Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2023
noen som spiller cod AW her? legg til ams_norway på steam hvis du vil spille!
Hvor awesome er det?
Nå har ikke jeg testet det, men fulgte med på #TheRace de første 5-6 timene. Og jeg må si jeg er positivt overasket over det jeg har sett! Har ikke likt CoD siden BO1, men mulig jeg kommer til å kjøpe dette
CoD har aldri vært det samme siden MW2

Og hva i alle dager er denne dobbel hoppinga: https://www.youtube.com/watch?v=cgwV3A3rdVI
Sist endret av pcn00b; 4. november 2014 kl. 10:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
3 0
Joda, det er jo ikke "COD" lenger, men så lenge man kan akseptere hvordan det er blitt nå så er det jo morsomt enten så er det for likt det forrige codspillet eller så er det for annerledes. Men det er et sykt rått spill, hvor det går i 100oghælvette hele tiden. så om du liker en blanding av cod, "halo", titanfall osv. så bør du kjøpe det! Man merker jo at det fortsatt er cod
Har prøvd det litt og syntes det er gøy, men er ganske sikkert på at som alle de andre cod spillene etter mw2 så går jeg nok lei etter en uke...
Sitat av pcn00b Vis innlegg
CoD har aldri vært det samme siden MW2

Og hva i alle dager er denne dobbel hoppinga: https://www.youtube.com/watch?v=cgwV3A3rdVI
Vis hele sitatet...
MW2? Det var spillet som var starten på en lang periode med dårlige CoD spill Eneste CoD spillet i nyere tid som har fallt meg i smak var det første Black Ops spillet. MW2 var forsåvidt et OK spill, men det ble alt for tidlig ødelagt av One Man Army noobtoobere og hackere. Tidenes CoD spill er MW1
Hvordan er størelsen på banene? Syntes de var for små i black ops 2...
Kjøpte meg AW på Steam nå, fytti grisen for en download størrelse! 35GB, og det er bare for multiplayer delen
Trådstarter
3 0
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Kjøpte meg AW på Steam nå, fytti grisen for en download størrelse! 35GB, og det er bare for multiplayer delen
Vis hele sitatet...
la deg til jeg
CoD AW er et helt greit spill, har spilt i ca 15 timer. Men hva er poenget med å spille et helt greit spill når det er mange andre FPS spill der ute som er mye bedre, f.eks. BF eller CS:GO osv.
har ikke spilt cod siden mw2, må si meg meget fornøyd med AW.
legger dere til
Sist endret av wataan; 5. november 2014 kl. 22:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Blir nok litt gaming når jeg er ferdig lastet ned, kan adde meg på Steam dere som vil
Pedobear_91 (No pun on nick pls )
Tenkte jeg skulle prøve å spille litt online nå, men jeg får ikke koblet til "Online Services", flere som har dette problemet? Har bare lastet ned multiplayer delen, campaign delen er ikke ferdig enda, kan det ha noe med saken å gjøre?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om man kan spille multiplayeren hvis man har lasta ned den, før man har lasta ned hoved spillet. På steam altså
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Noen som vet om man kan spille multiplayeren hvis man har lasta ned den, før man har lasta ned hoved spillet. På steam altså
Vis hele sitatet...
Ja du kan det.