Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3589
Heisann. Er i Asia og har eksperiment litt. Kjøpte en bag med heroin, sa han i hvertfall. Jeg røyket det i Joint og fikk ok funk. Men jeg fikk ikke sove hele natta selvom jeg tok zyprexa, høyere dose enn jeg vanligvis tar. Smått frustrende. Har jeg blitt lurt eller er det vanlig. Beklager lite avsnitt og men skriver på en halvfucka telefon.

Har prøvd oxy i Norge og opium her, men var ikke noen superopplevels. Opiater er vel ikke min greie vil jeg anta anta. Like så greit
Er du lys våken eller det fømmene som holder deg våken?
Når jeg tar opiater så kan jeg ligge og drømme i timesvis våken.
En merkelig tilstand.
taw
omflakkende agitator
9 1
kke helt uvanlig å gå søvnløs etter bruk av opiater.. (eks. google "heroin"+"insomnia" )
husk at det også kan være veldig farlig, om pustesenteret dempes så mye av du tilslutt mister bevissthet (og slutter å puste noe mer i det hele tatt), burde nok ikke ta opiater som sovemedisin i seg selv ..

hvordan så H'en ut tho?
gjetter det ikke er Diacetylmorfin..
i Asia (spess sør-/øst-lige delen) er det vanligere med hcl. versjon av H ("#4"), som vanligvis har langt høyere kvalitet; mye høyere (ift. mengdemål) til forskjell fra den man vanligvis får på gata her (base, ment for røyking ("#3"), mindre raffinert (enn #4, som er mer vanlig i øst-Asia samt øst-/nord-lige (?) deler av USA), og i salt/krystall-form, som lett løses opp i vann (trenger ikke noen sure syrer (som f.eks. sitronsyre el.l. som trengs for å løse opp base ordentlig), og har relativt høy biotilgjengelighet ved insufflering/sniffing (i motsetning til base, og i tilfelle opptak via slimhinner i nesen (av #3 -) da pga. svak syrlighet i nesens slimhinner osv (kan økes ved å øke syrlighet, eller løse opp noe først).

ingen typer Heroin kan røykes med særlig hell, altså om du tenker på antenning (ved direkte bruk av flamme, brenne opp noe (som tobakk). Når man røyker det når det jo seff smeltepunkt og hvor det avgir damp/gass i et kort øyeblikk før temperaturen blir for høy og ødelegger det meste av aktive alkaloider.

Mulig du fikk noe annet, en lokal miks med no slags heksebrygg, kanskje =P
kanskje en merkelig blanding, eller neo..

er nok umulig å si sikkert (og ikke bra, mtp. potensiale for skade om misbedømt), men kan du beskrive det noe mer.. hvilken form var det i; stein harde greier, relativt fast, lett smuldrende, flytende.. , farge? smak, lukt?
hvordan ble det inntatt. Når og hvorfor du evt. antok at de andre (som viste og tok deg med på dette) bedømte at ønsket effekt hadde blitt oppnådd og bestemte for ikke å bruke mer, eller noen uttrykk for tilfredshet etter at alt var brukt opp - noe som forventet av opioider f.eke.s?

mulig det er noen lokale spesiellt urter,heksebrygg-kinda greie el.l., kanskje t.o.m. blandet med en eller flere typer u/lovlige psykologisk aktive stoffer..

