Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3652
Noen som kunne tenkt seg et treff i en gang i høst?
Må si jeg er imponert over iniativrike nff'ere i det siste!
Jeg er lett med.
Trøttjævel
Jeg er med.
Kanskje det er flere her inne fra Sandnessjøen?
Hadde jeg vært hjemme i Mosjøen så kanskje. Er dog skeptisk til å røpe hvem som er bak nicket mitt, da jeg vet hvor fort "shit" sprer seg der Men bra iniativ!
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
er ikke spesielt gira på å "avsløre" hvem jeg er i et såpass lite lokalmiljø dessverre. bra initiativ dog.
Skulle også gjerne ha vært med, men nå er det jo dessverre sånn at i Mosjøen sprer rykter seg jævla fort.
Heh, allerede 3 stk som er redde for ryktespredning. Drit heller i det og møt opp. Dere er jo allerede mange nok til å lage en gjeng.
I'm in !
Om flere fra Mo vil dra , så har jeg alltids plass i bilen
Er vel ikke verre enn at dere er anonyme i treffet? Dere trenger vel ikke si hvem som har hvilket nick.
Altså, treffet i Mosjøen kan ikke bli like epic som treffet i Tromsø. -Bleh
Jeg og en annen planlegger å komme hvis det blir røyking av grønt og drikking av vikingvann.
Jeg kommer gjerne! Dog vil jeg nok ikke ha på noe navneskilt if you catch my drift. Rykter er jo ikke noe problem om ingen vet hvem dere er på forumet.
Sitat av sofa Vis innlegg
Jeg kommer gjerne! Dog vil jeg nok ikke ha på noe navneskilt if you catch my drift. Rykter er jo ikke noe problem om ingen vet hvem dere er på forumet.
Vis hele sitatet...
Tror nok uansett at alle har sett alle fra før av. Når man bor i en liten by så skal det fort gjøres og ikke ha sett noen av dem som er der, if you catch my brake. Høhø
Dette kan bli bra

Høstferien passer kanskje best for de som fortsatt går på ungd.skole og videregående?

Hvor gamle er dere forresten? Ikke at det har noe å si men.
Hva med å få igang ett treff i forbindelse med Tiendebytte?
Hva med 30. September?
Sitat av ThwiX Vis innlegg
Hva med 30. September?
Vis hele sitatet...
Slenger meg på den, er i mosjøen hele den helga
Begynner å nærme seg nå, på tide å tenke på noe kanskje?
Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Begynner å nærme seg nå, på tide å tenke på noe kanskje?
Vis hele sitatet...
Vi må jo nesten få bekreftelse fra di andre at datoen er grei.
Jeg har ikke mulighet til å komme ihvertfall.. ennå noen uker til lønna kommer
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Ble det noe treff? Kanskje prøve på nytt i november?
Sitat av CodeBarbarian Vis innlegg
Ble det noe treff? Kanskje prøve på nytt i november?
Vis hele sitatet...
Jeg er med.
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
La oss få medlemmer til å kommentere at de skal være med så sender vi en PM til alle hvor vi diskuterer møte plass osv?
Klein stemning
Kjipt at slike tråder alltid skal dø så fort..
Bumper opp på nytt, og håper noen arrangerer skyss fra Mo i Rana, for da kaster jeg meg med
Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Kjipt at slike tråder alltid skal dø så fort..
Bumper opp på nytt, og håper noen arrangerer skyss fra Mo i Rana, for da kaster jeg meg med
Vis hele sitatet...
Kom deg til Brønnøysund, så tar vi buss ilag
Har snakka med flere som kunne tenkt seg turen, men de vet ikke hvordan det passer mtp. jobb og skole, men vet hvertfall at jeg tar med meg en kar.
Sitat av Kruppy Vis innlegg
Kom deg til Brønnøysund, så tar vi buss ilag
Har snakka med flere som kunne tenkt seg turen, men de vet ikke hvordan det passer mtp. jobb og skole, men vet hvertfall at jeg tar med meg en kar.
Vis hele sitatet...
Vell, jeg bor på andre siden av Mosjøen, så det blir jo isåfall nesten tre timers omvei Men dersom det blir treff, så er jeg lett med altså!
Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Vell, jeg bor på andre siden av Mosjøen, så det blir jo isåfall nesten tre timers omvei Men dersom det blir treff, så er jeg lett med altså!
Vis hele sitatet...
Hehe, okei

Har ingen spesielle planer framover, så for meg passer hver helg. Hva med dere?
Sitat av Kruppy Vis innlegg
Hehe, okei

Har ingen spesielle planer framover, så for meg passer hver helg. Hva med dere?
Vis hele sitatet...
Dere burde lage en poll Da er det mye lettere å få overskikt over hvor mange som kommer å ikke. Møtested er jo enkelt; f.eks utenfor McDonalds utenfor sinnataggen