deg så jævlig for!!!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det der sier du ikke! Du sier ikke til noen som snakker om overgrep at det er bullshit!

Den antakelsen din der kunne du spart deg så jævlig for!!!
Vis hele sitatet...
Hjelpes..

Glemte du å lese det avsnittet under "I call bullshit" som er argumentene til hvorfor han mener dette er tull?
Sist endret av Superspurv; 2. november 2020 kl. 22:06.
er litt enig.
det er et ekstremt sårt å vanskelig landskap du prøver å navigere
i her, Myoxocephalus, og du bør nesten vite 100% før sier noe når det kommer til sånne ting.
Anonym bruker
"Leken Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hjelpes..

Glemte du å lese det avsnittet under "I call bullshit" som er argumentene til hvorfor han mener dette er tull?
Vis hele sitatet...
Ja og det er bare antakelser og dømming han kunne holdt for seg selv i stedet for å spre på nett hvor mange andre overgrepsutsatte og pårørende leser og blir møtt med holdningen om at hvis man ikke forteller om hele traumet med en gang så juger man. Ser du ikke hvorfor man skal holde seg for god for å skrive sånt på nett? Det er helt naturlig å ikke dele så sensitive ting på nett før man evn blir presset til det som man blir når man blir angrepet og må forsvare seg, det er et traume og en privatsak som gjelder eksen hans og det er ikke sikkert hun syns det er greit at han øser ut om til andre folk så det er helt forståelig at det ikke ble sagt før senere! De argumentene holder ikke og viser null empati med overgrepsofre og deres pårørende og det gjør meg sint. Det gjør det enda værre for andre å åpne seg når man ser andre blir møtt med mistro på den måten!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det der sier du ikke!
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde jo nettopp det. Og jeg kommer til å gjøre det samme ved neste korsvei om nødvendig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du sier ikke til noen som snakker om overgrep at det er bullshit!
Vis hele sitatet...
  1. Pust.
  2. Les tråden.
TS er jo ikke utsatt for overgrep. Han sier så selv. Hverken da han snakket sant innledningsvis, eller etter at han begynte å endre på historien sin, så har han påberopt seg å være et overgrepsoffer. Indignasjonen din bommer.

Og ja, det er faktisk ganske opplagt at han lyver og endrer forklaring underveis. Han forsøker helt enkelt å manipulere sine meningsmotstandere, hvilket både er feigt og nedrig. Jeg ser at det tydeligvis funker på enkelte, men for min egen del ser jeg ingen moralsk forpliktelse til å tro på løgn eller late som om jeg gjør det. Uansett hva emnet måtte være - selv overgrep. Hvilket altså ikke er tilfelle her. Holdninga di er rett og slett farlig.
Sist endret av Myoxocephalus; 2. november 2020 kl. 22:19.
Myoxocephalus tar jo ikke feil. Det der må være blant de mest gjennomskuelige forsøkene på å høste sympati på lenge.

Moro at alle som mener det TS har gjort er gode greier også er de som ikke klarer å argumentere seg ut av en åpen dør. Flere tankefeil enn man finner i hodet mitt natt til søndag.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det der sier du ikke! Du sier ikke til noen som snakker om overgrep at det er bullshit! Overgrep er nok tabubelagt og skambelagt fra før og bare 1 av 10 tør å fortelle det til noen. Overgrep er en såpass privat sak og forblir det så lenge folk kommer med kjefting og dømming som du gjør når man forteller om det..... For trådstarter kan jeg som utsatt selv lett forstå hvorfor han ikke syns det var relevant å fortelle om eksens hans sin kanskje hemmelighet og blande henne inn i tråden. For noen som er utsatt eller pårørende virker det så rasjonelt å jule opp en overgriper at man tar det som en selvfølge at andre forstår hvorfor du gjør det. Men når man blir møtt med hets og kjeft og kritikk for noe man selv følte var å stå opp for offeret, noe man selv kan ha følt som en plikt og selvfølge, så blir man nødt til å dele flere detaljer rundt hvorfor man brenner så mye for saken og hvor nært det sitter når man opplever manglende forståelse for andre siden man blir presset til å forsvare seg selv. Den antakelsen din der kunne du spart deg så jævlig for!!!
Vis hele sitatet...
Sitat av vindaloo Vis innlegg
er litt enig.
det er et ekstremt sårt å vanskelig landskap du prøver å navigere
i her, Myoxocephalus, og du bør nesten vite 100% før sier noe når det kommer til sånne ting.
Vis hele sitatet...
Vist ting er så jøveligt sårt så er kanskje ikke ett åpent nettforum (spesielt freak) stedet å ta det opp på, også er jo ikke ts offer for den voldtekten det er snakk om engang. Videre så syns jeg Myoxocephalus kommer med nokså gode argumenter, les det en gang til å tenk litt over det. Uten at jeg skal sitte å si hva som er hva så må jeg si meg enig i at det er noe som skurrer litt og det burde man ha rett til å påpeke hvis man har grunn for det. Hvor flatt hadde ikke dette forumet blitt om alle skulle bli tatt på med silke hansker? Er ikke sånn at han sier at dette med 100% sikkerhet er løgn hellet...
@Trådstarter og dere som deler hans mening:
Jeg tror vi må sette dette i et historisk perspektiv.