kommer også litt ann på hvor i Asia.. i Pakistan, Tyrkia, Afghanistan, Irak osv. .. , selv om du muligens kan få tak i alle slag der, ville jeg gjettet mest sannsynlig #3 (som mulig evt. ellers ville funnet veien til Europa videre på ruten .. ). Hvis Kina så mulig er lovlige eller ulovlige, syntetisk eller naturlige opiater, mange RCs kommer derfra. F.eks "China white", som helst og er ment å inneholde få andre ting enn Diacetylmorfin (da også hcl/#4), men er ofte, og relativt lett, blandet ut med div. RCs (oppdagede og narkotikalistede opiat-derivater, og ting som mulig ikke er kjent.. ).
F.eks utenom den velkjente Fentanyl Citrate, og andre mer eller mindre kjente analoger av (kraftig varierende styrke), er f.eks Acetyl Fentanyl lett tilgjengelig, og (afaik, ikke ta noen risk basert på min info tho=P - ) , er ikke regnet i samme klasse stoffer som Heroin og annen narkotika i Kina, som vel er noe av grunnen til av det (bla mye annet) kan bestilles i store partier derfra, og har kommer jevnt ut fra Kina i mange år (ex. google "3258-84-2+selling" (3258-84-2 er CAS som listet på wiki for Acetyl Fentanyl).

Disse stoffene, avhengig av sammensetning, ens egen kroppskjemi, t.o.m. 'set & setting' kan ha betydelig innvirkning på effekt, men det er visst velkjent at de fleste skal kunne separere opioider ved vurdering av effekt alene etter litt bruk, som f.eks at Fentanyl Citrate (visstnok; for de fleste, i 'riktig' dose og alt .. ) gir en kortvarig, relativt 'intens' (men som de fleste klager på manglende euforia med, som stor dose optimalt inntatt Diacetylmorfin er forventet å gi (og brukes vel typisk som grunnlag for sammenligning, når man vurderer andre opioider..), mer "drømme-aktig"-rus.. vel også verdt å nevne at visstnok mange typer Fentanyl kan gi større respirasjonsdepresjon (dempe pustesenteret) enn de fleste andre opioider sammenlignet med hvor tilfredsstillende rusen er (seff alltids individuelt oppfattet, men, vel generelt-).
Jeg mener, øker respirasjonsdepresjon i en takt som ikke synes å være proporsjonell med ruseffekt, sammenlignet med de fleste andre opioider. Fentanyl er (som mye annet av opioider/opiater .....) spesielt farlig å røyke (selv en anntatt "nøyaktig" dosert patch/lapp kuttet opp i like store biter, oppløst i væske og dosert med ml-pipett, men er (som de fleste (om ikke alle. . ?) opioider/opiater jeg kjenner til noe som antas "sløst bort" / ødelagt om man varmer det så mye (direkte flamme nær) at det kan kalles røyking, som ville vært nødvendig ved konsum gjennom joint, altså med mindre man er villig til å sløse 90%+ av det (for man får nok noe i seg ved innhalering ettersom det varmes opp (millisekundet det når riktig temperatur, før det meste brennes istykker, og man trekker dette inn i lungene.. ), og spesielt med potente stoffer hvor 1mg/1000mcg kan være for mye/overdose..

tviler på det er opium heller, men har ikke særlig peiling på det heller.. optimal opium-latex for konsum tror jeg er tilgjengelig over store deler av Asia (og resten av verden, hvor det kan vokse, tipper jeg??), vet det f.eks er noen avsides bygder i turist-land som Thailand hvor slikt visstnok kan foregå i ro og fred og nær på linje med cannabis. Anyway, tror igjen ikke det ville blitt røyket (og spesielt ikke 'røyket' bokstavelig talt, da. #3/base, BTH/"tjære-heroin" (typisk fra Mexico, visstnok vanligvis bedre enn #3, men ikke så mye ... (langt mindre raffinert enn #4/diamorf.hcl. (noen som setter pris på det, og, mtp. større mangfolk med mulig aktive alkaloider :P)), ei heller de fleste/noen andre opioider, med mindre folka der altså er villige til å sløse, ikke vet bedre, el.l. grunner.. det burde heller varmes opp separat, og kun opp nær temperatur hvor det avgir damp/gass/vapors/whatever, ikke røyk! (ved siden av å bli gjort om til hauger av carcinogener, ødelegges visstnok altså det meste/alt av aktive stoffer i (som ønsker for rus) om man brenner det (som med tobakk).
Fentanyl er forresten visstnok veldig lett å overdosere på ved røyking (også plugging/rektal-administrasjon (og vel spess IV/injisering og, da)), og mer enn et par stykker på bluelight.ru/drugs-forum.com o.l. som ikke kom seg gjennom for å melde tilbake om hvordan det gikk etterpå, selv ved (antatt) høy grad av forsiktighet og bruk av minimale mengder...



