Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 627
jeg får ikke tilgang til admin på den jævla maskinen på skolen !!!
har ikke tilgang til cmd, men til hdden !
noen her som kunne hjelpe meg og skaffe admin ???
det hadde værrt veldig fint.....
det spørs hav du mener....på skolen her så har alle elevene ett passord og brukernavn og de IT-ansvarlige har ett admin passord....hva skal du med det..??
det er jo mange grunner til at man kan ønske det
kan nok regne med at grunnen her er at han vil innstalere programmer på den maskinen han sitter på
pensador's Avatar
Trådstarter
70 0
pensador : jeg hadde tenkt å installere programmer for eks
hehe....da sliter du....det er ikke noe vits i det....de oppdager det bare i sys.loggen....da ryker du på en kraftig smell!
▼ ... over en uke senere ... ▼
vil ikke sys.loggen vise admin som bruker da? Det er jo denne du er logget inn på?
hvis det er kun 1 admin på skolen, så tror jeg han vet hva han har innstaller og ikke innstallert. tror at han husker om han innstallerte f.eks kazaa (for å sette det litt på spissen)
men hvordan skal han vite hvem som har gjort det? med mindre de har no system at du må skrive ned hvilken PC du bruker..
på skolen vår har vi faste pc'er.. Denne pc'en blir fordelt på 3 GK elektro elever.. Slik at navnet på de 3 personene som pc'en brukes av er skrevet ned