Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2813
Tannlegen skal gi meg benzo i morgen, litt usikker på hvilken type, men vil det være trygt å drikke et par øl senere? Isåfall, hvor lenge etter vil du anbefale?

Jeg er ute etter svar basert på erfaringer. Jeg skal ikke drikke meg full, men ha noen øl kanskje?
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer anpå, sovril virker en stund, holder du deg til 3-4 öl får du nok bare en fin kveld.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skrev sobril fårdi det er det jeg får, men du kan få stesolid. Det kicker mer os tannlegen, men seinere merker du sikkert ingenting
Til min overraskelse så har jeg sett flere få Rohypnol av tannlegen nå i nyer tid (altså de gode gamle 1mg "542") Om du får de og ikke har benzo toleranse så må du drikke pilsen din sakte ellers så kan det fort gå i svart Hadde tatt meg en pils rett etter tannlegen jeg.
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Til min overraskelse så har jeg sett flere få Rohypnol av tannlegen nå i nyer tid (altså de gode gamle 1mg "542") Om du får de og ikke har benzo toleranse så må du drikke pilsen din sakte ellers så kan det fort gå i svart Hadde tatt meg en pils rett etter tannlegen jeg.
Vis hele sitatet...
Hahaha
Det er en 1 + 1 = 3 type situasjon. Så noen øl går nok greit.
Tok fire (store) glass vin etter en benzo forleden og det ble bare ukult, fikk en ekstra kvalmende form for svimmelhet jeg ikke vil prøve igjen.
Sist endret av Supermegafon; 19. desember 2019 kl. 23:48.
Jeg hadde tatt en hvit kveld, men det er meg.
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Til min overraskelse så har jeg sett flere få Rohypnol av tannlegen nå i nyer tid (altså de gode gamle 1mg "542") Om du får de og ikke har benzo toleranse så må du drikke pilsen din sakte ellers så kan det fort gå i svart Hadde tatt meg en pils rett etter tannlegen jeg.
Vis hele sitatet...
Hvor sakte snakker vi?
Sitat av Alge Vis innlegg
Til min overraskelse så har jeg sett flere få Rohypnol av tannlegen nå i nyer tid (altså de gode gamle 1mg "542") Om du får de og ikke har benzo toleranse så må du drikke pilsen din sakte ellers så kan det fort gå i svart Hadde tatt meg en pils rett etter tannlegen jeg.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett, jeg går til tannlege i drammen, og har fått servert rohypnol flere ganger. Ble meget overrasket da jeg trodde jeg skulle få ett par valium, men fikk en grønn istedetfor.

Sånn alkoholsett så har jeg kun drukket alkohol senere på kvelden etter jeg har fått tablettene å det har gått bra!
Sist endret av susiserken; 20. desember 2019 kl. 00:52.
Om du faktisk skal noe (selskap, middag sov) hadde jeg vært veldig forsiktig, spørs jo mye på hva du får selvfølgelig men om det bare er for rusen sin del du vil kombinere øl og benzo hadde jeg latt være, nokk av skrekkhistorier fra den komboen her på forumet du kan lese om, det kan fort bli skikkelig ukult liksom
Jeg var hos tannlegen i forrige uke. da fikk jeg dormicum/midazolam.
Trådstarter
Vil det være relativt safe å ta en øl 2 timer senere, også enda en 4 timer senere?
MÅ du ta øl i dag? Kan du ikke ta en dag fri og drikke i morgen?

Uansett, du får avgjøre selv. Venter spent på svar i morgen på hvordan det gikk.
På liten dose benzo kan du nok kose deg med 2 x 0,33 øl
Sitat av tadada Vis innlegg
Vil det være relativt safe å ta en øl 2 timer senere, også enda en 4 timer senere?
Vis hele sitatet...
Ja. Relativt safe. Du vet selv hvor mye du pleier å drikke. Ikke drikk mer en halvparten av det du pleier når du har benzo i kroppen.
Sist endret av Sondre; 20. desember 2019 kl. 14:21.
Sitat av tadada Vis innlegg
Vil det være relativt safe å ta en øl 2 timer senere, også enda en 4 timer senere?
Vis hele sitatet...
Såfremt du ikke har andre vesentlige store helsemessige utfordinger går det fint.
Anbefaler deg å holde det så rolig hele veien, og ikke overstige 4-5 enheter(sålenge du venter timer mellom hver).