anyway, jeg snakker kanskje litt vel mye noen ganger...

gi mer info om omstendigheter og alt, så kanskje lettere å mulig være mer nøyaktig i gjetting.


jeg tror altså det er en slags hjemmelagd urtemix av noe slag, eller uttrekk av opiumsvalmue og mindre optimal måte å bruke på.. (røyke i joint, og da varme opp og brenne som med tobakk, altså).
kanskje og/eller enkelt bare en el. flere RCer, og .. eller



Ved siden av mulig beskrivelse av stoffet, omstendigheter, geografi og sånt, hva med din opplevelse av rusen (om du har noe å sammenligne med, om har brukt opiater før noen gang,og i hvilke situasjoner) ellers alt av detaljer kan være nyttig, varighet, evt. tilleggs-effekter (uønskede?), intensitet, hvor hurtig det inntraff, osv ..


Selv blir jeg ikke veldig trøtt selv av de fleste opiater/opioider, med mindre jeg tar så stor dose av jeg vanligvis også blir veldig kvalm (hyppig oppkast og brekninger .. (det hjelper bra mot den kvalmen å bare legge seg ned! (visstnok for de fleste ihvertfall)).
Jeg må ha anti-histaminer (et par ganger vanligvis max anbefalte dose for hver gang) om jeg skal kunne bruke opiater og oppnå intensitet hvor jeg blir så betydelig sløvet ned..
selv om det er farlig, sikkert dumt å anbefale og eksperimentere med (spess siden alle reagere veldig forskjellig på det, vi bare er "dumme narkiser" og har egentlig ikke peiling på hvordan ting fungerer osv., men er visst vanlig (og noe jeg selv også oftest bruker-) å ta Benzodiazepiner sammen med H, som kan forsterke enkelte aspekter av opplevelsen.. det som er farlig er visst at det demper pustesenteret I TILLEGG til det som er gjort av opioidene allerede, (som også Alkohol, GHB, enkelte/fleste dissosiative stoffer (som ketamin og mxe ihvertfall.. )vel ville gjort), og vel er grunnen til at de fleste som dør ved bruk av opiater dør etter kombinasjon med andre CNS-dempere. Selv anti-histaminer, og annen sløvende medisin, urter/planter o.l. kan sikkert være farlig om en er på vippen uansett... om skal ta mye så ha andre i nærheten da, helst sikkert noen som kan og er villig til å gi Naloxone el.l. om skulle slutte å puste (regner med det er lite fristende å ringe etter hjelp der (hvor enn), mulig dårlig treg hjelp som iikke er noe anyway, med risk for at om man overlever blir man bura inne i lang tid.. :P
Benzodiazepiner er (vanligvis, om tatt på vanlig måte og for å unngå skader eller over/misbruk (noe er relativt subjektivt, og uforutsigbart for en hver -)) avslappende, sløvende og søvndyssende, og øker effekt av begge stoffers sløvende effekt om det kombinereres med andre ting, altså..


