Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4083
En vakker dag lørdags ettermidddag fant jeg ut jeg ville plukke flein.
Jeg gadd ikke å gjøre dette alene, og ga schizoma en en lyd. Han ville ikke spise, pga av egne problemer. Men han liker å gå å plukke, så han ble med meg anyway(noe som var lurt da han faktisk fant all soppen)
Vi reiste ut til en av nabokomunene til Bergen, og besøkte en gravplass der, folk som kom så rart på oss. De hadde vel hørt om oss, vi narkomane som ruser oss på denne livsfarlige småsoppen.
Ble ikke store fangsten egentlig, en rundt 50 sopp, jeg spiste dem og vi skulle fikse hasj, etter noe om og men, fant vi ut at dette mye bedre lot seg gjøre fra sentrum. Jeg hadde nå begynt å trippe, ikke noe særlig kraftig tripp, men likevel en tripp.
Bussen var full av fulle striler som gaulte og skreik, noe som ikke var en bra setting for en trip at all. Vi gikk av med nygård og møtte noen folk under puddefjorden, de kunne tydeligvis ikke hjelpe oss nå. Jeg dreit i det, var ikke jeg som skulle ha og jeg hadde mer enn nok å konse meg om.
Vi stakk opp til noen kompiser av schiz hvor vi trippa videre, vi ble faktisk sittende her en stund ut på kvelden før fyren med stasjet kom.
Da bevegde vi oss hjem til schiz hvor det satt et par folk fra før. Jeg var nå ikke særlig trippa lengre.
Jeg fikk spørsmålet om jeg ville teste 2c-e, noe som jeg hadde blitt spurt om tideligere denne uken også.
Joda sa jeg, og jeg fikk en pose med noe som skulle være ca 200mg.
Dette skulle snortes, og en vanlig dose ifølge erowid er ca 10mg nasalt. For en heftig tripp. Jeg var forsiktig og tok vel ca 6-7mg, den stripen svei. Viss en fikk lignende effekt av å skalle nesen i beton ville jeg faktisk valgt det.
Jeg kom meg ned på dassen hvor jeg fikk noe vann i nesen, prøvde å få svineriet vekk. Noe som ikke hjalp.
Snudde meg for å pisse, og damn. Nå begynte det. Ikke noe kriblinger(jeg hadde av en eller annen grunn ventet en ecstasy lignende effekt) dette stemte ikke. Jeg pissa og trodde jeg pisset på meg selv, veggen på dassen ble utrolig fargerik og jeg skjønte at dette faktisk var heftige saker. Kom meg opp igjen i stuen hvor en annen hadde snortet en ca dobbel så stor dose som meg. Og noen hadde blandet det i vann og drukket det. De hadde selvfølgelig ikke begynt å få noe form, men vi som snortet fikk noen vanvittig fine halliser, fargete vegger, lysballer gjennom rommet og bølgete vegger. Som på en ok sopptur i grunn, bare at hodet ikke var trippet på samme måten, jævla forvirrende i grunn.

Dette varte vel i rundt fire timer, da dro jeg meg en ny stripe. denne gangen doblet jeg ca dosen. Samme intense svien, og samme turen på dass bare uten pissingen.
Da jeg kom opp igjen begynte virkelig syke ting å skje, folk fikk horn og skifet farger. trynet til schizoma blåste seg opp som en misformet ballong, og tias som satt og lente seg på et sofaens armene fikk et en kopi av ansiktet sitt på albuen.. Det var så sykt at jeg spurte ham om han hadde det, noe som schizoma måtte spørre bekreftende om. Fikk ikke noe særlig svar, mer latter. Ble litt uvell, for den trippen var på vei opp. Og det fortere enn svint. Så på veggene, det ble endel firkatete spiraler og det ble flere og flere, før alle sammen gikk over veggen og fløy ut i evigheten, dvs vinduet en ca 3 meter fra der jeg satt. Han ved siden av meg hadde noe gule og rosa fager oppe i håret som jævla bra og se på, samme med han ene i sofaen som fikk horn, alt fikk en litt warcraft stemning over seg, folk begynte å minne om orker og alver og slike skapninger. Det var da jeg merket det, så ned på armene mine DAMN, "WÆÆÆÆÆÆH" utbrøt jeg, tror ikke dere jeg fikk rosa pels da? Det var ikke endel av planen. Etter dette husker jeg ikke noe spess mer halliser, men var endel, lukket jeg øynene var closed eyes visualsene mer virkelig enn den verdenen som møtte meg når øynene var åpen. Jeg satt i en park, eller noe var fint vær, og damene var lettkledde og det var egentlig bare digg.

