Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 11943
Hei, jeg sitter her med 3 Vival á 5mg hver. Jeg har ingen erfaring med benzo, og lekte med tanken om å prøve EN, jeg lurte egentlig bare på om man blir ekstremt trøtt av dem, for jeg har en del å gjøre i dag?

Og; vil jeg merke noe som helst av 5 mg, jeg har googlet, men kom fram til så mye forskjellig.

Hvis jeg i så fall tar en, vil det synes på meg, for jeg skal være med dama i dag, hun har ikke noe i mot det, men jeg vil ikke si noe i utgangspunktet.

Så... bonusspørsmål: vil dette påvirke evnen til å kunne få ereksjon? Jeg har googlet dette og, men fikk bare fullt av suspekte salgssider som solgte diazepam.

Håper på raske svar...

- ruskube
The Merciful One
mr5050's Avatar
tar du 1 så merker du ikke stort men tar du 3 så kansje du blir litt gofjern
Sitat av ruskube Vis innlegg
Hei, jeg sitter her med 3 Vival á 5mg hver. Jeg har ingen erfaring med benzo, og lekte med tanken om å prøve EN, jeg lurte egentlig bare på om man blir ekstremt trøtt av dem, for jeg har en del å gjøre i dag?

Og; vil jeg merke noe som helst av 5 mg, jeg har googlet, men kom fram til så mye forskjellig.

Hvis jeg i så fall tar en, vil det synes på meg, for jeg skal være med dama i dag, hun har ikke noe i mot det, men jeg vil ikke si noe i utgangspunktet.

Så... bonusspørsmål: vil dette påvirke evnen til å kunne få ereksjon? Jeg har googlet dette og, men fikk bare fullt av suspekte salgssider som solgte diazepam.

Håper på raske svar...

- ruskube
Vis hele sitatet...
Tar jeg Imovane, fungerer ikke pikken.

Og ja, husker nå at jeg en gang fikk stesolid intravenøst på sykehuset en gang. Sykepleieren var jo fin, og jeg ble egentlig ganske kåt på henne. Jeg kjente at jeg var dritkåt, men kuken steg ikke
Du har null erfaring med Benzo sier du,da blir du nok litt mer avslappet enn ellers tipper jeg.

Konge med sex på Benzo ( min erfaring ).
Trådstarter
Okei, takker for svar, men da sparer jeg den til senere da, eventuelt nevner for henne når hun kommer hva mulige bivirkninger kan være, å hører om det er ok for henne.
Ereksjonen funker som vanlig på meg med Valium, men jeg mister litt følelsen så jeg har store problemer med å komme. Dette er selvfølgelig ikke noe dama har noe i mot
Spar dem til en kveld du er alene, hiv i deg alle 3, sett på musikk som gjør deg avslappet, sett deg i sofaen og slapp helt av. Enjoy.
Vival er hovedsaklig brukt mot angst. Ved å ta 5mg bør du føle deg litt mer avslappet enn du normalt ville vært.
ikke ta de når du har noe å gjøre. Jeg trodde det skulle bli chil å klippe plenen etter 3 vivaler. og jeg tok de kansje en halvtime før jeg begynte. ettterhvert dro gressklipperen meg etter seg. Og det ble ikke en opplevelse som er verdt å gjenta.
Beste er å ikke ha noe å stresse med på mange timer eller resten av dagen sånn at du kan chille i sofan med et spill eller musikk og bare legge deg når du vil.
Vival er vel de svakeste benzoene jeg noensinne har spist. Spiste vel en 20 mg ellerno, og kjente ikke no særlig.
Etter et par pils tho..

Men mtp at du ikke har noe erfaring med benzo, så kanskje? Småchill form muligvis

Var på en tid jeg fikk i meg endel bon, så sikkert meg det var noe i veien med :P
Sist endret av eplesin; 23. oktober 2011 kl. 22:07.
Trådstarter
Takker for svar; bonusspørsmål: er det "for sent" og ta dem nå? Har skole i morgen (riktignok bare en time but still...), og vil helst nyte effekten. Er rådet "hiv i deg alle 3" forresten anbefalt? Bor på hybelhus så vil ikke bli FOR spaced liksom.
Ta 2 av de og kjenn at du blir deilig avslappet! Ikke noe problem det.
Trådstarter
Greit, satser på det, så kan jeg evt. ta den 3. hvis jeg føler jeg vil ha litt "mer".
Sitat av ruskube Vis innlegg
Greit, satser på det, så kan jeg evt. ta den 3. hvis jeg føler jeg vil ha litt "mer".
Vis hele sitatet...
Noe du garantert kommer til å få etter å ha smakt 2
2 ting jeg har lært når det gjelder alt av benzo.