aaanyway, jg vet egentlig veldig lite om alt dette... ikke inni bruker-kultur el bekjent av andre brukere (IRL/offline), heller. Burde nok google for å være sikker. Og, tror ikke det er bra å ta enn som noe annen enn en mulig indikasjon på hva noe kan være, hva du får av tilbakemeldinger på dette.
Hvis du ikke har mulighet til å bestille teste-sett (ex ez-test) el sende inn for lab.-testing, så blir det bare gjetning..:/ prøv gi mer info så dett blir lettere å gjette, da=]
taw
omflakkende agitator
9 1
selv tar jeg (muligens ganske dum ved å gjøre, men - ) gjerne en liten dose ekstra med benzo hvis jg ønsker sove og ikke får lett ellers, og spess om ønsker større sløvende (og, mulig opplevd relativt potensierende/økning av effekt på rus, og!) effekt av opiater mens jg enter har lite av det, eller mangler anti-histaminer for å dempe kvalme ved større doser.. , bare pass på å ikke ta mye, og om ikke "absolutt" nødvendig (vel .. ). Bare en liten bit funker bra.
Om du er i Asia så burde det være relativt lett å få tak i Benzodiazepiner på vanlige apotek, spesielt om du er i turistområder el storbyer (bare husk kjemikalienavnene (f.eks "Diazepam" (ikke Valium, Stesolid el.l. andre merkenavn som ofte er lokale, og helt annerledes fra sted til sted, i motsetning til kjemikalienavn (for det meste (og i mye større grad) , ihvertfall)
Sikkert mulig mange der ikke snakker engelsk en gang, så, må være kreativ=). Tramadol og Diazepam er noe jeg lett har fått tak i på overalt etterhvert om man bare går rundt fra apotek til apotek (om nødvendig) i flere (fleste typiske turist-) land i Asia, selv om det visstnok ikke er lov der. Bare prøv et par-tre apotek, og spør hver gang om de vet om noen andre selger det .. tar ikke lang tid å få taki! ((forhåpentligvis) ordentlig apotekvare (ikke fra gata, altså), ofte i løsform eller deler av en pakning (brett med piller, zip-lock poser og dealer-lignende affærer (imo) , lol! =P Gateselgere (ungdom) ofte behjelpelig med småting som cannabis, om driver med denslags, altså, og horer,ladyboys, og "gangstertyper" innen disse grupper gjør tilgang til Heroin og Metamfetamin (og annet (sikkert,hakke peil; ikke prøvd å grave etter mye annet .. )) til en lek. F.eks om du er i Thailand så dra til typiske turiststeder, gå ut på natta (3am), blir garantert stoppa av scootere og folk som tilbyr blowjob o.l. annet hvert minutt enkelte perioder.. , disse, så å si alle jeg spurte kunne alltids hjelpe med greier! =P (tho ble frastjålet cash og greier.. og .. eh, dårlig ide å bli med dem for langt ut på bygda, selv turistområder som de mest populære i Thailand er det ikke uvanlig at de der vifter med våpen, og er veldig åpen om det (passivt/subtilt truende, altså, selv om tonen er god og alle er venner (kjørt litt utpå bygda, der du sannsynligvis først må om du skal kjøpe heroin, metamf. o.l. der.. (min opplevelse anyway). Både heroin og metamf. er visst begge stoffer som er ganske vanlig i bruk i forskjellige lag av 'arbeiderklassen' der (horene og ladyboys er nesten alle enige om at cannabis er "low status drug",og driver ikke med det, mange av disse ER (om ikke nært knyttet til) også en slags gangstere utenom 'arbeidstid' (ran ikke utenkelig.. (i noentilfeler, i beste fall, kanskje:P) - på dagtid anyway (når de ikke er på gata (de fleste av slike sover ofte på dagen (typisk i mur/blikhus med skitten madrass på gulvet de alle deler, blant alle insektene (de seff også gjerne kan spise av (insektene, altså, lol)=) )... anyway, mye bra narko å finne der. Høy kvalitet, og. Kan spørre etter det som forventes av turister til å begynne med ("yaba", "shabu" f.eks, i tilf. metamf.), men (ime) ikke så vanlig som blir gjort inntrykk av, og er like lett (eller lettere, om du spør litt rundt og vil betale for det) å skaffe høy kvalitet av (altså, ren krystall, ordentlig opium-latex el. H med høy % Diacetylmorfin (ren heroin / lite utblandet).. lettere enn i Norge anyway, alltid, afaik. Spør disse folka, og (vurder om du vil.. -) ta noen sjanser på å vise dem at de kan stole på deg (ved å joine ut i bushen til dealere/gangstere, så burde det være veldig lett å skaffe høy-kvalitet av alt av "hard" drugs der. Begynn med horer, kanskje spesielt ladyboys ettersom de sikkert setter ekstra pris på (relativt uvanlig) oppmerksomhet (dvs. penger), og folk som 'står og henger' (se an folka.. burde være lett. En fordel med å bli litt kjent innen slike miljø om du er rundt i asia, er at, til tross for skremmende straffer, så er det lite (NULL) politi utpå der heller (de holder seg i trygge turistområdene med mer 'kjedelige' oppgaver - de fleste er lite utdannet og kan lett styres (v. sosial manipulering, penger (bestikkelser) og kanskje (vet ikke). Anyway, er visstnok veldig åpne subkulturer der (tho, ganske 'langt nede' (fattige fæle greier..) bare du først kommer i kontakt med og får tillit til ên slik.. -- tror jeg totalt har tilnærmet meg.. kanskje 5-10 folk (meste ladyboys som kjører rundt på natta) og spurte etter greier (metamf./heroin), og ALLE kunne hjelpe, og hadde også mye nyttig info. (tho... er bare penger penger penger i huet dems hele tia, og kun vennlige så lenge de kan tjene på det, tydeligvis.. så ta forholdsregler:P) Anyway, ville bare legge det til.. veldig lett å skaffe alt av høykvalitetsgreier der bare du tar kontakt med noen,par enkle ting først ($$$ til dem, mainly) og spør dem ut, så får man tak i alt man vil ha - ofte bedre kvalitet enn her i landet. Men ikke (null, afaik) vanlig med særlig variasjon som f.eks av psykedelika... ikke særlig kjent der i d hele tatt.. men, iflg. flere jg snakka med og, de fleste horer og ladyboys er det i verste fall bare å spørre et par stk. av før du treffer bingo. (tho,watch for politi seff.. og folk som mulig kan samarbeide med slike..($$$)). Dess mer $ du kan gi opp på veien, flere deals du gjør og kontakter du lager deg rundt om lokalt, jo bedre utvalg, pris og trygghet blir det da.
Har null peiling på Kina, hverken regionale eller lokale anliggende.. ei heller for nord el sentral- Asia generelt, eller i det som nå er krigsområder (afghanistan, irak osv.).. men er vel som overalt ellers, bare spørre seg fram forsiktig, så finner man alt, og får tak i "oversettbar" informasjon etterhvert. Stor motivasjon for de fleste der for å få gjort alt mulig rart, er visst som oftest (kun?=) cash