Rusen varte vel i ca 9 timer før de siste hallisene ga seg, men ikke snakk om noe søvn. Men hodet var definitivt slitent etter en slik tripp..
Ble seff endel hasjrøyking, men vet ikke om dette hadde noen effekt på rusen. Eneste jeg vet var at hver gang jeg prøvde å røyke skjedde det noe som distraherte meg såpass kraftig fra røykingen at jeg aldri fikk fyrt på pipen, dvs ikke før jeg hadde blitt gjort oppmerksom på det en 6-7 ganger.
Hehe morsom liten historie. Har selv tenkt å teste 2C-I Igjen eller teste 2C-B(Har aldrig testa denne) da jeg testa 2c-i fikk jeg ikke noe effekt syns jeg. Hadde en bølge hvor jeg måtte legge meg litt ned i soffaen. Jaja, får se. noen som har noen forslag til hva jeg burde prøve av RC?
2c-e var ihvertfall helt sinnsykt. Noe jeg kan anbefale, men forsiktig på dosene. Ender nok i svart hull til slutt. Muligens bokstavelig også, fant ikke noen overdose tilfeller av det da
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hehe, det var en fin tripp InTrance . Koselig rapport, Fear and Loathing in Bergen 2k5.
sorry, for å bumpe tråden, men neste gang noen skal ut å trippe og skrive rapport... kan dere ikke ta med en lydopptaker og legge ut litt opptaket?? det kunne vært interresant å hørt :P
Teiteste jeg har hørt. Hva kunne vært intrresant med det ?
Kan gi en viss pekepinn på hva som foregår, hvordan samtalene går osv. Var veldig lattermild på denne substansen, og dere hadde sansynligvis ledd bra viss dere hadde hørt de seriøse samtalene vi hadde, om dmt kjertler i ræven som kunne sprekke når en satt seg på de osv, jeg kom frem til at jeg ville skrive tripprapport om en dotur. Dvs ikke en gang trippen forgikk på dassen, men en helt vanlig dasstur.
Masse syke idèer, selvom vi misforstod hverandre i hver setning.
En film derimot hadde vært konge.
Freakenskapelig dokumentasjon?
Sitat av InTrance
Kan gi en viss pekepinn på hva som foregår, hvordan samtalene går osv. Var veldig lattermild på denne substansen, og dere hadde sansynligvis ledd bra viss dere hadde hørt de seriøse samtalene vi hadde, om dmt kjertler i ræven som kunne sprekke når en satt seg på de osv, jeg kom frem til at jeg ville skrive tripprapport om en dotur. Dvs ikke en gang trippen forgikk på dassen, men en helt vanlig dasstur.
Masse syke idèer, selvom vi misforstod hverandre i hver setning.
En film derimot hadde vært konge.
Vis hele sitatet...
Skal se om jeg kan få noen til å filme når jeg skal teste datura eller salvia.
hehe, akkurat intrance, det jeg mener, det hadde vært heftig med en tripprapport eller lyd/film som ble lagd mens trippen faktisk foregikk... sikkert blitt helt sykt!
heng opp et webcam på rommet hjemme når du skal teste no psycadelic,det er døds kult og se på dagen etterpå gjorde det mye før,fikk så lattis av meg selv når jeg så på filmen dagen etter...så ut som jeg var super skitso,og hadde rømt fRA blakstad
David: La meg gjette, du synes kanskje ikke det er så spennende å lese
triprapporter heller? Tenkte meg det ja.

Jeg synes at triprapporter med bilder er veldig bra. Lyd og film er sikkert
genialt
Triprapporter med lyd/bilde eller kanskje LYD OG BILDE hadde vært fett som faen, særlig for en som er småredd ting man får halliser av og sånt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg (som aldri har testa slike stoffer) bare lurer litt på hvordan man klarer å huske detaljer på den måten med hardere drugs? er det absolutt ikke som i fylla i det hele tatt? ingenting som hasj?
ulysses: Vanligvis er det ikke noe problem å huske ting fra
en opplevelse med det du kaller "hardere drugs", men det
hender selvfølgelig at det man "husker" ikke stemmer 100%
med det som faktisk skjedde. Da kan man jo også spørre seg,
er det det man husker, eller det andre oppserverte som er "ekte"?
hvis man er i det filosofiske hjørnet.

