Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1864
Hei!

Har noe brunt jeg gjerne skulle røyka i nærmeste framtid, men jeg har ikke så veldig lyst til å røyke ute.

Derfor tenkte jeg å ta det på pipe. Jeg har aldri røyka inne før. Går det greit om jeg åpner vinduet? Vil foreldrene mine lukte det hvis de går på do om natta (Ca. 10 meter fra rommet mitt).

Noen tips for å skjule lukten?
Hei!

Når jeg bodde hjemme pleide jeg somregel å ta en natters blås ut av vinduet, bare hang litt ekstra langt ut, greit vist det blåser litt ute så blåser det jo fortere bort, pleide også og ta en t-shorts og vifte rundt i rommet når jeg var ferdig for å sirkulere litt i luften, funket knall for meg

Tåka
Okei, dette har jeg litt erfaring med.

Pipe er ikke det beste valget, men det vil funke om du tar lite i om gangen og prøver å få røyket det så "fort" som mulig.

Patt skikkelig på den, altså fyll munnen med røyk akkurat som om du suger vann inn i munnen og trekk det ned i lungene kjapt, og repeat. Gjør du det riktig vil all røyk gå ned i lungene dine. Du får mer for pengene, og mindre lukt siver ut i rommet. Pass på å stå ved et vindu slik at den lille lukten som kommer ikke sprer seg i rommet og du får blåst den inhalerte røyken ut vinduet. Helst la det stå åpent en stund til, slik at all eventuell lukt forsvinner raskt.

Når det kommer til lukt som kan komme seg gjennom døra vil det å legge noe stoff, gjerne fuktig ved dørkarmen fungere. Håndkle fungerer nok best, men et pledd eller en genser gjør nok susen.

Edit:
Som Tåke over her skriver kan du også nærmest ligge ut av vinduet om det er mulig, men det var aldri det for meg med tanke på naboer.
Sist endret av Snilepisk; 16. november 2014 kl. 00:03.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Har røyka brunt i joint flere ganger på rommet mitt midt på natta uten at mamma har merka noe og hun veit godt hvordan det lukter. Har også røyka noen piper med grønt på rommet og hun har ei heller merka lukten av dette.
en maisa ut vindue fungerer
bare fordi moren din ikke stormet inn på rommet midt på natten betyr ikke det at hun ikke luktet det .
heller at hun inderlig ønsker at sønnen hennes ikke skal være narkis og kombinert med dumsnillhet å liten lyst til og konfrontere så lar hun det gå.

on-topic: med mindre du bruker kullfilter så stinker det hasj, iværtfall ut i nabo rommet.
hva vis moren din skal ta en runde med bremse sporene dine imorgen ?
du bruker mer tid på og skjule lukten enn og bare gå ut og nyte en joint uten py !
Før jeg ble tatt så røyka jeg i ca 7 måneder inne med bong uten særlig mye stress, de trodde det var noen av vennene mine som røyka sigg ^^