Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 10248
Kan noen forklare meg hva som er så deilig med å være våken hele natta på amfetamin? Har aldri helt skjønt hvorfor folk trakter etter det. Vet det hos mange gir en digg rus men skjønner ikke hva som er så tøft med å holde seg våken i flere døgn. Cherie, lykke til
Som sagt sover jeg hver natt og bruker om dag

MEN for mitt tilfelle er ikke det en gode å holde seg våken en natt. Men har gjort det noen ganger ja. Men av god grunn. Jeg har vært på senvakt, får ikke sove og skal på tidligvakt neste dag, her får jeg ikke sovet mer enn 2-4 timer uansett, så skjønner da ikke poenget med å sove.
Noen føler kanskje i amfetaminrus at man er våken og bare MÅ gjøre det og det og det for de kan legge seg, oppheng, og så vet man ikke hvor lenge man har drevet på. man føler livet og tiden går så fort, så det å sove er bortkastet tid. (jeg har ikke følt det slik, men har tenkt at søvn av og til er bortkastet tid dog). Spesielt når jeg har hatt mye å gjøre, men nå gir ikke amfetamin meg rus, så jeg vet ikke hva andre som er ruset tenker og mener om det.

Og noen får rett og slett ikke til å sove fordi de er så høy og ikke har noen downers tilgjengelig. Og om de da har mer speed så er det vel enklere å fortsette kjøret enn å stoppe å få en nedtur, så da blir det rett og slett flere døgn. Jeg hadde ikke turt brukt amfetamin eller ritalin uten å ha hatt downers tilgjengelig. Nå kan jeg fint sove to timer etter en line med amf eller rit. På sovepiller, hasj eller alkohol
fordi det booster styrken min! og det gir meg en FANTASTISK selvfølelse.
Jeg føler at speed er laget for meg. De som føler det på samme måte skjønner nok dette, men dere som ikke liker det/ikke har prøvd det, kan umulig skjønne det. Når jeg tar meg en liner eller en drop og får det rushet som kommer må jeg bare puste dypt inn og ut og tenker alltid at fy faen så jævlig fantastisk denne følelsen er. Når jeg tar speed så "blir" jeg en bedre person, rett og slett. Jeg kan distansere meg fra bekymringer og problemer, og trenger ikke å bable i 24 timer bare jeg tar meg noen linere liksom, jeg kan bare sitte foran dataen og spille bubble town og nyte formen!
Om jeg skulle tatt det nå måtte være fordi jeg hadde vært så drita att jeg ikke viste hva jeg gjorde:P
Men det styrka selfølesen min da jeg begynte i begynnelsen å jeg hadde ingen da som barn og i ungdomsskoleåra men ble etter vært gjorde jeg det bare for å ikke være deprimert(noe jeg ble etter en stund pg amfen)så ble en vond sirkel og mange år med mye tøv, ble kynisk og kun opptatt av meg å mitt, det er ikke jeg egentlig:O Å mer deppa å psykotisk hadde en liten stopp etter jeg som 19 åring fikk ett lite slag av amfen å typen min nekta meg men vi begynte på i gjen til slutt var det på psykiatrisk avdeling å jeg var så skrudd å nede som aldri før men fikk terapi i noen år og det hjalp meg veldig kutta etter vært amdfen å det er jeg glad for man kan få bivirkninger ala angst og depressjoner i mange år etterpå men det kan bli bedre heldigvis...
Helt enig , Kom deg ut i livet å ha det gøy med noen artige tripper, å gjør det gjerne med noen andre kompiser !
- Heller det enn Amf , for.. helt enig, amf sucks !