Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2655
Har de siste 2-3 ukene brukt mellom 10-20mg rivo med litt alkohol hver dag.
Og et par dager kjørte jeg 20-70mg valium i stedet for og 75mg sobril.
Tok senest 100mg valium natt til søndag.
Skal nå "slutte" og lurer på om jeg kommer til å få abstinenser?? Har hørt det er helt jævlig.
Høres ut som du har et par tunge dager foran deg. Oppfordrer deg til å stå avholds fra alle typer rusmidler. Grunnen til det er at du kan bli veldig psykisk ustabil, og hvis du bruker andre rusmidler, kan du bli usikker på hva det er som utløser denne ustabiliteten, og dermed pøser du på mer. Egen erfaring.
3 uker på pluss cold turkey er ikke noe å snakke om.

Du vil mest sannsynligvis ikke merke noe selv, men andre vil merke at humøret ditt ikke er helt i vater.

Jeg må ha spist benzo i månedsvis for å merke abstinenser og da kommer de i form av helt sinnsvake kramperykninger når jeg skal sove, alle musklene spenner seg 10 ganger i sekundet og man blir liggende riste, det er vondt og lite kult, dette er milde abstinenser og etter flere måneders bruk.

Selvfølgelig så opplever alle abstinensene sine individuelt så joda, du kan merke noe, men du trenger nok ikke bekymre deg for annet enn at du blir litt humørsyk i noen dager, maks en uke.
10-20 mg daglig? Er du sikker på at du ikke mener 1-2 mg? Syntes det hørtes jævlig mye ut, og ja, du vil få noen abstinenser til tross for at det bare er snakk om noen uker. Vil anbefale deg å trappe ned litt før du slutter helt.
Helt sikker, alt fra 5 til 12-13 rivo døgnet
Ja, du vil nok få ekstreme abstinenser, farlige om ikke.
Din toleranse er sky høy.
Vis jeg var deg ville jeg kontaktet legen eller rehabilitering med sannhet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei krystallkongen. Jeg prøver å sende deg en pm, men får deg ikke opp der. Kunne du være snill å kontakte meg på pm. Har noen spørsmål til deg jeg ikke vil ta her. Ville satt stor pris på at du kontakter meg. Mvh Tost
Sitat av tost Vis innlegg
Hei krystallkongen. Jeg prøver å sende deg en pm, men får deg ikke opp der. Kunne du være snill å kontakte meg på pm. Har noen spørsmål til deg jeg ikke vil ta her. Ville satt stor pris på at du kontakter meg. Mvh Tost
Vis hele sitatet...
Er du klar over at forumet har en funksjon for å skrive anonyme innlegg?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var selv oppe i de mengdene som du beskriver.. Men i kontraster hadde jeg et ganske utbredt poly-rusmisbruk.

Jeg opplevde kramper, skjelvinger, ekstrem angst og epilepsi liknende anfall (en gang, verdt å merke). Så jeg blir overrasket om du ikke får noen abstinenser.

Men se lyst på det. Det går virkelig over, jeg selv har vært clean fra alt annet enn cannabis og alkohol på et år. Og jeg er i fin form
▼ ... noen uker senere ... ▼
Oppdatering: Kjøpte et klonazepam 2mg glass (100stk) + masse løspiller på brugata og gjorde mye dumt i perioden jeg knasket meg gjennom overnevnte

Ble tungt cirka 4 dager etter siste inntak hvor jeg begynte å merke litt psykisk uro i form av påtrengende minner hvor jeg ikke klarte å slutte å tenke på alle de idiotiske tingene jeg hadde gjort ruset (Kjøpt over 15g amfetamin, brent av masse penger på byen, innkjøp av GHB/GBL, vært involvert i trafikkulykke etter rivo/alk osv) Skam var det jeg slet mest med i forhold til det mentale.
Kjipt å ha brent av så mange tusen på speed/røykings/ghb da økonomien ikke er på topp i utgangspunktet!

Rent fysisk merket jeg i abstinensperioden nummenhet i hele kroppen, spesielt ekstremitetene og nedre del av ansiktet. Hadde også (relativt svake riktignok, men meget ubehagelige) skjelvinger i kroppen, spesielt hender/armer, rygg og nakke.

Roet seg gradvis ned over en måned/halvannen. Føler meg ganske bra nå, merker ingenting til abstinensene lenger.
Er sjeleglad for at jeg ikke merket noe spesielt til angst og kjipe psykiske symptomer annet enn litt uro og skam

Tok i går for første gang siden siste dose før abstinensperioden 4mg rivotril + 2mg til i morges og det er selvsagt deilig (er ikke benzo alltid det?), men skal feire jul utenlands og vil fint greie å holde meg unna.
Virker riktignok som om toleransen er der enda til en viss grad da jeg bare føler meg avslappet i kroppen mens hodet fortsatt stresser litt med økonomi og framtid.

Ha en god jul jævla freaks
Sist endret av krystallkongen; 21. desember 2017 kl. 11:50. Grunn: Leif