Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 9514
Sitat av Rammlied Vis innlegg
Heroin gir ingen livserfaring bare masse livsproblemer. enkelt å greit.

selvom det er veldig inviduelt vil den eneste erfaringen du får være å gå på trynet på alle måter. Få kommer seg på beina igjen
Vis hele sitatet...
Tror du har misforstått temaet litt. Problemer er også erfaringer.
Så noen skrev att å slutte med det kan sammenlignes med svineinflensa og att det ikke gir angst.Har selv hatt svineinfluensa i 3 uker å jeg var veldig syk men å slutte med opiater er i vært fall for meg SÅ UTROLIG MYE MER jævligre, i allefall psykisk men synes det er en god del værre den fysiske delen også...

Joda Heroin gir livserfaring om du overlever som å liksom ha solgt sjela de og det er ikke en gang nøye om du dauer bare du slipper å bli syk nesten å føler deg bra, en slags bedøvelse for hjærnen som i alle fall for meg gjorde att ingen ting annet var viktig.Man får gjærne liverfaring med å skaffe dopet ellers gjør man ikke noe særlig men man lever ofte på andre siden treffer en del kriminelle folk, miste venner da de tar overdose:`(, brekke, stjele selv om du er SÅ i mot det å ødelegge for de som bryr seg om en, prostitussjon å det som følger med det, bo på kjipe steder være hjemmeløs bo på sofaer rundt om kring der det er skittent å utrygt, bli lurt være sjuk ++++Joda en del livserfaring men helst en jeg kunne vært foruten vet ikke om det er så mye likere enn slik jeg hadde det før jeg begynte med dop med mobbing, misshandling hjemme og sexuelt missbruk men minus gjør en num bare så man egentlig ikke føler noe etter ei stund.Hadde jeg hatt ett snev av selvrespekt hadde jeg aldri kommet til å begynt med hardere stoffer...
Jeg føler jeg har fått noe ut av heroin, men det er først og fremst en h***** digg følelse og bekreftelse på at jeg har selvkontroll. Ville ikke gå så langt som å kalle det livserfaring.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dusjkabinett Vis innlegg
Å ta ett av de farligste stoffene out there kan jo ikke gå sporløst gjennom personligheten.
Har selv ikke tatt heroin , men kjenner et par heroinister , og de ble total-avhengige etter første skuddet.
Vis hele sitatet...
det kommer helt ann på kvaliteten, mengden og hvor ofte man gjør det...
nah..nada..niks..ingen livserfaring,eneste-sluttet å sigge..slutter du med H så klarer du å kutte ut røyken og..noe annet hadde vært under pari.