Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 8077
mener da det skal gå an å røyke alkohol i bong?
husker ikke hvordan folk gjorde det tho
var jæææævlig full fra før :P
Sitat av Mith
For all del, dra både damp og alkohol på lungene. Det høres smart ut.
Vis hele sitatet...
Er ikke farlig å få alkohol i lungene, bare det ikke blir for ofte. I fks. England har de sånne dispensere på barene som er til å innhalere alkohol fra.

Damp er heller ikke farlig. Lungene er fuktige innvendig fra før.
nidhogg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alle Er Bjønn
Er ikke farlig å få alkohol i lungene, bare det ikke blir for ofte. I fks. England har de sånne dispensere på barene som er til å innhalere alkohol fra.

Damp er heller ikke farlig. Lungene er fuktige innvendig fra før.
Vis hele sitatet...
KP gitt Syntes dog det virker litt sketchy siden folk nesten ALDRI innhalerer alkohol.
Bare man ikke tar får mange trekk på rad burde det vel gå greit. Til dere som ikke vet det så er tørris bare Co2 i fastform, så man får ikke spessielt mye oksygen når man røyker alkohol.
Sitat av nidhogg
KP gitt Syntes dog det virker litt sketchy siden folk nesten ALDRI innhalerer alkohol.
Vis hele sitatet...

om du skal gjøre dette så husk there is no way back
om du tar for mange trekk og blir alt for drita og må på pumping f.eks, no wait det er jo ikke mmuligt å pumpe deg når du sniffer alkohol
Sitat av nidhogg
KP til alle svar.

Tror ikke alkohol vil tære på gelatinen da man kan blande alkohol og gelé

men jeg har ingen erfaring med akkurat dette så jeg skal ikke uttale meg med en for stor sikkerhet.
Vis hele sitatet...
Man kan fint lage gelé med alkohol i. Men det kan ikke være mye alkohol% i geléen, for da vil den ikke stivne.

Kan legge en spritflaske i fryseren over natten, men den vil ikke bli til is
nidhogg's Avatar
Trådstarter
Sitat av christian.!.!
om du skal gjøre dette så husk there is no way back
om du tar for mange trekk og blir alt for drita og må på pumping f.eks, no wait det er jo ikke mmuligt å pumpe deg når du sniffer alkohol
Vis hele sitatet...
Takk for input KP
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Kalakov
Ville vafler med alkohol funket?

Jeg ville kjøpt det ihvertfall.
Vis hele sitatet...
trur ikke det ville funket, siden man steker vaflene i vafelstekeren, og da varmer man opp alkoholen så den forsvinner
Sitat av christian.!.!
om du skal gjøre dette så husk there is no way back
om du tar for mange trekk og blir alt for drita og må på pumping f.eks, no wait det er jo ikke mmuligt å pumpe deg når du sniffer alkohol
Vis hele sitatet...
Så man kan bli skikkelig drita på liksom 1dl med alkohol eller?
For de i filmen tok bare litt, og hvis man ikke trenger mer, så er jo dette ganske så greit for oss som ikke har allverdens med penger :P
Sitat av Lovesick
Så man kan bli skikkelig drita på liksom 1dl med alkohol eller?
For de i filmen tok bare litt, og hvis man ikke trenger mer, så er jo dette ganske så greit for oss som ikke har allverdens med penger :P
Vis hele sitatet...
Du vil nok bli ganske drita av mye mindre vil jeg tro, men det vil nok ikke vare like lenge.


Det går ikke ann å få alkohol i pulverform da? :P det vil jeg ha!
Ordne en alkohol SLUSH :] seriøst noen lag det så skal jeg kjøpe det vær dag

hvis det ikke allerede fins da : o)