Så vi får begynne med vikingtiden og frem til omtrent svartedøden.
Den tiden så var det noe, som ble kalt "blodhevn". Da var det slik, at om noen fornærmet deg, stjal fra deg eller drepte noen i din slekt, så hadde du rett til å drepe dem som hevn. Hvis du ikke drepte, så ble du sett på som en svekling, og egentlig kunne bli et hett mål for denslags oppførsel. Det var f.eks. så strengt, at den tiden var ei plante med navn kvann en viktig grønnsak. Hvis du hadde en kvannhage, så hadde du full rett på å hogge hodet av, den som stjal der.
Men så hadde du slektningene av den du hogg hodet av, som synes dette var urettferdig og/eller ikke hadde alle data på bordet.
En av dem kom da etter deg, og hogg hodet av deg. Dine slektninger viste at du hadde retten på din side, så hans slektninger hadde gjort feil. Så en av disse dro for å hogge hodet av den av dine slektninger. Slik bare fortsatte det, og det var blodhevnens onde sirkel. Det var på grunn av dette friskere i minnet, at vi begynte med noe lignende politi, rettsaparat og konge og hans undersotter (som da bortimot var eneveldig). Dette fikk slutt på et blodbad utenfor det meste av kontroll.

Slik du har handlet nå trådstarter, så er dette blodhevn uten drap. Hvis vi alle skulle ha drevet på slik, så hadde alle gått rundt å banket alle. Hvilket samfunn hadde det blitt mener du?
Det er akkurat derfor Mahatma Gandhi sa "eye for an eye, and soon everybody are blind".
Nå har jeg så og si forklart dette med teskje. Håper det synker inn snart, hvor lite lurt dette var...
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
@Trådstarter og dere som deler hans mening:
Jeg tror vi må sette dette i et historisk perspektiv.

Så vi får begynne med vikingtiden og frem til omtrent svartedøden.
Den tiden så var det noe, som ble kalt "blodhevn". Da var det slik, at om noen fornærmet deg, stjal fra deg eller drepte noen i din slekt, så hadde du rett til å drepe dem som hevn. Hvis du ikke drepte, så ble du sett på som en svekling, og egentlig kunne bli et hett mål for denslags oppførsel. Det var f.eks. så strengt, at den tiden var ei plante med navn kvann en viktig grønnsak. Hvis du hadde en kvannhage, så hadde du full rett på å hogge hodet av, den som stjal der.
Men så hadde du slektningene av den du hogg hodet av, som synes dette var urettferdig og/eller ikke hadde alle data på bordet.
En av dem kom da etter deg, og hogg hodet av deg. Dine slektninger viste at du hadde retten på din side, så hans slektninger hadde gjort feil. Så en av disse dro for å hogge hodet av den av dine slektninger. Slik bare fortsatte det, og det var blodhevnens onde sirkel. Det var på grunn av dette friskere i minnet, at vi begynte med noe lignende politi, rettsaparat og konge og hans undersotter (som da bortimot var eneveldig). Dette fikk slutt på et blodbad utenfor det meste av kontroll.

