Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1728
Selv har jeg aldri prøvd LSD, men har lest mye om det og lurer på å prøve det snart. Men så kommer et spørsmål/tema jeg skjeldent har sett omtalt på nettet, og det er altså små doser LSD? Er det noen som har noen erfaringer med det? Hva slags effekt kan du vente deg om du tar 1/4 lapp? Eller en halv lapp?
Er ikke noe poeng å prøve deg fram med LSD sånn som det der etter min mening. Skal du prøve det så får du prøve det skikkelig. En lapp tar du uansett, spm er hvor mye som er dryppet på lappen. Er kjipt å ta LSD om du ikke får noe særlig utslag. Det som er viktig er at du er i "trygge" omgivelser, helst ute i naturen, og har med deg folk som har prøvd før. En veileder er alltid greit første gangen.
Det er kjipt hvis du ikke kommer over "kneika" når du først tester det. Da blir det ikke speiselt gøy, du føler deg bare rar. Go high or go home
Trådstarter
Jeg skjønner ikke hvorfor det visstnok skal være så viktig å begynne stort med en gang. Har lest om folk som har hatt fine opplevelser på små doser, og jeg vil tro det kan hjelpe til å venne meg til en type rus jeg aldri har opplevd. Jeg får da alltids senere muligheter til å "gjøre det skikkelig". Det er uansett ikke det tråden handler om, jeg lurer rett og slett på om noen har erfaringer med slike doser, og hvordan erfaringene er.
Ble laget en annen tråd om det samme for ikke så veldig lenge siden: http://freak.no/forum/showthread.php?t=191035
Viktig er det vel kanskje ikke, men mange mener nok at hvis man skal prøve LSD bør man få en skikkelig tripp for å faktisk oppleve hva det dreier seg om. En lav dose (mindre enn en lapp) gir som oftest ingen ordentlig tripp, og kan da oppleves som ubehagelig, ukomfortabelt, eller at man sitter der noe frustrert og rastløs fordi man ikke kommer helt "igjennom".
Slik opplevde hvertfall jeg det, de gangene jeg har inntatt syre i lavere doseringer.
foreslår at du heller røyker deg ei bønne... høres ikke ut som du er klar!

I og med at man aldri kan vite med 100% sikkerhet hvor mye som er dryppa på lappen så vet man jo heller ikke hvor mye trippa man blir av en halv eller en kvart....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av neurotor Vis innlegg
I og med at man aldri kan vite med 100% sikkerhet hvor mye som er dryppa på lappen så vet man jo heller ikke hvor mye trippa man blir av en halv eller en kvart....
Vis hele sitatet...
Tja, nå er ikke dagens syrelapper i gjennomsnitt så veldig kraftige. Å ta èn vil som regel gi en ganske mild trip med hint av visuell aktivitet.
Om du skulle være heldig med kontaktene og ha fått tak i noen av de sterkere lappene ligger de på rundt 200ug per lapp, og èn vil være en nice trip men ikke helt overveldene. Man kommer til å se vegger smelte, men man må opp i to-tre før det blir helt stjerner og planeter.

Det beste er vel egentlig å forhøre seg med dealeren.
Er den sterk, ta en halv, er den normal ta en hel. (for testing av vannet)
Men helst double that, det er ikke noe kult med en tease.
Det kan være lettere å flyte med om det faktisk er noe å flyte med.
Så lenge settingen er komfortabel og du vet stoffet ikke kan skade deg er dosering faktisk utrolig fritt.
Sist endret av Ziggomatic; 7. juli 2011 kl. 18:09.