Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2067
Heisann alle sammen!

Jeg har bestilt 10g MDPV fra kina, med EMS Express!

Min pakke kom til oslo idag, her er infoen jeg har:


Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret

31.10.2011 13:25, 2061 GARDERMOEN


Posten vil kontakte mottaker ved behov for eventuelle ytterligere opplysninger.

Noen som vet om hva jeg burde gjøre?

Får jeg noen gang dette?

Takk på forhånd Chris
Beklager å måtte bringe den dårlige nyheten, men den pakken kan du se langt etter, et avhør kan du nok heller vente deg.

MDPV 10 gram fra Kina, relativt store greier...
Sist endret av Simplicity; 31. oktober 2011 kl. 17:04.
Uff endelig kommet og dette skjer

Men takk for svar
Du vil nok ikke få store problemer, MDPV er vel ikke å finne på narkotikalisten? Men allikevel, hadde du bestilt fra EU ville det ikke blitt noen konsekvenser.

Anyways, du er ikke kjørt, nekt, nekt, nekt hvis du har mulighet til det.
Får prøve å nekte

Nei det står ikke på narkotikalisten :s
Bare lay low, ikke kontakt noen som helst.

Går nok bra i disse voldtektstider tiltross for at du bør regne med et avhør i fremtiden.
Tenkte å ringe men har skjønt at jeg får det aldri uansett.

Kjedelige er 1100kr borte
Hvordan var det pakket? Var det merket med den kjemiske formelen for mdpv?
Hmm er litt usikker... åssen det?
MDPV er jo ikke på noe liste eller regostrert legemiddel, så om det er fra kina gjør vel ikke noe?
Hva ER egentlig mdpv et derviat fra? Om det ikke engang er et derviat fra legemiddel skal det jo være innenfor lovens grenser. Assa, du kan si du driver med gartneri og du trodde det var planteernæring, det er jo det det "går som" eller som bade salt.

Men godt mulig du får pakken også Det der har skjedd med meg og piller, jeg fikk pillene selv om tollen åpnet og skrev innholdet, de spurte kun om kvittering osv. Du må kanskje betale endel toll og moms om du skal ha det, da det helt sikkert var over 200 kroner om du må vise til kontoutskrift eller mail med kvittering om verdi. Hvis de spør om resept driter du i å sende inn noe.
Håper virkelig jeg får det

Statusen på pakken er den samme enda
Takk for svar ^^
MDPV er legemiddel. Du får et forenklet forelegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei. Fikk samme melding med 5g a-PVP, som er en "lovlig" version av MDPV. Den er bestilt fra en vendor i EU/EØS men produsert og sendt fra Kina (EMS). Hvordan gikk det? Fikk du forelegg? HVor mye i såfall? Hvordan er dette legemiddel når man ikke finner det på noen lister?
Takker for alle svar..
Du får ikke noe bot fordi det er et legemiddel når det ikke står på narkotikalista. Du bare får ikke varen din rett og slett.