Følg med på lover, skikker og lokal kultur tho, ville foreslått...! F.eks Alprazolam nylig ble bannlyst og regnet som narkotika i Thailand (antatt "date rape drug" (lol!)), tho Diazepam og mye annet er som vanlig. og ikke noe som er lett å skaffe (ei heller så lett som f.eks DIazepam (fra Apotek (om man graver litt) utenom hva man evt. har med seg (da kreves resept, om man vil unngå å risikere fengsel!), er det som det meste annet der visstnok lett å lure til seg resepter under opphold der.. mange apotek i asia er jo nærmest direkte (medisin-)dealer-buler, jo; møt opp og beskriv hvordan form du ønsker deg, gjerne ha i bakhodet par kjemikalienavn du gjerne skal ha, så til tross for f.eks kontroll i storbyer av myndigheter osv. der, er det ikke uvanlig at de har proft designa oppslagstavle med alle de forbudte stoffene listet opp som ivrig brukes til å hjelpe turister med det de vil ha..
Så vidt jeg vet er det ikke særlig kunnskap om psykiatri der, og mentale plager blir heller avvist som "onde ånder" el. slikt.., og de har liten forståelse for grunner for bruk av benzodiazepiner. Tho, er visstnok lett å lure til seg resept på alt dette bare du orker dra innom et sykehus i et slikt ærend..
om du vil ha heroin el. meth ,


jeg babler mye tull og kan ofte fortsette i det uendelige.. får holde kjeft her for nå.. =P håper du finner ut av hva det er for noe, da. Pass på uansett.. ta forholdsregler, mtp. stoffet og mulige ekstrem håndheving av lover der nede. kan alltids dosere litt mer om litt, men aldri un-dosere, altså