Om psykedelika er som alkohol eller hasj? Både ja og nei.
Etter min mening kan cannabis være et ganske kraftig
psykedelisk stoff og alkohol har noen ganger gitt meg
utrolig merkelige følelser. Det er mange forskjeller mellom
alle rusmidler. Fellesnevneren er jo at man føler seg
"annerledes". Dette kan ha mange utrykksformer, man
kan føle seg glad, trist, våken, trøtt, redd, sint, fortvilet
velsignet, rød, blå, gjennomsiktig, svevende osv.

Det er spennende saker det her, rusmidler generelt altså,
men ikke noe å spøke med.
Sitat av felix_poker
men det hender selvfølgelig at det man "husker" ikke stemmer 100%
med det som faktisk skjedde.
Vis hele sitatet...
Heh.. tatt seg ut om det faktisk var et hode på albuen til han ene.. da var det ikke kødd i "en gal gal verden" som regjerte før se og hør
Sitat av ulysses
Jeg (som aldri har testa slike stoffer) bare lurer litt på hvordan man klarer å huske detaljer på den måten med hardere drugs? er det absolutt ikke som i fylla i det hele tatt? ingenting som hasj?
Vis hele sitatet...
Hvordan en husker det, tja, er bare slik at alle rusmidler ikke gir amnesi, og noen i større grad enn andre.
Min erfaring tilsier at de stoffene som i størst grad fører til det er alkohol og benzo.
Og som felix er inne på, alle stoffene har som felles at de påvirker oss, men i hva virkning de gir er de veldig forskjellige. Er ikke slik at jo tyngre drogene er jo mindre husker en fra rusen.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jo, jeg har faktisk et ekstra hode på albuen. :P

Min erfaring er at det ikke er lett å huske alt som skjedde under en tripp, men det meste er da der. Problemet er bare at det skjer så forferdelig mye, så utrolig mange sanseintrykk, sprøe kommentarer og visjoner som må ned, noe som jo er karakteristisk for akkurat denne sjangeren (trippraporter), og som gjør det hele litt vanskelig. Problemet er ikke å huske hva som skjedde (foruten rekkefølge, av og til litt rot), men å huske å skrive ned alt i en rapport!
▼ ... over et år senere ... ▼
testa 2ci selv men det var velding blanda ut med litt mdma og dritt i følge dealeren. han hadde blitt tæsha selv, men jeg kjøpe 2 kapsler, hadde prøvd å dele 1 kapsel på 3 dagen før men det funka dårlig. så jeg droppa begge 2. var hos han jeg kjøpe av en god stund. å begynte å bli jævli irritert på at jeg ikke merka noe som helst, men pupillene mine var utvide så jeg venta i spenning. fant ut at vi skulle til byen å hooke. så vi bevegde oss ned mot togstasjonen og da smelte det inn. trærene fikk en slags visualizer effekt og jeg digga det. belysningen ute minnte meg litt om fargelys rød og hvit. jeg bestemte meg for å ikke waste rusen i byen å sendte broren min til å hooke mens jeg stakk til en kompis, der chilla jeg maks å utnytta hele rommet til min egen visulizer noe som var fett. så bestemte jeg meg for å spille bioshock for å prøve å få en annen stemning, men jeg ble så skuffet over grafiske småfeil i spillet at jeg ikke orka mer.

ganske kul rus, men blir sliten etter det er ferdig.
Kanskje en liten offtopic, men jeg tok en del film i mørket med mye prating og samtaler..Veldig morsomt å høre på åssen en samtale som gir så lite mening nå var så intens meningsfylt før:P DXM vel og merke:P
Sitat av amylnitrat
Kanskje en liten offtopic, men jeg tok en del film i mørket med mye prating og samtaler..Veldig morsomt å høre på åssen en samtale som gir så lite mening nå var så intens meningsfylt før:P DXM vel og merke:P
Vis hele sitatet...

wooooow... ny rekord i offtopic på 1 post? :P

har nettop motatt en sending med 2c-e...
men må få skaffa meg vekt før jeg begir meg ut på den trippen =)
gleder meg tho