Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 722
Jeg spiller daglig Black Ops i flere timer og har gjennomført campaignen to ganger på det vanskeligste nivået. Jeg bruker ikke så mye tid på multiplayer men til gjenngjeld spiller jeg extremt mye Zombies!

Black Ops har en enda bedre zombie mode en Cod 5 noe jeg synes er meget imponerende ettersom den var fremragende. Man har i tillegg til de gamle kartene, to helt nye maps kalt "Five" og "Kino der Toten". Begge to står frem som veldig gode kart som jeg gjerne prøver haugevis av ganger, selvom jeg spiller mest på Kino Der Toten. I denne tråden vil jeg ta for meg alt innen Zombies egentlig og jeg håper tråden blir holdt i live!

Min rekord per 22.12.10 er lvl 54 på Kino der Toten, lvl 31 på five og 36 på Nacht der Untoten. Dette har jeg klart ved å komme opp med en taktikk så god at det egentlig ikke blir vanskeligere etterhvert. Taktikken er som følger på Kino der Toten:

Jeg starter i lobbyen og venter til alle de første zombiene har kommet inn av vinduene, så reparerer jeg alle vinduene før jeg dreper alle zombiene og reparerer vinduene på nytt. Dette gjør jeg frem til jeg har tatt lvl 3. Da er jeg tom for ammo og de begynner å tåle for mange knifes. Jeg løper da opp trappen og inn døren(750) til høyre for så og løpe gjennom en liten gang til en ny dør (1200) og ned en trapp til ett rom med to trapper og shotgun på veggge. Denne shotgunen kjøper jeg og står i dette rommet frem til jeg er ferdig med lvl 8. Da har jeg masse penger ( ca 10000 ) og jeg løper inn de to neste dørene så jeg havner i kinosalen.

Her kjøper jeg Jugger-nog og går i random kassa hvis jeg har den, hvis ikke åpner jeg evt de dørene jeg trenger for å komme til den. De par neste lvlene løper jeg i sirkler rundt hele banen fra der jeg starta i lobbyen til rommet med to trapper og gjennom gangen til kinosalen og ut der jeg starta igjen. På denne måten får jeg alle zombiene etter meg og de danner en flott rekke bak meg. Så kan jeg stoppe og skyte bak meg eller kasta granater bak meg og starta traps på veggene. I Ca lvl 12 kjøper jeg Revive og Speed Cola og i lvl 20 kjøper jeg Double Tap Beer.

Etter lvl 20 starter jeg turreten i kinosalen vær runde. Våpnene jeg bruker er shotgun og noe random frem til lvl ca 10-12 men jeg kjøper alltid i random kassa helt til jeg har ray-guy eller thundergun. I tillegg til de prøver jeg å ha ett våpen med mye ammo som RPK eller HK21(best) Etter lvl ca 14 oppgraderer jeg alltid våpnene og der også en ide og kjøpe bowie-knife som er ved siden av der du kjøper jugger-nog

Det viktigste man må tenke på er å klare denne runden rundt banen. Hvis man klarer denne kan man i prinsippet komme evig langt. Bare løp i sirkler rundt banen og skyt bak deg og sett opp claymore og kast granater, traps og turrets er også en ide etter lvl 25+ da du har omtrent ubegrenset med penger etterhvert.

Håper noen drar nytte av denne lille guiden og kommer med inspill eller andre tips og triks for å komme langt. Jeg svarer på alle spørsmål og oppdaterer etterhvert