Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2402
Lukter narkotikahunder stoffer som sopp (Psilocybe cubensis) og LSD? Jeg er rimelig sikker på at de ikke er opplært til det, men jeg er ikke helt sikker. Om både LSD og sopp blir ignorert av narkotikahunder synes jeg det er merkelig at jeg ikke hører om folk som får slikt gjennom posten fra utlandet. De jeg vet om som driver med slikt plukker soppen selv eller får LSDen fra andre bekjente innenlands, eller tar med selv fra utlandet. Er det noen som vet noe hundre prosent sikkert?

Spesielt med tanke på sopp ville jeg trodd at antallet som prøvde å kjøpe fra utlandet var større, med tanke på farene det å plukke sopp (plukke feil sopp) kan føre med seg. Det at det er så få som er inne på den tanken (som jeg har hørt om) leder meg til å tro at slikt blir rensket opp ganske godt i tollen. Hvordan er straffen for å bli tatt med noen gram sopp eller noen blottere med LSD?

Min første post på freakforum
nei, jeg tror ikke det. Du kan være rolig.
Sitat av bris Vis innlegg
Lukter narkotikahunder stoffer som sopp (Psilocybe cubensis) og LSD? Jeg er rimelig sikker på at de ikke er opplært til det, men jeg er ikke helt sikker. Om både LSD og sopp blir ignorert av narkotikahunder synes jeg det er merkelig at jeg ikke hører om folk som får slikt gjennom posten fra utlandet. De jeg vet om som driver med slikt plukker soppen selv eller får LSDen fra andre bekjente innenlands, eller tar med selv fra utlandet. Er det noen som vet noe hundre prosent sikkert?

Spesielt med tanke på sopp ville jeg trodd at antallet som prøvde å kjøpe fra utlandet var større, med tanke på farene det å plukke sopp (plukke feil sopp) kan føre med seg. Det at det er så få som er inne på den tanken (som jeg har hørt om) leder meg til å tro at slikt blir rensket opp ganske godt i tollen. Hvordan er straffen for å bli tatt med noen gram sopp eller noen blottere med LSD?

Min første post på freakforum
Vis hele sitatet...
Hei og velkommen til freak !

Jeg vet at hundene ikke er opplært til å lukte sopp og dens innhold , men LSD er jeg ikke sikker på. Les denne tråden her.

Men selv om pakken ikke blir sjekka med hund er det en sjans for at pakken din er mistenkelig ( tidligere mistenkt/ mistenksom avsender o.l. ) og at pakken din blir sjekka av "onkel tollmann" .

Les forøvrig denne tråden som angår tolling av rus og legemidler.
Sist endret av Smile; 21. juni 2011 kl. 18:16.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Lurer også på dette med LSD. Hvordan ville det vært å tatt med seg noe over en grense for eksempel? Det er vel bortimot luktfritt sammenlignet med andre substanser.
LSD er vel absolutt det stoffet som er enklest å smugle. Luktfritt, smakfritt og effektivt i svært små doser. Mao. vil de ikke finne det med mindre pakken ser mistenkelig ut og de velger å åpne den for en "stikkkontroll".

Et par blottere i lommeboken er rimelig safe etter min mening (men jeg anbefaler selvfølgelig ingen til å bryte loven) om du er ute å reiser.
Sist endret av elz; 22. juni 2011 kl. 18:53.
http://freak.no/forum/showthread.php...ght=hunder+lsd

(ikke at vi kom til noe veldig konklusjon i denne posten heller "/ )