Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3843
Hey folks. Skal bort på vors og vil røyke litt, men er ikke så populært og fyre opp en der hvis dere skjønner. Så tenkte på å spise det i stedet..
Kan jeg bare helle potten oppi en yt drikk feks. Og bare drikke det? Eller det det noe "preparations" man burde gjøre først?

Aldri inntatt det oralt før.
Finner en del gromme oppskrifter rundt omkring på nettet. Husker jeg rett, er det en hel tråd dedikert til dette på Freak også Har prøvd det selv, men da tok jeg bare et tygg av Hasjklumpen min :P (Var for stein og lat til å mekke...)
Å spise krever planlegging. Med mindre du har god tid på deg, bare vær svært diskré og fyr opp som du pleier.
Min første og siste omgang med å spise hasj var ved sist jul. Lagde "space-cakes", hasjbrownies. Det var ikke noe for meg, men sikkert noe for de som liker det.

Hadde ca 1g brunt. Varm det på svak varme med god tid og rør pent. Ta en brownies-oppskrift på nett, så får du en viss idè om hvor mye smør du skal bruke. Søk "Space cake recipe" elns..

Sier ikke at du -må- lage slike brownies .... smør smøret på et stykke brødskive elns.

Jeg for min del ble helt utslått i godt over ett døgn xp
Rockern
Trådstarter
Ja men det er bare det med tid og mekke. Tenkte bare på en hurtig løsning. Men får jeg ikke noe funk av å legge det oppi en yt og så spise/
Drikke det?
THC er fettløselig, så ha det i noe fett.
Skakkao er en klassiker. Ting med melk og smør burde funke bra, bare ikke varm det for mye.
Hvis du blander det ut i vann, te eller brus vil du ha problemer med å løse det opp og ende opp med masse spåkickere snurrende rundt i drinken din og en smud grus på bunnen.
varm opp sjokolade til det blir flytende, bland inn shitn og putt det i en form elns, voila hasjolade.
Kan ikke gå god for smaken tho, bruk mørk sjokolade.
Sist endret av Bothrops; 24. september 2011 kl. 21:33.
Sitat av Dpac Vis innlegg
Ja men det er bare det med tid og mekke. Tenkte bare på en hurtig løsning. Men får jeg ikke noe funk av å legge det oppi en yt og så spise/
Drikke det?
Vis hele sitatet...
Pot, altså buds, trenger helst noe fett og varmebehandling for å øke biotilgjengeligheten. Om du ikke har mulighet til å lage deg noe med varmebehandling og fett så synes jeg du skal la være å spise det; waste of good shit
Såpekoker av rang
Kom til å fordøye det rent en gang i fylla. Var ned med rullgardina 2 minutter etterpå det, as. Aldri igjen.
Lag heller en Cityjoint: Ta ut tobakken av en ferdig sigg uten å ødelegge papiret og fyll den igjen med mekk. Ta så å riv ut bomullen i filtre og erstatt det med et vanlig papir filter.

Ser ut som en helt vanlig sigg
Rockern
Trådstarter
Okei så noe fett..
Hva varme opp litt smør i en knust potet med potten oppi? Hehe
Har lest folk her ha det i te og drikke det, men har også lest at det er dumt å ha det i for varm substans, for da fordamper thc... så det beste er visst å ha det i noe som er fett, da tar kroppen det best opp.. så it's up to you!

