Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1240
Det har seg slik at jeg med en gjeng skal ta seg en tur til Aalborg i Danmark. Problemet er at grunnet en feilinformert hotelvertinne som vi ringte i forveien hadde vi inntrykk at dette skulle gå smertefritt. Men, da bookingen stod for tur fikk vi fort avslag pga. det kun er en 18 åring og fem 17åringer.

Så det står vi igjen med en fullbooket og legendarisk tur til Aalborg uten et sted å sove, og båten går i morgen tidlig. Er det noen som har noen erfaringer de kan dele (snille hoteller etc.) eller noen bra triks som vi kan bruke? Setter pris på all hjelp!
Sjekk ut diverse hostels eller ungdomsherberger som de også kalles.

Her er første på Google i aalborg: http://www.danhostelaalborg.dk/en/

De pleier å være litt hyggelig når det kommer til alder.
Jeg har vært på stedet det linkes til ovenfor, men hvis dere skal ta inn der vil jeg råde dere til å leie de litt dyrere hyttene.
De billigste er uten dusj og bad.
Personlig vil jeg anbefale Det Hvide Hus som ligger lige ved Jomfru Ane.
Var i Aalborg med gjengen selv for et par år tilbake, sinnsykt fett! Vi lå da på Cabinn Hotel. Det ligger MIDT i sentrum, og bare et par hundre meter unna jomfru anes gate. Kan anbefale det hvis dere bare er ute etter noen billige senger.
Har selv vært et par netter på Cabinn Hotel og det et helt ok hotel for et pr netter. Dere har vel ikke tenkt og såve mye uansett
omba's Avatar
Trådstarter
Da ble det Cabinn Hotel ! Først kunne vi vistnok booke et par rom uten problemer, men dagen etter, da vi faktisk skulle booke var de tydeligvis ikke like innstilt på det. Med hjelp av foreldre som ringe inn og noen minutter med kverulering fikk vi ordnet det slik at vi kunne stappe alle inn på et familierom. Kanskje ikke helt ideelt, men i alle fall mye bedre enn å campe på togstasjonen eller parken