Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 12365
Har hørt så mange fjortiss historier om at det går ann og begynne å halisjonere av for mye hostesaft, er det virkelig mulig? og hvor mye hostesaft må isåfall til?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Nei det tviler jeg strekt på. iallfall ikke med cosylan, mulig noen andre her kan mot bevis det med andre typer..
Tipper du mener DXM-holdige hostesaftpreparater.

http://en.wikipedia.org/wiki/Recreat...xtromethorphan
Trådstarter
23 6
Takker for hjelpen, men dette produktet er vell ikke lovlig i Norge?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Nei DXM innholdig hostesaft får du ikke kjøpt i Norge, men Sverige og Danmark derimot.
DXM er i Norge et reseptpliktig legemiddel og du må dermed ha resept for å erverve det på lovlig vis.

Finner det visst på gatemarkedet en gang i blant, og i Danmark får man kjøpt DXM over disk helt lovlig.
Trådstarter
23 6
Hvor skadelig er det og ta dette produktet for og få en halisjon?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Du kan lese deg smart her slå deg laus.
Sist endret av ttj; 18. mars 2011 kl. 00:49.
I min ungdom prøve jeg og få rus på Cosylan! dette anbefales ikke eneste man sitter igjen med er sterke magesmerter
Bare får og si ifra, hvis du drikker for mye hostesaft er det rett på sykehus og bli pumpa...
DXM er fullt ut lovlig å bestille fra utlandet. Det er regnet som et c preparat som ikke er markedsført i norge. Altså du vil ikke får noe straff om du blir tatt med det.

Har bestilt flere pakker med DXM fra U.S.A før og har aldri fått noen problemer.

Dosering

DXM FAQ Veldig bra lesestoff

Som alle andre stoffer har dxm sine bivirkninger.
http://freak.no/forum/showpost.php?p...6&postcount=25
Her har du en litt rotete post der jeg spekulerer muligheten for at DXM har like stor fare for å forverre psykoser hos schizofrene som andre mer tradisjonelle psykedelia.

http://www.longecity.org/forum/topic...ced-psychosis/

Her har du en brukeropplevese fra en som utviklet psykoser fra DXM. Men det som jeg blir oppmersom på når jeg leser denne posten jeg linker til er at han nevner ingen av de vanlige brukte antipsykotikaene når han forteller hva han har prøvd å medisinere seg med. Selv om vanlige antipsykotika ikke fungerer på glutamat reseptorene ville de mest sannsynlig ha vært til hjelp.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hvilke norske hostesafter inneholder DXM? Har ikke lyst å gå til legen å spørre direkte etter DXM. Har fått cosylan før som er B-prep. Er vel større sjanse å få DXM da? Siden det er C-prep og det virker som at alle leger går etter dette, uansett bivirkninger.
Sist endret av Mexxy; 20. juli 2011 kl. 16:15.
Du får ikke tak i DXM i noen norske hostesafter. Du må til utlandet. Til gjengjeld er det ofte en svært smak sak å skaffe det der, og da uten resept.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er etylmorfin i cosylan så ja du kan få en rus.
Sitat av Lil J Vis innlegg
Det er etylmorfin i cosylan så ja du kan få en rus.
Vis hele sitatet...
Det er også avføringsmiddel i den, noe som forklarer den helt forjævlige smaken og magesmertene til Shellshock... Tror forresten de har sluttet med DXM-tabletter i Danmark, leste en artikkel om det i fjor sommer.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hva med solvipect comp?
Sitat av Lil J Vis innlegg
Hva med solvipect comp?
Vis hele sitatet...
Etylmorfin i den også, omtrent dobbelt så mye som i Cosylan.

Magesmertene er gallegangskolikk, og skyldes ikke avføringsmiddel.
Solvipect comp demper ikke hostinga iallefall. Snakker av erfaring... Samme gjelder cosylan før min del..
Sitat av Wild Vis innlegg
Etylmorfin i den også, omtrent dobbelt så mye som i Cosylan.