BTW., om får tak i #4 der (vel typisk kalt (her iaffal) "south-east easian china white heroin" (SEA CW)), om det er diacetylmorfin i ren form, blandet med fentanyl eller annet, eller kun annet som er blandet for å gi lignende effekt.. ikke tenk på det som H du får tak i på gata her. Begynn med en mikro-haug med pulver maks, som et fyrstikk el knappenåls-hode, og så vurder evt. mer etter 10min elns .. ! (langt mer potent ift. mengde, enn den H man får tak i her..!)

små doser H har på meg ikke særlig annen effekt enn (kommer ann på.. - ) gjør med mer positiv/glad, og blir mer motivert. liker gjerne å blande metamf, H og benzodiazepiner som en nice "grunn-rus", men utenom ved bruk for "comedown", for å hjelpe sove på slutten (hvor jg ofte gjerne tar større doser Benzodiazepiner, samt muligens Cannabis også) -- ved bruk for slik "comedown" for å sløve ned trenger jeg selv gode doser anti-histaminer, ellers blir kvalmen for overveldende (selv om jg legger meg ned asap .. ), og tar som oftest bare små-doser H gjennom dagen, mens jg holder meg på større doser krystall som balanseres med (for å unngå "dårlige følelser" og tanker .., helst hovedsakelig anxiolytisk-orienterte) benzoer i små doser).

Etter uker/mnd. med konstant bruk av krystall og det virker sløsing, og negative effekter kommer lett og alt, og en bare ser frem til toleransen har sunket igjen, synes jeg H er utmerket som antidepressiva (eneste for det jg har tilgang til anyway (lol(?).. ) ).
Ved siden av meth, er H også enestående til å "kaste bort tid", og spess bruke f.eks når man er forkjøla! =) (mulig sammen m cannabis).

som kanskje har merka, kan ofte våkne opp m hodepine, og også kvalme dagen etter.. , tror grunn til at om ukjent pasient ved akutt fysisk trauma blir det gitt Ketamin isteden, er relatert til grunn til hodepine.. øker trykker på innsiden av skallen, eller noe sånt (altså bruk av opiater), av en eller annen grunn.. og derfor ikke alltid optimal som smertestillende, og kanaskje også skadelig som sådan! :S

anyway, skal finne noe annet å kaste bort tia på og noen andre å spamme istedenfor dere, heh.. lykek til :P

(^ ketamin pga. riskfor allergi/oversnsitivitet ved ujent historie,og risiko for mulig hodeskade, altså (og evt. forverring ved økt trykk i skallen ved bruk av opiataer, da.. noe sånt ... )

H og meth har i seg selv (ikke cannabis tho, det bare for psykisk hjelp (få tia til å gå, kinda)) mulig forskjellige positive effekter på sykdomsforløp ved influenza/forkjølelse, btw! :P (f.eks H kan hemme hosting om plagsom uproduktiv/tørrhoste, blant mye annet, meth kan (om gitt tidlig) stoppe formering av virus og minske eller stoppe videre sykdom og varighet).

tror Heroin/opiater faktisk ble foreskrevet for ting som forkjølelse før i tiden (blant andre ting), om jg ikke tar helt feil.. alt relativt 'vidundermedisin' på noen områder, på hver sine måter ..

