Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 960
Hei,

Jeg har ett par blå hettegensere som jeg vil ha farget svart, så jeg lurer på hvor får jeg kjøpt slike fargestoffer og hvordan gjør man det?
Sitat av Opteryx Vis innlegg
Hei,

Jeg har ett par blå hettegensere som jeg vil ha farget svart, så jeg lurer på hvor får jeg kjøpt slike fargestoffer og hvordan gjør man det?
Vis hele sitatet...
De fleste dagligvarebutikker.
Du hiver pakken og genserene du vil farge inn i vaskemaskinen, setter på, og WHOLA!
Alt er beskrevet på pakken
Sist endret av MichaelB; 26. juni 2011 kl. 01:29.
Trådstarter
De fleste dagligvarebutikker.
Vis hele sitatet...
Hmm, ligger det som vanlig sammen med vaskepulver ol.?
Sitat av Opteryx Vis innlegg
Hmm, ligger det som vanlig sammen med vaskepulver ol.?
Vis hele sitatet...
Det er korrekt.
Finner du ikke, så kan du eventuelt bare spørre betjeningen
Trådstarter
En ting til, kan dette smitte andre klær i vaskemaskinen som blir vasket ved senere vasker? Problemet er at der jeg bor så er det felles vaskemaskin i kjelleren. Tror naboene hadde blitt pissed hvis de hadde funnet hvitvasken sin grå pga. meg.
Sitat av Opteryx Vis innlegg
En ting til, kan dette smitte andre klær i vaskemaskinen som blir vasket ved senere vasker? Problemet er at der jeg bor så er det felles vaskemaskin i kjelleren. Tror naboene hadde blitt pissed hvis de hadde funnet hvitvasken sin grå pga. meg.
Vis hele sitatet...
Nei, dette skal ikke være noe problem.
Men kan hende du må kjøre vaskemaskinen tom en ekstra gang etterpå.
Men som sagt, alt står på pakken om hva du skal gjøre, og eventuelt burde gjøre dersom du skulle være så uheldig at hele vaskemaskinen skulle bli svart etterpå
Sist endret av MichaelB; 26. juni 2011 kl. 01:46.
Sitat av Opteryx Vis innlegg
En ting til, kan dette smitte andre klær i vaskemaskinen som blir vasket ved senere vasker? Problemet er at der jeg bor så er det felles vaskemaskin i kjelleren. Tror naboene hadde blitt pissed hvis de hadde funnet hvitvasken sin grå pga. meg.
Vis hele sitatet...
Neida. Det står på pakken at det anbefales å vaske de nyfargede klærne på vanlig vask umiddelbart etter farging. Når du har gjort det er maskina gullende rein etterpå.