Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1066
Har fått beskjed om at pakken min med Methiopropamine er "assumed to be subject to customs duty and has been sent to customs clearance" Det er ikke et ulovlig kjemikal i avsender landet (england) eller norge. Noe vits å forfølge det videre når jeg får brev om at det blir returnert med mindre jeg har resept?
Blir vel mye styr og fram og tilbake om du skal prøve å få det inn. Bare la denne bli tatt, også prøver du å bestille på nytt.
Er ikke navnet mitt "kjent" da? Med tanke på ny forsendelse
Det er nok ikke samme tollvaktene dag ut og dag inn, så det tror jeg at du kan slippe å bekymre deg for Har selv en kompis som bestilte salvia på den måten, funka fett det.
jeg bestilte efedrin. og før e fikk vite at første pakka var stoppa, så hadde e bestilt en ny en. Har ikke kommet frem den heller :/
Fikk litt styr med snuten også, ble kalt inn til avhør plus at de fikk lov til å ransake leiligheten. Men det er anna tilfelle da siden det er efedrin. De trodde at jeg lagde meth liksom hahah