Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2515
Etter å ha fått tak i ekte vare en god stund, fikk jeg noe mistenksomt nylig.
Kort sagt var jeg nervøs og hadde ikke tid til å diskutere, men det jeg betalte for skulle være tre subutex. Jeg oppdaget at de var pakket inn i ett stykke plast, og delvis knust, dette virket ikke bra, men det var for seint.
Uansett, hva jeg fikk var: To "subutex" og en del pulver. MEN subutexen er... ujevn i kantene, som om noen hadde hatt den liggende under tunga i noen sekund, eller den var utsatt for varme; Det ser nesten ut som noen har, med vilje, risset vekk der hvor 8 tallet skal stå (men korset på andre siden er der)

Spørsmålet er da: Finnes det hjemmelagede subutex på plata? Er det jeg har fått vanlig subutex som bare har fått litt skade av varme, tro?

PS. De er like store som 8mg, så det er ikke 2mg jeg har fått.
Jeg trur du har fått subutex som noen har hatt under tunga.Mange som får subutex må ta pilla i munnen foran legen/den som skriver ut subutex.Dette gjør legene for og unngå at folk selger pillene.
Jeg har aldri kommet over falsk sub,jeg har heller ikke hørt om det.
Sist endret av JayHova; 30. august 2011 kl. 19:14.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Jeg trur du har fått subutex som noen har hatt under tunga.Mange som får subutex må ta pilla i munnen foran legen/den som skriver ut subutex.Dette gjør legene for og unngå at folk selger pillene.
Jeg har aldri kommet over falsk sub,jeg har heller ikke hørt om det.
Vis hele sitatet...
Takk. Da er det nok det. Usj... jaja, får bare be og håpe at manne ikke har noen sterke sykdommer å gi meg :P Har du erfaring med slike?

Eventuelt skrape tablettene...?

Hva er det verste som kan skje? Er det snakk om stor fare?
hvis du skyter tabletter som noen har hatt i munnen, så har jeg hørt at man kan bli skikkelig syk. Vet ikke hva han narkisen som snakket om dette kalte sykdommen men han sa at man følte seg sjuk i litt over 24 timer pga urenheter som kom i årene.

dette er bare noe jeg har hørt da
Sitat av dr.psykologica Vis innlegg
hvis du skyter tabletter som noen har hatt i munnen, så har jeg hørt at man kan bli skikkelig syk. Vet ikke hva han narkisen som snakket om dette kalte sykdommen men han sa at man følte seg sjuk i litt over 24 timer pga urenheter som kom i årene.

dette er bare noe jeg har hørt da
Vis hele sitatet...
Det er jo aldri lurt å skyte piller, det er veldig mye blandingsstoffer i piller. 90% av pillen er sikkert ikke subutex engang.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Det er jo aldri lurt å skyte piller, det er veldig mye blandingsstoffer i piller. 90% av pillen er sikkert ikke subutex engang.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri, og vil aldri, skyte subutex (eller noe annet); Jeg snakker om å snorte tablettene... Har prøvd å diskutere dette på bluelight.
Sjansene for å få noen sykdommer er minimale, både fordi overføring via spytt er vanskelig, og fordi mengden spytt ikke er nok til å gi meg noen sykdommer (også, jeg bruker bare 0,5-1mg).
Så jeg kommer nok til å skrape dem litt og snorte.

