Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2388
For 2 uker siden tok jeg 5stk 7.5mg, rusen var perfekt og jeg hadde kraftig euforia og jeg hadde mange "hallusinasjoner" hvor jeg troddet det var folk i rommet.
Andre gangen jeg prøvde dette så smalt det skikkelig og jeg lå å drømte i våkentilstand og det var sykt diggl.


MEN denne gangen... Jeg var oppe i 6stk 7.5mg Imovane, buzzen begynte veldig rolig så gikk den fra å være, interessant i 2-4 min, til å bli kjedeliege og mindre inntens, men i den perioden varte ikke lenge. Når jeg tok min neste dose 1 pill igjen. Så skjedde det ikke noe annet stort

Jeg tok også en halvliter Tuborg og jeg er kun litt buzza....




HVORFVOR skjer dette? Jeg tar så mye, 2 uker før også får en HERLIG, effekt. Men i dag å peisa jeg på meg MASSE piller og ble så vitt pussa av dem.
HVORFOR? Har det noe med at jeg tok for mange? Så stoffene drepte seg selv på en måte?
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
Enkelte utvikler en toleranse mot imovane i ei helvetes fart. Jeg bruker det riktignok til å få sove, ikke rus, men kan bare bruke de et par ganger annenhver mnd. Noe oftere enn det, og all effekt er borte.
Samme her, brukt det i mange år for å få sove, men det skal ekstremt lite til før jeg må vente en stund. Jeg sovner stort sett, men helt i starten fikk jeg halliser før jeg sovnet på 5 mg. Og ble helt apekatt om jeg ikke la meg, googlet alt mulig, sendte rare meld osv. Nå noen år etterpå må jeg noen ganger ha 15 mg for å få sove, og det selvom jeg bare tar det 2-3 ganger i mnd.
Enkelte ganger merker man ikke rusen like godt. Dette gjelder særlig legemidler som Imovane og Stilnoct.
Princess superstar
Umatic's Avatar
5 0
Man utvikler resistans. Derfor må man ved søvnproblem som er langvarig gjerne bytte mellom zopiklon/imovane (som er det samme) og stilnoct for at det skal ha en fortsatt effekt.
Tom/full mage har mye å si på Imovane.
Vær forsiktig med å ta for mange imovane/zopiclone, da det er spesielt høy risiko for respirasjonssvikt når du faller i søvn. Det vil rett og slett si at du slutter å puste.
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Vær forsiktig med å ta for mange imovane/zopiclone, da det er spesielt høy risiko for respirasjonssvikt når du faller i søvn. Det vil rett og slett si at du slutter å puste.
Vis hele sitatet...
Det er feil. Du kan spise hundrevis av imovane uten å dø. Det du kanskje tenkte på var at folk med søvnapnè ikke skal bruke det. Men de dør neppe. Det farlige med Imovane er rett og slett alt det syke du kan finne på i rusen!
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Det er feil. Du kan spise hundrevis av imovane uten å dø.
Vis hele sitatet...
Imovane (zopiklon) er betydelig mer dempende for respirasjonen i forhold til f.eks Stilnoct (zolpidem) eller benzodiazepiner.
den taper seg i effekt etter 3-4 dagers bruk, for noen
vet ikke om det har noe å si at man tar høyere doser, la oss si man normalt tar 7.5mg på 4 dager, eller 30mg en dag