Slik du har handlet nå trådstarter, så er dette blodhevn uten drap. Hvis vi alle skulle ha drevet på slik, så hadde alle gått rundt å banket alle. Hvilket samfunn hadde det blitt mener du?
Det er akkurat derfor Mahatma Gandhi sa "eye for an eye, and soon everybody are blind".
Nå har jeg så og si forklart dette med teskje. Håper det synker inn snart, hvor lite lurt dette var...
Vis hele sitatet...
Forstår poenget ditt, men hva vet du om historiebøkene er sanne?
Abrahamiske religioner blir jo framstilt som det eneste som skiftet denne oppførselen du snakker om, nå er vi hundrevis av år etter det å vi har nok moral i Vestlige land til å forstå at du dreper ikke en person som stjeler mat fordi han ikke har penger. Nå for tiden er ironisk nok disse religionene som holder oss tilbake i mange sammenhenger. (in my opinion)

Å pedogreier kommer sannsynligvis alltid til å ha denne "eye for an eye" greiene ligge over seg, spesielt for folk som tror på kjærlighet.

Eneste måten å få vekk sånn mentalitet er å innføre dødstraff på hele slekta di viss du angriper en pedo tror jeg. Å tilogmed da hadde noen gjort det.
Anonym bruker
"Leken Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Vist ting er så jøveligt sårt så er kanskje ikke ett åpent nettforum (spesielt freak) stedet å ta det opp på, også er jo ikke ts offer for den voldtekten det er snakk om engang. Videre så syns jeg Myoxocephalus kommer med nokså gode argumenter, les det en gang til å tenk litt over det. Uten at jeg skal sitte å si hva som er hva så må jeg si meg enig i at det er noe som skurrer litt og det burde man ha rett til å påpeke hvis man har grunn for det. Hvor flatt hadde ikke dette forumet blitt om alle skulle bli tatt på med silke hansker? Er ikke sånn at han sier at dette med 100% sikkerhet er løgn
hellet...
Vis hele sitatet...
Han ville ha svar på det med hansker og ikke en haug av angrep. Når man har blitt utsatt for overgrep eller er pårørende eller glad i noen som har så er hevn det mest rasjonelle som finnes. Jeg syns det er til å spy av at dere stiller tvil til om han snakker sant bare fordi han ikke la ut om privatlivet og de personlige traumene til eksen sin i første post. Husk at tråden skulle ikke engang handle om det men om hansker og spor og det er dere som fikk den til å handle om årsaken bak fjerningen og presset frem personlige ting.

Argumentene er ikke gode de er basert på hånlige antakelser og en ting er å tenke det men noe annet å skrive det for det er et hån mot alle andre ofre og pårørende. Det tar vanligvis mange år ofte et halvt eller helt liv før man klarer å snakke om et overgrep og Myoxblabla bidrar nå med å gjøre det enda mere vanskelig. Som pårørende er det heller ikke naturlig å utlevere til andre og selvom man på et diskusjonsforum skal tåle å bli sagt i mot så skal man A. L. D. R. I TA OVERGREP USERIØST OG STILLE TVIL TIL HISTORIEN. Det er ingenting som indikerer at ts lyver og om han så lyver så kan dere gi langt faen i å demonstrere for de som snakker om voldtekt enten de er ofre eller pårørende at de ikke skal det fordi de blir mistrodd med en gang uten grunn. Æsj og fy faen nå logger jeg av den dritten her hope in humanity forsvant med 2 millioner poeng der ass....
Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Er jo det du gjør? Forsvarer en pedofil.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke sånn at selv om jeg kondemnerer selvjustis og vold så støtter jeg en person som har gjort jævligskap eller jævelskap generelt.

"Hvis du ikke er med oss, er du imot oss" er en jævlig ræva holdning som burde blitt lagt igjen på ungdomsskolen. Les litt om tribalisme, så lærer du fort hvorfor en sånn holdning kan være livsfarlig.

Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Samfunn skal ordne opp ja, men når de får mindre straff en personer som pusher quantu med hash, da er det noe gærent!
Da må borgerne/samfunnet stå på. (Ja kanskje ikke en 17-åring, uansett om han virker mer oppegående rundt reflektering av livet en de fleste her på freak)
Vis hele sitatet...
Helt enig at strafferammene er helt på jordet og at politiet burde prioritere andre ting en hasj beslag, men det gjør det fortsatt ikke greit å straffe folk på egen akkord og ta loven i egne hender.
Det blir en slippery slope, hvor går grensa? Skal jeg gå og skyte naboen fordi han kjørte litt for fort forbi skolen?
litt satt på spissen, men håper du skjønner hva jeg mener.

Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Samme som personen som lekker hvor alle pedofile bor.
Mener du også det er feil? Såfall er du fåtallet i Norge. Tufs.
Hvorfor vil ikke folk ha pedofile som naboer? Jo fordi de er redd for nye overgrep. Det betyr altså at nevnte pedofil/overgrepere får for liten straff for at de rehabiliteres.
Vis hele sitatet...
Igjen, hvor går grensa? At folk "har lyst til å vite" gjør det ikke noe mer riktig, selv om det virker sånn.
Hvis du mener noe må endres i Norge, så gjør du det med stemmeseddelen. Da må du sette deg inn i politikken og finne det partiet/lederen som samsvarer best med det du vil endre, og stemme på de. Sånn er det og bo i et sivilisert samfunn i den moderne verden, uansett hva din personlige mening er.

Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Altså en pedofil skal slutte og tenke på yngre mennesker etter kun 3-10 år i fengsel? På lukka avdeling med andre overgreps dømte??
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør de nok ikke.
Jeg hadde ikke slutta og tenke på damer med store pupper, selv om det ble ulovlig.

Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Si at de har fått straff er det dummeste.
Tenk på personen som går med angst hele livet da? Hvem mener du slapp billigst unna? Han ekle pedoen som fikk 3-6 år som er gjennomsnitt på overgreps dømming i Norge eller den stakkarslige personen som ble misbrukt da h*n følte seg trygg i sitt eget hjem/land? Som går med straff og tanker resten av livet sitt! Altså rundt 60 år blir det med straff for gjennomsnittlig offer for overgrep i Norge.
Jævlig morro sikkert!
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig så kommer en person som har blitt gjort overgrep på til å slite med det hele livet. Det er det null tvil om. Jeg er også enig i at straffen er altfor mild, og ville helst sett at pedofile fikk dødsstraff, men så bor jeg i samfunnet som kalles for Norge og må innrette meg deretter, og her er det desverre ulovlig med dødsstraff og selvjustis. Kanskje du heller skulle bodd i midøsten ett sted, mange land der selvjustis til og med er oppmuntret!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg syns det er til å spy av at dere stiller tvil til om han snakker sant bare fordi han ikke la ut om privatlivet og de personlige traumene til eksen sin i første post.

Som pårørende er det heller ikke naturlig å utlevere til andre og selvom man på et diskusjonsforum skal tåle å bli sagt i mot så skal man A. L. D. R. I TA OVERGREP USERIØST OG STILLE TVIL TIL HISTORIEN.
Vis hele sitatet...
men DU VOLDTOK jo MEG kl 22:10 den 3. Oktober 2008.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
A. L. D. R. I TA OVERGREP USERIØST OG STILLE TVIL TIL HISTORIEN.
Vis hele sitatet...
CALL THE POOOLEEEEES.


eller kan det tenkes at folk juger om alt mulig, og at man alltid skal stille spørsmål? At det er vanskelig for ofrene er det NULL tvil om, men vil du virkelig bo i et samfunn hvor alle tar hverandre "at face value"?


Tror du har godt av å slette alt av sosiale medier, for du virker som en person som er dritlett å manipulere, no offence.
Dette er holdninger som er dratt rett ut av twitterbrigaden som skriker om at alle menn skal drepes og alle hvite hater de med brunere hud.
Sist endret av Vasken; 2. november 2020 kl. 23:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Wtf. "Leken Hydra", du har fått med deg at TS ikke snakker om evergrep han selv har opplevd, sant?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
A. L. D. R. I TA OVERGREP USERIØST OG STILLE TVIL TIL HISTORIEN.
Vis hele sitatet...
Mener du på ramme alvor at man skal tvinge seg selv til å tro på noe som fremstår usant? At man skal vise blind tiltro til en historie og ignorere alle fakta av hensyn til fortelleren? Det er i så fall en suverent irrasjonell og selvutslettende posisjon. For meg fremstår det som selve essensen av galskap. Det er vanskelig å forklare til fulle hvor antipatisk jeg stiller meg til kravet ditt, så jeg nøyer meg med å fastslå at meningsfull kommunikasjon mellom oss to sannsynligvis er umulig. Det er det ikke så ofte jeg opplever.
Sist endret av Myoxocephalus; 5. november 2020 kl. 22:58.
Jeg skjønner utmerket godt at Myoxocephalus her snakker om
denne tråden og denne spesifikke hendelsen.

Men det er temaet og hvor mye følelser som ligger i dette som gjør
det så vanskelig.