1. Har du spist en er det 90% sjanse for at du dagen etterpå har spist alle du hadde.

2. Når det står på pakka "Skal ikke blandes med alkohol" .. Benzo skal VIRKELIG ikke blandes med alkohol. I beste tilfelle skjer det ingenting men dette er ytterst få, litt værre du kan få blackout og worst case du gjør du angrer på, får blackout OG finner ut av det og får angst :P haha.

Men ja ta 2 kjenn formen, du kommer sikkert til å ta den siste uansett. Så slapper du bare av hjemme på kveldinga med noe musikk og sånn.

Dropp å ta dem før du drar ut.
Har ikke merka så mye etter 2-3 blåvalium a 10mg, men man blir litt godfjern. Litt som alkohol, uten alt det kjipe... bare chill 5 mg tviler jeg på du merker noe som helst av...
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Coffern Vis innlegg
2 ting jeg har lært når det gjelder alt av benzo.


1. Har du spist en er det 90% sjanse for at du dagen etterpå har spist alle du hadde.

2. Når det står på pakka "Skal ikke blandes med alkohol" .. Benzo skal VIRKELIG ikke blandes med alkohol. I beste tilfelle skjer det ingenting men dette er ytterst få, litt værre du kan få blackout og worst case du gjør du angrer på, får blackout OG finner ut av det og får angst :P haha.

Men ja ta 2 kjenn formen, du kommer sikkert til å ta den siste uansett. Så slapper du bare av hjemme på kveldinga med noe musikk og sånn.

Dropp å ta dem før du drar ut.
Vis hele sitatet...
Det går ann å blande med alkohol, men hvis du ikke har mye erfaring må du kanskje bevisst bestemme deg for at du bare skal ha en rolig kveld. Litt av det ene, litt av det andre, evt litt av det tredje så er det mindre sjangs for at du mister grepet. Et par pils og ei pille, eller et par milde piller og en pils trenger ikke ende opp i katastrofe.

Moderation is key. Det må ikke gå så langt at den midlertidige reduserte fornuften din overtaler deg til at det ville vært en god ide å tømme medisinskapet, og den halve blanke flaska du hadde liggende.
Deretter risikere at den nå ytterlig reduserte fornuften sender deg styrende og stukende ute blandt folk. For å gjøre gud vet hva, med en hukommelse som ikke lagrer informasjon i mer enn noen minutter men stadig med masse prosjekter på gang. Og muligens en oppførsel din edru fornuft ville anbefalt å holde innenfor dine egne fire vegger. Hvis du bare huska det.

Wow, sorry for tråd-nekrofili. Som sagt, moderasjon
Sist endret av Bothrops; 4. januar 2016 kl. 20:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
All the way up
Sitat av Coffern Vis innlegg
Dropp å ta dem før du drar ut.
Vis hele sitatet...
Individuelt, men hvis jeg bare spiser meg buzzed, blir jeg veldig mye motivert til å vaske, støvsuge og gennerelt ta tak i ting jeg burde ha gjort. Blir også mye mer sosial. Regner med at mange vet hva jeg mener.


Hvis det er første gangen du tar- ikke bland med alkohol.
Sitat av eplesin Vis innlegg
Vival er vel de svakeste benzoene jeg noensinne har spist. Spiste vel en 20 mg ellerno, og kjente ikke no særlig.
Etter et par pils tho..

Men mtp at du ikke har noe erfaring med benzo, så kanskje? Småchill form muligvis

Var på en tid jeg fikk i meg endel bon, så sikkert meg det var noe i veien med :P
Vis hele sitatet...
Du er vel en av de som liker Stesolider bedre..

"Woah.. Har du stessoer, de e så jævlig mat då"

Vival, Valium, Stesolid er det samme,
Sitat av Coffern Vis innlegg
2 ting jeg har lært når det gjelder alt av benzo.


