Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2774
Er det noen som har forslag til såkalte førsteperson skytespill (FPS), slik som Hitman, GTA osv.. ?

Til Xbox360
Sist endret av tubtau; 28. september 2014 kl. 17:24.
Hitman er vel 3rd person? Aka ikke fps..
Battlefield anbefales på det varmeste av meg hvetfall! Helt fantastiske spill alle isammen
Av de spillene du nevnet er ingen av dem FPS, men kan godt anbefale CS (hvilken som helst) de er veldig arcady
▼ ... over en måned senere ... ▼
Verken Hitman eller Gta er FPS... Men CS, Borderlands og Left 4 Dead (2) er ihvertfall noen FPS-spill jeg anbefaler.
Siden det er tredje person TS spør etter så kan jeg anbefale: Assasins creed, red dead redemption, uncharted spillene.
Splinter cell: blacklist. Utrolig gøy og utrolig moro med coop delen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Team fortress 2, fordi det er morsomt og cartoon aktig, med blant scout heavy og medic osv.

Jeg liker Personlig tf2 fordi jeg er fan av valve

Jeg liker tf2 fordi det er en spill som er laget av valve
Sist endret av DagensDag; 29. november 2014 kl. 20:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gears of War er ganske fett!
FPS-spill jeg anbefaler:
  • Ace of Spades
  • Counter-Strike: Source
  • Counter-Strike: Global Offensive
  • DayZ
  • Garry's Mod
  • Left 4 Dead (2)
  • Rust
  • Team Fortress 2
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Likyhane Vis innlegg
FPS-spill jeg anbefaler:
  • Ace of Spades
  • Counter-Strike: Source
  • Counter-Strike: Global Offensive
  • DayZ
  • Garry's Mod
  • Left 4 Dead (2)
  • Rust
  • Team Fortress 2
Vis hele sitatet...
Herregud, jeg visste ikke at alle disse fantes til Xbox 360! Når kom de ut til den konsollen?

Personlig av FPS elsker jeg Battlefield-serien til Xbox. Folk sier at det er vanskelig å sikte med konsoll, men det er rett og slett bare en vanesak. Fiks deg Battlefield, du vil ikke angre! Men du må spille online, single player suger.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Herregud, jeg visste ikke at alle disse fantes til Xbox 360! Når kom de ut til den konsollen?

Personlig av FPS elsker jeg Battlefield-serien til Xbox. Folk sier at det er vanskelig å sikte med konsoll, men det er rett og slett bare en vanesak. Fiks deg Battlefield, du vil ikke angre! Men du må spille online, single player suger.
Vis hele sitatet...
OIDA! Jeg leste ikke posten godt nok!. Beklager det der. Jeg ramset bare opp alle FPS-spillene jeg liker som jeg har på steam.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Likyhane Vis innlegg
OIDA! Jeg leste ikke posten godt nok!. Beklager det der. Jeg ramset bare opp alle FPS-spillene jeg liker som jeg har på steam.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg forsto det. Skulle bare være litt "ekkel" mot deg for at du ikke leste hele førsteposten! God helg kompis.
Hvorfor har ingen nevnt Bioshock serien enda?
DU MÅ SPILLE BIOSHOCK 1, OG BIOSHOCK INFINITE
De er begge mesterverker av spill
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Hvorfor har ingen nevnt Bioshock serien enda?
DU MÅ SPILLE BIOSHOCK 1, OG BIOSHOCK INFINITE
De er begge mesterverker av spill
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mer enig, fallout serien bør ikke utelates heller !

Sitat av Likyhane Vis innlegg
Biochock infinite er på salg på steam nå også.
Vis hele sitatet...
Nå spørte TS om spill til xbox 360 da
Sist endret av mo66y; 29. november 2014 kl. 22:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av mo66y Vis innlegg
Kunne ikke vært mer enig, fallout serien bør ikke utelates heller !



Nå spørte TS om spill til xbox 360 da
Vis hele sitatet...
Jeg tabbet meg nettopp ut istad og går i samme fella igjen. Slettet posten min av skam...
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Når det skal sies så vil jeg absolutt anbefale Far Cry 3 og 4. 3 har bedre story men dårligere gameplay, mens 4 har dårligere story men mye bedre gameplay.