Med mindre noen har en grunn til å la være...?
Du har all verdens grunn til å ikke spise ting narkomane har hatt i kjeften. Ser du ikke den, så vet jeg ikke hva mer jeg kan si til deg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Du har all verdens grunn til å ikke spise ting narkomane har hatt i kjeften. Ser du ikke den, så vet jeg ikke hva mer jeg kan si til deg.
Vis hele sitatet...
Her har vi stigmatisering og ideologier som strider med virkeligheten. de fleste narkomane lider av tørr munn, og derfor må pusse tenna hver morgen og kveld for å ikke miste de. har narkissen tenner, så er clean, det er ikke jeg, jeg glemmer å pusse tenna hele tia jeg som alle andre med spytt i kjeften. når dette er sagt, så har narkomane lavere terskel for å bli syk enn andre, de har dårligere imunforsvar. dette betyr da ikke at de bærer flere sykdommer, heller motsatt. dette bildet av at narkomane er hardføre pest/sykdomsbærere som tåler hva som helst av sykdommer er jo bare helt sykt. selvfølgelig er ikke de fleste narkomane mere besmittede enn andre! da hadde dem jo dævva.
Sitat av Revestreken Vis innlegg
Her har vi stigmatisering og ideologier som strider med virkeligheten. de fleste narkomane lider av tørr munn, og derfor må pusse tenna hver morgen og kveld for å ikke miste de. har narkissen tenner, så er clean, det er ikke jeg, jeg glemmer å pusse tenna hele tia jeg som alle andre med spytt i kjeften. når dette er sagt, så har narkomane lavere terskel for å bli syk enn andre, de har dårligere imunforsvar. dette betyr da ikke at de bærer flere sykdommer, heller motsatt. dette bildet av at narkomane er hardføre pest/sykdomsbærere som tåler hva som helst av sykdommer er jo bare helt sykt. selvfølgelig er ikke de fleste narkomane mere besmittede enn andre! da hadde dem jo dævva.
Vis hele sitatet...
Narkomane har dårlig immunforsvar sier du? Det vil si at de er mer motagelig for sykdommer. Selvfølgelig synes en hver person det er eklere å ta noe en narkoman har hatt i kjeften i stedenfor en straight person.. Det er ikke snakk om fordommer her. Rart at du begynner sånn der når en ikke anbefaler å ta noe som en kar på plata har hatt i kjeften. Om de er rene i kjeften betyr ikke at de er så rene på fingrene de grafser på pilla me. Om de er tørre i munnen eller hva du nå prater om betyr ikke at de ikke har sår i kjeften.



"Bare i Oslo er det holdepunkter for at over 70 % av injiserende stoffmisbrukere er hepatitt C-smittet, sier Øivind Nilsen ved Nasjonalt folkehelseinstitutt"
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av chrox Vis innlegg
Narkomane har dårlig immunforsvar sier du? Det vil si at de er mer motagelig for sykdommer. Selvfølgelig synes en hver person det er eklere å ta noe en narkoman har hatt i kjeften i stedenfor en straight person.. Det er ikke snakk om fordommer her. Rart at du begynner sånn der når en ikke anbefaler å ta noe som en kar på plata har hatt i kjeften. Om de er rene i kjeften betyr ikke at de er så rene på fingrene de grafser på pilla me. Om de er tørre i munnen eller hva du nå prater om betyr ikke at de ikke har sår i kjeften.



"Bare i Oslo er det holdepunkter for at over 70 % av injiserende stoffmisbrukere er hepatitt C-smittet, sier Øivind Nilsen ved Nasjonalt folkehelseinstitutt"
Vis hele sitatet...
Og uansett fører en narkoavhengig hverdag til en manglende evne eller ønske om å ta vare på helsen; Om man må tilbringe dagen med å løpe fra polti, skrape sammen småpenger til en dose, finne et sted å sove, takle nysgjerrige familimedlemmer, osv, er det lite til overs til en dusj, en tannpuss, en blodprøve, og annet. Det finnes mange forskjellige narkiser, alt fra de som bor, bokstavelig, på gata, til dem som bor i svære leilgheter på vestkanten; Men de fleste ender opp på samme sted: Skitne, syke, kalde og desperate, men ingen tid til å fokusere på hva kroppen forteller dem i henhold til symptomer av herpes, osv.
Dessuten, av erfaring merker man lite til sykdomssymptomer av f.eks en forkjølelse om man er dopa 24/7...

Han jeg kjøpte av var en av dem "skitne", uvasket og tydelig et hardt liv; Men gjort er gjort. Jeg tok dem, og har sjekket meg for sykdommer: Ingenting. Allikevel skal jeg ikke ta en slik sjanse igjen.

Takk for alle svar, folkens.
Vær forsiktige, be clean, be safe,
Namasté