Ikke minst gjelder det folk som leser dette og som kan ha opplevd å ikke bli
trodd selv når de har stått frem ang. overgrep. Det er et minefelt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han ville ha svar på det med hansker og ikke en haug av angrep.
Vis hele sitatet...
Ja, han fikk jo svar på det. At en tråd sporer litt av etter den er besvart er ikke noe nytt.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når man har blitt utsatt for overgrep eller er pårørende eller glad i noen som har så er hevn det mest rasjonelle som finnes.
Vis hele sitatet...
Ja det kan føles sånn ja, jeg kan skjønne hvor du kommer fra med den der. Selv om det moralsk sett ikke er rett eller at det strider med samfunnets verdier så vet jeg en ting eller to om hvor mye enkelte ting kan få det til å koke over og det eneste som føles rett er å ta ting i egne hender for å få bukt med følelsene. Lover og regler kan fort blekne litt da. Det betyr ikke at det nødvendigvis er det smarte eller det rette å gjøre i det lange løp...


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg syns det er til å spy av at dere stiller tvil til om han snakker sant bare fordi han ikke la ut om privatlivet og de personlige traumene til eksen sin i første post. Husk at tråden skulle ikke engang handle om det men om hansker og spor og det er dere som fikk den til å handle om årsaken bak fjerningen og presset frem personlige ting.
Vis hele sitatet...
Ok? Les det han skriver da: "vi brøt oss inn hos en serie-pedofil, vi har lest en dom om han, så vi banket han og stjelte med oss noe i en bag og stakk derfra." Altså, han prøver allerede der i første innlegg å rettferdiggjøre handlingen. Mtp at han er anonym på forumet her så syns jeg det er voldsomt merkelig at han ikke der tar med at fyren også har voldtatt kjæresten hans, noe som veldig trolig hadde gjort at folk hadde vist en god del mer forståelse til tross for at det rette å gjøre er å la rettsvesenet ta seg av det, men det kommer jo selvfølgelig først frem når han begynner å få en god del kritikk. Du finner ikke det litt merkelig engang? Vel, visse andre her gjør det og det har vi lov til også... Det at ingen her egentlig kan si med sikkerhet hva som er sannheten gjør ikke TS immun for at folk her kan få teste historien hans eller påpeke at det han sier fremstår som merkelig.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
A. L. D. R. I TA OVERGREP USERIØST OG STILLE TVIL TIL HISTORIEN.
Vis hele sitatet...
Hvor sykt er det ikke å mene at man aldri skal stille tvil til så alvorlige ting som voldtekts historier? Det utsagnet der sir faktisk litt om deg! Herregud å mange historier jeg har blitt servert opp igjennom om at den og den voldtok da og da.. Viser seg å være løgn og piss i mange av tilfellene, historiene ramler sammen, blandes og forandres på hele tiden. Den ene gangen så viste det seg at en fyr jeg vet om som ble beskyldt for voldtekt kunne bevise at han ikke var tilstede da den antatte voldtekten tok sted... Selvfølgelig er det trist at veldig mange voldtektsforbrytere aldri blir dømt, men at man ALDRI skal stille spørsmål eller tvil til en sånn historie, ja det utsagnet kan du blande ut i vann, trekke opp i en sprøyte og presse opp en viss plass...


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Æsj og fy faen nå logger jeg av den dritten her hope in humanity forsvant med 2 millioner poeng der ass....
Vis hele sitatet...
Ja kanskje like greit? Takk det samme btw!
Sist endret av Alge; 3. november 2020 kl. 01:09.
Brenn hanskene og alt annet materiale.
Alle holder kjeft, hold øye med hver og en som var med. De som ser ut som de plages er de som snakker.
Det dere gjorde, gjorde dere. Slik er det bare. Snakk om det når folk har roa ned (kan være når dere er i 30, 40, 50 årene).
Hvis noen spør så var du enten med en kompis som kan gjenfortelle en historie. I værste tilfelle gamet du fortnite (elns).
Hva enn som skjer så holder du kjeft om det som skjedde.