Prøv noe nytt - pakk den i en skinkebit og svelg den hel ^^ Og fortell oss hvordan det gikk.
Ville nesten tro det er mindre diskret å begynne å ta frem brownies enn det er å gå ut å røyke. Jeg har hvertfall aldri vært på en fest hvor folk har hatt med bakevarer før.
Og vis du tar med brownies kan det hende de andre har lyst til å smake
Sist endret av Sint_ilder; 24. september 2011 kl. 21:37.
Rockern
Trådstarter
Jeg er ute etter en rask løsning, ikke 10 timer på kjøkkenet :P
Men altså noe med fett er bra? Som smelta smør?
Sitat av monoid Vis innlegg
Kom til å fordøye det rent en gang i fylla. Var ned med rullgardina 2 minutter etterpå det, as. Aldri igjen.
Vis hele sitatet...
Gratulerer, ditt fordøyelsesystem er antageligvis det raskeste blant alle pattedyr!
Sitat av Dpac Vis innlegg
Jeg er ute etter en rask løsning, ikke 10 timer på kjøkkenet :P
Men altså noe med fett er bra? Som smelta smør?
Vis hele sitatet...
Jepp, fett må til for å binde virkemidlene i hasj inn i maten.
Såpekoker av rang
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Gratulerer, ditt fordøyelsesystem er antageligvis det raskeste blant alle pattedyr!
Vis hele sitatet...
Tiden flyr når man har det gøy.
Det meste hva angår oralt inntak av cannabis er diskutert relativt dypt i denne tråden. Jeg orker ikke skrive mer om temperaturer, fettprosenter or whatnot akkurat nå, så henviser til tråden da den dekker de fleste emner.
Rockern
Trådstarter
Greit takk for svar people. Skal nok ordne noe ender vel opp med en liten j men :P
Peace.
Du trenger sprit (40%+) og pot.

Grind poten. Legg den i spriten. La det ligge en stund. Drikk.

THC binder seg til alkohol slik som med fett.

Litt enkel oppskift. Prøv å søke etter noe lignende.

Forresten, hvorfor ikke rulle ferdig noen jointer, og når du blir trekksugen, så forlater du festlokalet og røyker en annen plass, for å så komme tilbake? Hvis de spør hvor du har vært hen, så sier du bare at du pissa/mobil.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Du trenger sprit (40%+) og pot.

Grind poten. Legg den i spriten. La det ligge en stund. Drikk.

THC binder seg til alkohol slik som med fett.
Vis hele sitatet...
Det høres rett og slett litt skummelt ut! Combining the good and evil. Hva skjer da?
Sitat av Taurean Vis innlegg
Det høres rett og slett litt skummelt ut! Combining the good and evil. Hva skjer da?
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring kaster man opp. Mye.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Det høres rett og slett litt skummelt ut! Combining the good and evil. Hva skjer da?
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på hvor mye sprit man drikker. Har selv fått en fantastisk god rus av cannabis og alkohol. Moderate mengder alkohol og store mengder pot er min favoritt.
Hvorfor akkurat lage mat eller andre bakevarer av det? eller smør osv... Går jo helt fint å spise det reint, det er vel den hurtigste måten, utenom det kan du lage te, det tar jo ikke så himla lang tid det heller.
Sitat av selvmord Vis innlegg
Hvorfor akkurat lage mat eller andre bakevarer av det? eller smør osv... Går jo helt fint å spise det reint, det er vel den hurtigste måten, utenom det kan du lage te, det tar jo ikke så himla lang tid det heller.
Vis hele sitatet...
Bortkastet pot spør du meg. Du får 10 ganger bedre effekt hvis du lager smør.
Herregud, det er jo bare å fyre opp jay`en når du er på vei til vorset. Å ete en brownie på vorspiel blir for random.
Lag dip og legg det diskret på bordet!
Sitat av Muradi Vis innlegg
Bortkastet pot spør du meg. Du får 10 ganger bedre effekt hvis du lager smør.
Vis hele sitatet...

Ja det er nok derfor jeg har blitt mye mer fjern av å spise en grammer enn å røyke den...
Sitat av Dpac Vis innlegg
Hey folks. Skal bort på vors og vil røyke litt, men er ikke så populært og fyre opp en der hvis dere skjønner. Så tenkte på å spise det i stedet..
Kan jeg bare helle potten oppi en yt drikk feks. Og bare drikke det? Eller det det noe "preparations" man burde gjøre først?

Aldri inntatt det oralt før.
Vis hele sitatet...
Hvor vanskelig er det å gå ut og røyke denne jointen? Gjømme seg litt. Så komme deg inn igjen på vorspielet....
Rockern
Trådstarter
Rulle er ikke noe stress. Hadde bare dårlig tid så lurte bare på en enkel og kjapp måte og få det i seg på
Endte opp med joints , bare rulla på do.