om du skal bruke mer, kan prøve å ta bittelitt og varme seperat (indirekte varmekilde, ikke kom for nær med flammen eller noe.. f.eks varm opp noe metall, så påfør metall på greiene og vær klar til å suge evt. 'røyk' som stiger opp, og hold trekker godt og lenge inne uten å blåse ut (og når du gjør, litt ut, litt inn, litt ut osv. for å holde det inne så lenge som mulig videre og), og se om det blir særlig annen effekt?

kan vel hendre du fikk #3, H som her, litt vanskelig å si uten mer info.. virker rart om du skulle ha røyket det i joint, tho.

uansett, pga. døsighet er det visst ikke uvanlig at H blir forurenset med ting som koffein o.l., kan det være noe så enkelt, kanskje.. en type grovutvunnet form for opium el H,muligens bare tilsatt noe som koffein, metamfetamin,kokain el. andre stimulanter som gjorde at du ikke fikk sove (selv om (hvis du.. ( .. ? .. )) merket typiske opiat-effekter... ? hm . .

spør hvorfor joint. vurder heller å kanskje test, om ikke indirekte varme med varmt metall el.l., på folie (kan f.eks kjøpe en sjokolade el.l. som har folieinpakning (brenn vekk papir/annet tull ettersom mulig=). bare ta bittelitt på folie elns for å varme det svakt (til det såvidt begynner å ryke/dampe/../whatever,) så fange og suge opp alt og holde godt og lenge inne ..
som alternativ til fyrstikker og en måte du kan justere størrelse på flamme kan du f.eks ta toalettpapir, riv av et flak. riv det på langs i 4-6 deler elns (avlange strimler). rulll det hardt mellom fingra dine, så det liksom blir en lang veke. tenn på enden, om har rulla det godt så brenner det veldig sakte (bra for holde trygt under folien), med størrelse på flamme ettersom hvor tykt du lagde det.

noe som er relativt vanlig der ved røyking av forskjellige greier kan lages m enkle ting du kan kjøpe på nærmeste apotek på hjørnet. kjøp gammeldags temperatur/febermåler, i glass. bryt/hakk av, så du har en tube med tynt glass.
du kan også kjøpe sprøyter der (kjøpr par typer for å finne riktig sikkert .. ), ta av selve sprøytespissen, og ta av dekselet rundt lighterne de selger der (ikke beskyttelse og greier som her i landet å tenke på (funker fint m gammeldags "trimming" av lightere p åalle måter, f.eks), anyawy, ta av en sprøytespiss, og trykk den nedi hullet (lite, av metall. i lightern's "skrog". du kan sette på dekslet igjen om du vil etter sprøytespissen er festet greit på. da skal det komme gass opp gjennom sprøytespissen, som en forlengelse til gass-utgangen på lightern. så sett på minste flamme ("trim" ned om nødvendig.. ) , hold nede gass-brytern, og bruk en sekundær lighter til å fyre opp flamme på enden av sprøytespissen (som lightergassen da kommer ut av, om gjort riktig (riktig størrelse nål viktigs, lett å finne tho). anyway, det er visst et relativt vanlig instrument der, og egentlig ganske genialt, og noe som lett sikrer liten flamme. (ofte viktig for optimal røyking av krystall og/eller H =)
Sist endret av taw; 19. april 2015 kl. 14:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hahahaha hva faen :-P måtte le litt her nå. Snakker om dedikasjon
Det der var sykt.. Spennende å lese thou
Takk for svar som ble litt langt for telefonen min. Kommer mer litt svar når jeg kommer hjem og ikke sitter på en telefon som kuker som faen Sov godt de andre dagene, uten heroin vel og merke
Sist endret av hestpåpinne; 21. april 2015 kl. 11:32.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Tatt noe sentralstimulerende taw?
Sist endret av aeon_illuminate; 21. april 2015 kl. 13:19.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Tatt noe sentralstimulerende taw?
Vis hele sitatet...
Setter penga mine på god pepper.

Til TS: Som Taw sier finner du veldig mange med det samme problemet som deg, dersom du googler ''Heroin Insomnia''.