Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2356
Jeg kom nettop hjem fra en festival. Meg og noen kompiser skulle snike oss inn på festivalen, og det endte med at vi møtte en 20åring som også skulle snike seg inn. Vi fulgte han, og etter en stund forsvant han. Etter et par timer i skauen utenfor festivalen, dukket han opp igjen. Vi hilse pent og snakket litt. Plutselig spurte en av kameratene mine om han hadde hasj. Så sa han ja og viste oss det. Vi spurte om vi kunne få, men han ville ha en hundrings. Men ingen av oss hadde mye penger, så vi ga han 30 kroner. Jeg ble skeptisk da han begynnte å spør hvor mange ganger vi hadde røykt og hvor gamle vi var. Han ene vennen min begynnte å bli urolig etter den tredje jointen, og ville gå hjem.
Så da gikk vi hjemover, og plutselig gikk han mot festivalen som om han jobbet der. Senere så vi 3-4 ulike politi biler kjøre forbi. Vi følte at alle stirret på hos og at FBI var rett rundt hjørnet. Jeg er enda fjern, og er fortsatt parnoid. Kan dette være noen politi greier? Har politiet lov til å gi tre 15'åringer hasj for å få bevis?
Jeg er sikker helt på bærtur, men hadde likt å fått noen råd

Takk
hehe nei :P dere bare noier noe enormt vil jeg tro :P
Det går som overdosering av cannabis som gjør at du ofte vil bli paranoid viss jeg ikke tar helt feil ?
Bare å slappe av å nyte sommerferien !
Politiet har ikke lov til å gi dere hasj, får å så ta dere.
Hahaha,du ga meg en god latter ihvertfall.Nei,dette er ikke noe "politi greier".En sivil politimann har sevlfølgelig ikke lov til og fore "unger"med hasj
De hadde nok plantet et mye større lovbrudd på dere, og politibilen som først kom så nok at dere var fjern, og dermed kjørte forbi flere ganger bare for å skremme dere.(skjedd meg maange ganger, og de har kjørt med forskjellige biler og folk)
Sitat av Bundy Vis innlegg
De hadde nok plantet et mye større lovbrudd på dere, og politibilen som først kom så nok at dere var fjern, og dermed kjørte forbi flere ganger bare for å skremme dere.(skjedd meg maange ganger, og de har kjørt med forskjellige biler og folk)
Vis hele sitatet...
Mener du helt seriøst at politiet bruker tiden sin på å kjøre frem og tilbake forbi folk de TROR har røyka hasj, for å skremme dem?

1: Hva i alle dager tjener politiet på å skremme folk de tror er høye?
2: Hvorfor stopper ikke politiet heller og sjekker om personene har røyket, for så å gi bot/advarsel? Det går HELT sikkert fortere enn å kjøre frem og tilbake utallige ganger.

Edit: Med mindre du er troll og prøver å skremme TS da, noe som virker mer sannsynlig hver gang jeg leser innlegget ditt.
Sist endret av olli408; 16. juli 2011 kl. 17:21.
Folk tror veldig mange dumme ting.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Det er ingen som kjøper hasj for 30kr. Det var derfor de spurte om dere hadde røykt før og hvor gammel dere var. Blir som å kjøpe 1 sigarett på butikken.
Du, jeg ble skikkelig paranoid en eller annen gang når jeg røyka. Jeg så på ondskapens hotell! det skulle jeg aldri gjort, jeg trodde filmen hadde noe med livet mitt, det var et eller annet som jeg trodde ga tegn på at dette skulle bli det siste i livet mitt jeg så(en eller annen scene i filmen) jeg var brennsikker på at jeg skulle dø. Jeg har aldri vært så redd før. Så mye kan en joint fucke deg opp, du blir paranoid av å røyke.
GØY tråd ! haha

Alltid morsomt å lese om folk som får noia !
Husker selv jeg fikk så noia engang etter noen heftige piper , slet med å puste å trodde jeg skulle dø , vurderte serriøst å ringe ambulansen for jeg var så redd! Men jeg turte det ikke pga jeg har ledd for mye av andre på youtube feks. som tror dem tar overdose av cannabis.

Men , du som bare er 15 år er nå litt for ung til å røyke , cannabis kan skade psyken din når du ikke er fullt utviklet psykisk, vent noen år , å nyt det i rette omstendigheter så er det den beste medisinen du kan ha til ALT så å si
Sitat av kevva Vis innlegg
GØY tråd ! haha

Alltid morsomt å lese om folk som får noia !
Husker selv jeg fikk så noia engang etter noen heftige piper , slet med å puste å trodde jeg skulle dø , vurderte serriøst å ringe ambulansen for jeg var så redd! Men jeg turte det ikke pga jeg har ledd for mye av andre på youtube feks. som tror dem tar overdose av cannabis.

Men , du som bare er 15 år er nå litt for ung til å røyke , cannabis kan skade psyken din når du ikke er fullt utviklet psykisk, vent noen år , å nyt det i rette omstendigheter så er det den beste medisinen du kan ha til ALT så å si
Vis hele sitatet...
True, true!
Men dude, det er ikke et mellomrom mellom tegn å bokstavene. F.eks: Hei! (Riktig) og hei !

Haha, måtte bare.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
True, true!
Men dude, det er ikke et mellomrom mellom tegn å bokstavene. F.eks: Hei! (Riktig) og hei !

Haha, måtte bare.
Vis hele sitatet...
Det beklager jeg! Er ikke så fantastisk god i tegnsetting og grammatikk generelt. :P
hvis politiet hadde gjort noe sånt hadde de jo konstruert kriminalitet fremfor å forebygge det. Da kan man likegodt legge ut en lommebok på åpen gate for så å taue inn en stakkars forbipasserende som "stjeler" den.
Sitat av kevva Vis innlegg
Det beklager jeg! Er ikke så fantastisk god i tegnsetting og grammatikk generelt. :P
Vis hele sitatet...
Haha, dessverre ikke jeg heller.
Løp til skogs! Finn så noen som kan hjelpe dere med å bytte identitet.