Uansett hva som skjer så har du et gullkort, du er mindreårig. Politiet hater pedofile like mye som alle andre. Bare politiet må gjøre litt arbeid og kanskje en shitty rettsak for å få deg frikjent. De gir seg faen hvis den du banka faktisk var en pedo. Men hvis du og dine fucka opp, jaja det er ditt problem kompis.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det vet nesten alle, kan informere deg og;
Pedofile og voldtekstsmenn står vel øverst hos oss som vet at det ligger nederst på pri listen til politiet? Tenker de som er mot det her har kanskje ikke selv tatt ett nei for ett nei heller.. fordi du er så stor og mye sterkere enn den stakkars jenta? Nei, skrelle dem levende hadde vert mer passe
Vis hele sitatet...
Pedofile og voldtektsmenn er faktisk mennesker de også uansett hva du mener, sier eller tror.
Man trenger heller ikke å "beskytte" disse for å si at de er mennesker og fortjener faktisk å bli behandlet slik også, kanskje alle skal komme å banke opp deg fordi du banka opp en gammel mann da? Hadde det vært ok for deg?

Hvor står du forresten når det gjelder kidnappere, konebankere, misshandlere og prepubertale drittunger som utøver blind vold og tror de er tøffe fordi de gikk flere samla og banket opp en gammel mann uten grunn og rana han i tillegg?

Latterlig at du prøver å forsvare det med at du var "forvirra", det er en ekstremt dårlig unnskyldning, dårligste jeg har hørt i hele år faktisk.

Hva var du forvirra over? Hvordan man oppfører seg? Om du egentlig er 12 år gammel i huet? Om himmelen faktisk er blå og gresset grønt?
Om du er født i feil kropp? Om pedoen kanskje synes du var søt?
Eller kanskje om exen din likte kuken hans bedre en din?
Kanskje har du til og med fått PTSD fordi eksen fortalte deg at hun ble voldtatt av han? Seriøst, får du dårlige drømmer av å høre folk snakke om ting? Du må leve med hørselvern og i blinde 24/7 du da for å ikke bli gal eller?

Nei, vet du hva... Slutt å prøve å rettferdiggjøre denne handlingen og komme med teite unnskyldninger, handlingen dere gjorde er nesten kvalmere enn hva denne personen angivelig har gjort.
Må le av det her kjenner jeg.
Storkar som skal inn i huset til folk å banke de, men i ettertid sliter du med traumer & angst? Hahahaha, du var ikke så tøff som du skulle ha det til uansett?
Grinerunge as, latterlig.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Til info så har TS fått seg en liten ferie for å roe seg ned litt.
Sitat av nso Vis innlegg
Til info så har TS fått seg en liten ferie for å roe seg ned litt.
Vis hele sitatet...
Synd. Da får han ikke lest kritikken vi skriver.
Tror han får lest, han får bare ikke svart.
Hvor mange ganger må det nevnes at TS ikke er utsatt for overgrep av vedkommende?

TS valgte seg et offer basert på ymse kilder. Det blir lettere å banke og rane noen dersom du tror at de er pedofile eller onde mennesker. Men når TS får traumer etterpå så viser det seg kanskje at det han gjorde ikke var så riktig? Kanskje de kildene som sa at denne personen var pedofil og dømt for det ikke var så pålitelige og at TS egentlig innerst inne viste dette?

Om jeg skulle ut å rane og banke noen så hadde de hjulpet veldig om jeg kunne tilegne offeret egenskaper det ikke hadde. At jeg gjorde dem til et slags monster. Om jeg etterpå hadde fått traumer og slitt med følelse av skyld så viser det at jeg ikke var overbevist og egentlig angrer på hendelsen.

Uansett hva vedkommende er eller var, har man blitt dømt og sonet straffen så er man ferdig. Det gjør ikke dem til fritt vilt for alle andre, som mener at det å rane og banke noen er greit fordi de er straffedømte.

Jeg kan forstå hevn, og det er virkelig noe som får deg opp om morgningen. Problemet her er at verken TS eller noen h*n kjenner har blitt utsatt for noe av denne mannen. Så hva skal han hevne seg på? For meg ser det ut som at TS har begått kriminalitet med overlegg, fått problemer med selg selv og leter etter støtte/svar. Alt for å rettferdiggjøre det som har skjedd. Mens underbevisstheten kverners.
Jeg spekulerer litt på hvordan det gikk med deg her TS? Noen oppdateringer?
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Jeg spekulerer litt på hvordan det gikk med deg her TS? Noen oppdateringer?
Vis hele sitatet...
TS har fått ferie fra modsa om du ser ett par kommentarer lenger opp.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er loven sin jobb å straffe kriminelle, ikke din.