Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1294
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heeey!

Bare lurte på noe, hvordan er det å kombinere 80 mg Elvanse med lyrica?
Vil det booste Elvanse?
Har tatt Elvanse 40 mg hver dag, utenom idag men tenkte ta dobbel dose imorgen, og blande det med lyrica, hvor mye lyrica burde jeg ta da for p booste Elvanse og forhåpentligvis få eufori.?
Jeg opplevde 60 mg Elvanse som ganske potente saker, anbefaler deg å droppe lyricaen tho første gang du dobler dosen.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Jeg opplevde 60 mg Elvanse som ganske potente saker, anbefaler deg å droppe lyricaen tho første gang du dobler dosen.
Vis hele sitatet...
Bokstavelig talt, og helst på litt tom mage.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Jeg opplevde 60 mg Elvanse som ganske potente saker, anbefaler deg å droppe lyricaen tho første gang du dobler dosen.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg prøvde først 80 mg alene uten lyrica, men fikk ikke mye funk så jeg tok to lyrica 150 mg og det boostet Elvansen skikkelig med eufori og alt så tok jeg 2 lyrica 150 mg til og det virker som lyrican forlenger virketiden på elvansen. Jævlig digg. Noen med erfaring?