Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1386
Hei, litt over 50 timer siden tok jeg 2 mg Rivotril uten noe form for benzo toleranse. Nå vuderer jeg om jeg skal knuse opp 20 mg OxyContin og ta det oralt, dette også uten noe opiat toleranse.

Er dette trygt med tanke på de respirasjonshemmende egenskapene til begge stoffene, eventuelt andre farlige effekter?
Har du ingen toleranse, så bør du være forsiktig med Oxycodone uansett. Men med "ingen opiat toleranse" så mener du kanskje ikke nødvendigvis at du ikke har prøvd det før? 50 timer høres ut som det skal være nok, siden det bare var 2mg. Har du prøvd 20mg oxy før og det var passelig, så går det helt sikkert fint nå. Om oxycodone fortsatt er nytt for noen, så er vel 10mg mer passelig.
omba's Avatar
Trådstarter
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Har du ingen toleranse, så bør du være forsiktig med Oxycodone uansett. Men med "ingen opiat toleranse" så mener du kanskje ikke nødvendigvis at du ikke har prøvd det før? 50 timer høres ut som det skal være nok, siden det bare var 2mg. Har du prøvd 20mg oxy før og det var passelig, så går det helt sikkert fint nå. Om oxycodone fortsatt er nytt for noen, så er vel 10mg mer passelig.
Vis hele sitatet...
Ser ut til at det blir i morgen uansett. Gikk gjennom 20 mg oxynorm nasalt i løpet av en og en halv time, dette 4-5 dager siden. Ble "chill", men fikk ingen nevneverdig eurofi, bare en kjipt hangover timene som påfølgte da effekten ble borte. Satser dermed å kjøre på med 20 mg oralt på en gang, så får jeg heller ha en spybøtte liggende. Har fått intrykk at 20 mg ikke er snakk om noe fatal dose, selv for nybegynnere. Noen innspill til doseringen nå eller de effektene jeg fikk fra oxynormen?
Jeg tror 20mg oxy burde funke fint. Det funka ihvertfall på meg. Den euforien du snakker om er ikke spesielt fremtredende når du er rusa på oxy(var der ihvertfall ikke for meg). Rusen du får av slike opioder må du bli litt kjent med før du liker den. Det er min erfaring, men vær forsiktig! Oxy fanger deg veldig fort. Take care!
20mg fungerte fint på meg, også, og det etter noen timer, på rivotril. Men pass på det er jævla lett å bli gla i de jævla!
Du er på en farlig sti kompis, watch out
omba's Avatar
Trådstarter
Sitat av Loopwhole Vis innlegg
Du er på en farlig sti kompis, watch out
Vis hele sitatet...
Setter pris på at du passer på kompis Er til vanlig en travel ingenør student som holder seg bort fra alt utenom alkohol når jeg har skole eller jobb. Er nå så heldig at jeg har en liten ferie etter endt eksamener, så dermed alt dette nye på kort tid. Dette er kun eksprimentering, og ikke noe som vedvarer ettersom jeg om ikke så lenge til skal ta flyet hjem og starte i jobb.
Sist endret av omba; 13. juni 2016 kl. 17:31.