Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3598
Hei, jeg og en annen førstegangs bruker sitter nu her etter 1 dag med speed, jeg og han har hallusinasjoner hvor vi ser ting fly forran øynene våres, vi har vært våken i 1 dag nu, er hallusinasjoner normalt med bruk av amfetamin?
Det er helt normalt med flimmer og "skygger" etter et døgn med amfetamin. Det samme er det med slike "filmsnutter" som vises bak øyelokkene dine. Helt vanlig, bare sørg for å få i deg nok vann og prøv å spise litt.
jupp, barew blir vandt til det du har i øyekroken, jeg pleier ikke å bli sån før etter 3 dager.
mens u sitter å leker med hallisene kan du jo sette på denne, altid like morro..
http://www.youtube.com/watch?v=fpst75qgmRA
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Jeg har enda slike hallusinasjoner, lurer på hvor lang tid det tar før disse ekle hallusinasjonene slutter? tokk som ca. 0.5g igår.
Sitat av Xerv Vis innlegg
Jeg har enda slike hallusinasjoner, lurer på hvor lang tid det tar før disse ekle hallusinasjonene slutter? tokk som ca. 0.5g igår.
Vis hele sitatet...
Det kommer helt an på deg selv. Har du spist mat? Har du fått sovet noe som helst? Bare prøv å tenkt på noe annet, evt. stikk til en kompis/venninne og gjør noe du liker. Prøv å avstå fra alle psykoaktiver fram til du føler deg helt frisk.
hehe, dette tar meg en liten stund tilbake.. jeg driver å roter rundt inne i hodet.. jeg gjorde det samme på en amfetamin kveld.. jeg og en venn ble sittende å prate drikke litt å dra ca 1g. 2 på vært bor.. men ja.. der var halusinasjonene ganske mye kraftigere.. hele oss ble mer som defragmentert å oppløst.. begynte med å skifte form.. før alle fargene ble dratt bort fra den normale kroppen å drev rundt slik vi ville..
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Hehe, hallusinasjonene begynner og avta nu. Det jeg opplevde var at skygger angrep meg, objekter ble levende, trudde at peisstativ var en hund i 3 sec, menneske formet skygger forsvant rundt hjørnene i huset, osv. men var skikkelig dårlig, sånn jeg var slapp, jeg måtte nesten spy flere ganger, kald svettet. med andre ord, det var helt jevlig!
For lite søvn for deg tror jeg det skyldes, hjærnen begynner å drømme og spiller deg puss helt vanlig.Ellers så ødelegger amfetamin mer enn det gir glede, og skader på hjærne og organer med langvarige/permanente skader.Er noe jeg virkelig skulle vært foruten i livet mitt når jeg tenker på etterskader, men var ung og dum og viste ikke bedre når jeg begynte hadde jeg hatt den infornasjonen jeg har nå har jeg aldri rørt denne giften!