Ha en trivelig førjulshelg!
Trådstarter
Sitat av Myrskog Vis innlegg
Såfremt du ikke har andre vesentlige store helsemessige utfordinger går det fint.
Anbefaler deg å holde det så rolig hele veien, og ikke overstige 4-5 enheter(sålenge du venter timer mellom hver).

Ha en trivelig førjulshelg!
Vis hele sitatet...
Takk, takk.

Fikk 10mg valium.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg hadde tatt en hvit kveld, men det er meg.
Vis hele sitatet...
Signerer. Benzo og alkohol går aldri bra sammen. En øl eller max to kan du fortsatt slippe unna uten å oppføre deg som en rusa kuk, men etter den første er du allerede småbrisen og etter den andre cocky og glad og careless pga benzoen så det er usannsynlig å klare å stoppe etter det. På den tredje og fjerde ølen blacker du ut og får en kveld du angrer i lang lang tid på
Ikke bland alko og benzo. Snakker på erfaring, du får 0 hemninger og husker ingenting og i verste fall så kan det ende med store skader på deg eller andre eller død.

Vær så snill, ikke bland alko og benzo. 10g valium varer fort i nesten en dag. Bare hold deg unna alkoholen, valiumen (om du ikke bruker fast) tilsvarer 0,5 40% sprit. Så da er du full nok, uten alt det negative med alkohol.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Signerer. Benzo og alkohol går aldri bra sammen. En øl eller max to kan du fortsatt slippe unna uten å oppføre deg som en rusa kuk, men etter den første er du allerede småbrisen og etter den andre cocky og glad og careless pga benzoen så det er usannsynlig å klare å stoppe etter det. På den tredje og fjerde ølen blacker du ut og får en kveld du angrer i lang lang tid på
Vis hele sitatet...
Etter en "tannlegedose"?
Greit nok om du spiser 20mg diazepam og drikker en 6pakning halvlitere, men en vanlig brukerdose benzo pleier sjeldent å gi problemer (med enkelte individuelle unntak selvsagt) så fremt du ikke drikker deg dritings.
Hvis du fikk 10mg diazepam og ikke bruker benzo til vanlig så ville jeg tatt det med ro. Bare drikk rolig så går det nok greit. Ha det i bakhodet at du har spist benzo og ikke hiv deg over alkoholen.

Jeg har selv fått både vival oh rohypnol for tannlegebesøk. Foretrekker rohypnol, gode gamle 542. Men kommer nok til å etterspørre xanor neste gang, da jeg er ønsker kort halveringstid.
Trådstarter
Jeg tror jeg fikk diazepam sist, og valium denne gangen.

Har aldri tatt benzoer uten om det, kun psykedeliska.

Må si jeg foretrakk diazepam fremfor valium.
Diazepam er virkestoffet i valium. Mulig dagsformen din gjordet det bedre denne gangen?
Og hvordan gikk det?
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Og hvordan gikk det?
Vis hele sitatet...
Droppet det, for mye smerter til å orke å dra til butikken i tide.. men ville nok hatt et par øl uten problemer.

Må si jeg ikke merket den store rusen av 10mg valium. Selvfølgelig, litt. Litt nysgjerrig på effekten av en høyere doseringer, men det er nok noe jeg aldri kommer til å prøve da piller ikke er min thing.

Føles litt for escapist. Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart å bli like interessert i det som jeg har vært i weed, sopp, lsd and so on.

Men, nå som jeg skriver dette så husker jeg at jeg fikk lyst på mer etter det begynte å roe seg ned..
Sist endret av tadada; 21. desember 2019 kl. 05:41.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg fikk den blå typen som får deg til å glemme alt du har opplevd av tannlegen på dette fancy stedet. Det var gode saker dette. På kvelden ble det en lang dag med min gode venn Heineken.