Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4696
Hei, jeg har nylig begynt med magic, og jeg lurer på om det er noen som spiller i nærheten av Levanger/Verdal? Jeg har kjøpt meg en deckbuilders toolkit, og noen booster packs, så jeg har klart å bygge meg et deck, men jeg har ingen å spille med. Jeg var kanskje litt dum som startet med å samle før jeg hadde noen å spille med, men det virket bare så moro. Jeg er bare 14 år, så jeg kan ikke kjøre noen plass. Det hadde vært flott å møte opp med noen å spille, og lære mer.
magic the gathering vekker minner.. er vel 20 år siden jeg spilte, men har dekken min liggende. Tror jeg har en hel del kort til overs også, de samler bare støv uansett.

Men fortsett med det, håper du finner noen å spille med. Tror det finnes på android marked, sony eller noe

Search and thou shall find!