Magesmertene er gallegangskolikk, og skyldes ikke avføringsmiddel.
Vis hele sitatet...

Ok. Hva er gallegangskolikk, tror jeg har hatt det engang jeg tok for mye hostesaft... Og er det en måte å få i seg etylmorfinen uten å få smerter?
Sist endret av Lil J; 9. oktober 2011 kl. 23:35.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
drakk en slurk cosylan for ikke så lenge siden og jeg kan bekrefte at man får rus av dette jo. jeg er i veldig chill humør og har hverken magesmerter eller kvalme eller noen andre bivirkninger
Har drukket en del Cosylan det siste halvåret, aldri fått magesmerter av den, og aldri halliser heller, kun en deilig varm rus i kroppen.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Har drukket en del Cosylan det siste halvåret, aldri fått magesmerter av den, og aldri halliser heller, kun en deilig varm rus i kroppen.
Vis hele sitatet...
Er ikke rart du ikke har fått halliser,da det ikke går ann og få av cosylan.Det er hostesaft som inneholder dxm som man får hallisunasjoner av,ikke cosylan.
Og ja,cosylan gir en deilig varm rus i kroppen,akkurat som alle andre opiater.
I cosylan er det 1,7 mg etylmorfin, mens i solvipect comp er det 2,5 mg.
Så ville heller drukket solvipect comp
selvom det smaker mye vondere, selv om man blander det ut
Sist endret av Lil J; 12. desember 2011 kl. 20:06.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skaff dere Hostesaft med codein!
det er sykt bra!
men vær forsiktige!
MÅ BLANDES! helst med sprite / brus / drops i brusen!
Kjøpte det når jeg var på gutte tur i egypt!
Ble rimelig slapp og avslappet i solen, føltes som varmen var inn i deg på en måte, men enn annen gang ble jeg skikkelig svimmel og vondt i magen så jeg gikk og la meg! syke drømmer! Men var fett!
Jevlig fett når du drikker litt for mye "Lean", og får litt alkohol innabords og dauer.
Og det med vondt i magen er rimelig vanlige abstinenser hvis man kan kalle det det, ved bruk av "lean".

Vil ikke virke moraliserende, men å tulle med sterke opiater er nesten aldri positivt.
Jeg vet ikke hva "halisjon" er men hallusinere/hallusinasjon derimot.

Basic informasjon fra Erowid - http://www.erowid.org/chemicals/dxm/

Erfaringer fra Erowid - http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_DXM.shtml

Dose - http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_dose.shtml

Viktig å være litt forsiktig da DXM kan ha en dissosiativ effekt i større doser som med PCP og Ketamin. Mange har gått på en smell ved å misbruke dette fordi de tror det er harmløst. Svimmelhet, forvirring, kvalme, oppkast, dobbeltsyn og mange andre ubehageligheter kan oppstå. Brukere av DXM beskriver forskjellige plåter av rusen. Alt fra forvrengning av farge og lyd til visuelle hallusinasjoner, out-of-body, atskillelse/løsgjøring fra seg selv og omgivelsene og tap av motoriske ferdigheter. DXM inneholder også acetaminophen/paracetamol, og det er som kjent ikke spesielt sunt i større doser.

Så er spørsmålet. Kan man virkelig dø?:

http://www.dxmstories.com/facts4.html
Sist endret av Lucy In The Sky; 11. januar 2012 kl. 10:25.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det mulig å ekstrahere etylmorfinen fra Cosylan?
Var faktisk nå om Laurdagen smålig høy på Cosylan, ubevist vell og merke.
Det var ikke slik at jeg så pokemon spasere rundt føttene mine, men fløy hele dagen rundt på en liten ullsky.
Dagen derpå fulgte med store hodesmerter og oppkast
Kan være Purple Drank du snakker om
Noen som vet om det er aldersgrense på kjøp av DXM hostesaft i Sverige. Jeg vet at det ikke er reseptbelagt.