Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1953
har begynt med zyprexa injeksjon 15 mg for 2 uker siden, er det farlig å ta mdma?
nei er ikke farlig å ta mdma, men ville ha sluttet med zyprexa ca en ukes tid før evt en tur siden det hemmer virkningene av mdma. går ikke på det selv, men en venn av meg gjør det å han pleier å droppe zyprexa`n en liten uke før han skal ture, på emma eller lsd for den saks skyld.
Trådstarter
Sitat av susiserken Vis innlegg
nei er ikke farlig å ta mdma, men ville ha sluttet med zyprexa ca en ukes tid før evt en tur siden det hemmer virkningene av mdma. går ikke på det selv, men en venn av meg gjør det å han pleier å droppe zyprexa`n en liten uke før han skal ture, på emma eller lsd for den saks skyld.
Vis hele sitatet...
problemet er at jeg får det i injeksjon

siden de mener jeg ikke tar tablettene.. (tvang)

forresten, lsd gidde meg ingen virkning 3 uker etter at jeg sluttet på seroquel
Sist endret av qwop10; 15. november 2014 kl. 00:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Zyprexa blokkerer serotoninreseptorer, spesifikt 5H2A. Det er virkelig ikke å anbefale ifølge mennesker som har erfaring med det.
Trådstarter
Hva med mxe og zyprexa?
har ingen erfaring, men
søk *stoffet* + zyprexa/antipsychotic
Sitat av qwop10 Vis innlegg
problemet er at jeg får det i injeksjon

siden de mener jeg ikke tar tablettene.. (tvang)

forresten, lsd gidde meg ingen virkning 3 uker etter at jeg sluttet på seroquel
Vis hele sitatet...
LSD og MDMA har forskjellig virkemekanisme. Zyprexa blokkerer reseptorene LSD binder seg til, og derfor får du ingen effekt.

MDMA frigjør og hemmer reopptaket av serotonin, dopamin og noradrenalin. Det fører til at det er flere av disse signalstoffene tilgjengelig i synapsen, men igjen så vil Zyprexa dempe en god del av effekten, siden mange av reseptorene disse signalstoffene binder seg til er blokkert.

Sitat av qwop10
Hva med mxe og zyprexa?
Vis hele sitatet...
Methoxetamine er hovedsaklig en NMDA reseptor antagonist. Nå er det lite informasjon om MXE, men det sies at stoffet også påvirker serotonin og evt. dopamin. Jeg har selv tatt MXE mens jeg gikk på Truxal, og det dempet en god del av de hallusinogene effektene synes jeg.

En annen ting er at både MXE og Zyprexa kan dempe respirasjonen, så en kombinasjon av disse kan være farlig, selv i normale doser.
Skal man ta LSD burde man gå av zyprexa ca en uke før du skal innta LSD. Når det kommer til mdma har jeg ikke merket at zyprexa har hatt noen negativ innvirkning på rusen.
Trådstarter
jeg prøve snart, så for andre som går på medisin(ene) vet. noen som virkelig ikke anbefaler meg dette først?

Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Skal man ta LSD burde man gå av zyprexa ca en uke før du skal innta LSD. Når det kommer til mdma har jeg ikke merket at zyprexa har hatt noen negativ innvirkning på rusen.
Vis hele sitatet...
Hvor mye og hvor lenge har du tatt zyprexa?
Jeg har brukt zyprexa i 3 å ca.
Sist endret av hestpåpinne; 21. november 2014 kl. 23:01.