1. Har du spist en er det 90% sjanse for at du dagen etterpå har spist alle du hadde.

2. Når det står på pakka "Skal ikke blandes med alkohol" .. Benzo skal VIRKELIG ikke blandes med alkohol. I beste tilfelle skjer det ingenting men dette er ytterst få, litt værre du kan få blackout og worst case du gjør du angrer på, får blackout OG finner ut av det og får angst :P haha.

Men ja ta 2 kjenn formen, du kommer sikkert til å ta den siste uansett. Så slapper du bare av hjemme på kveldinga med noe musikk og sånn.

Dropp å ta dem før du drar ut.
Vis hele sitatet...
1: Hva er dette for noe tull? Om TS tar 1vival er det ikke 90% sjangse for at han tar mer.

2: Det står ikke noe sted at "skal ikke blandes med alkohol" Hvis man velger å blande med alkohol går det helt fint i små doseringer, kommer du hjem fra byen driting å kaster i det et lass med piller går det jo til helvete.

Sitat av Flytendeper
Du er vel en av de som liker Stesolider bedre..

"Woah.. Har du stessoer, de e så jævlig mat då"

Vival, Valium, Stesolid er det samme,
Vis hele sitatet...
Stesolid fungerer bedre til rus enn vivalium, det er jo en gunn til at stesolid brukes mot epilepsi, jeg har brukt alle 3 variantene om hverandre lenge og merker forskjell på dem, vivalium fungerer litt bedre mot angst enn stesolid.
Sist endret av Oshugon; 5. januar 2016 kl. 09:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gå på www.felleskatalogen.no og søk på Vival der så står det jo litt av det du lurer på.
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Stesolid fungerer bedre til rus enn vivalium, det er jo en gunn til at stesolid brukes mot epilepsi, jeg har brukt alle 3 variantene om hverandre lenge og merker forskjell på dem, vivalium fungerer litt bedre mot angst enn stesolid.
Vis hele sitatet...
Det er bullshit. Stesolid funker ikke bedre til rus enn Vival. Jeg har bare testet vanlige Valium fra Roche, men vet at Stesolid og Vival lages av Actavis, et merke jeg bare har hatt dårlige erfaringer med. Finner flere tråder på forumet der folk har erfart at Actavis Zopiclone fungerer dårligere enn de originale Imovane.

Og forresten, både Valium og Vival brukes også mot epilepsi.
Sist endret av tamagotchi; 8. januar 2016 kl. 03:10.
Sitat av tamagotchi Vis innlegg
Det er bullshit. Stesolid funker ikke bedre til rus enn Vival. Jeg har bare testet vanlige Valium fra Roche, men vet at Stesolid og Vival lages av Actavis, et merke jeg bare har hatt dårlige erfaringer med. Finner flere tråder på forumet der folk har erfart at Actavis Zopiclone fungerer dårligere enn de originale Imovane.

Og forresten, både Valium og Vival brukes også mot epilepsi.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du uttale deg om dette hvis du bare har prøvd valium?
Du sier at orginale imovane fungerer bedre enn Actavis' versjonen, dette er jeg helt enig i og har påpekt dette selv i tråder som omhandler imovane. Men Actavis stesolid fungerer bedre enn vivalium hvis du skal ruse deg, forøvrig fungerer apodorm(actavis) bedre enn mogadon for meg selvom det er det samme.

Vet at alle Diazepam variantene brukes mot epilepsi, men stesolid er foretrukket, bare ta en rask titt i felleskatalogen, stesolid kommer i flere varienter som injeksjoner, rektalvæske, stikkpiller osv.
Sitat av tamagotchi Vis innlegg
...lages av Actavis, et merke jeg bare har hatt dårlige erfaringer med. Finner flere tråder på forumet der folk har erfart at Actavis Zopiclone fungerer dårligere enn de originale Imovane.
Vis hele sitatet...
Vet du, det har jeg også lest, men mine personlige erfaringer er at Actavis er like bra. Har ikke merket noen forskjell på Imovane og Zopiclone Actavis, min pinex forte fra Actavis er helt konge, og Lymecyclin Actavis som generisk bytte funket faktisk BEDRE enn de jeg originalt fikk skrevet ut (dette er antibiotika for huden).

Bare sånn for å nyansere debatten om Actavis
Sist endret av candela; 13. januar 2016 kl. 08:55.