Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2495
... er et helt fantastisk genialt spill!
En kamerat og jeg har drevet en THPS3 side over en liten stund nå, den ser kanskje ikke ut i månelys, men inneholdet som teller:

http://home.no.net/jamalord

Jaja, regner med at noen av dere speller THPS3 også, hadde vært moro om noen sendte in combos, så poster vi dem på siden. Men da sier vi det da? Flått.
Er det mye bedre enn 2'ern? Jeg har bare 2'ern siden jeg har bare PC. Får meg det vel når det kommer til PC, men inntil da holder jeg meg til 2'ern.
3'ern ROX! dritfett i forhold til 2'ern, og SPES hvis du har det på ps2!
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
den ser kanskje ikke ut i månelys
Vis hele sitatet...
synes den så helt grei ut jeg?
Jeg har bare spilt 1 eren og det var jo konge fett! (Jeg skatet endel før, ikke særlig nå lengre).

3 eren er sikkert knall fett men jeg gidder ikke spille det på data og har solgt PSXen sååå...
Thps3 ruler gata lissom...

XeQtR: ta å spill det mer og mekk non heite combos.

og rå side ana, hmm, må sjekke forumet der, lenge siden sist.
nice page.. syntes innholdet på siden var bra og innholdsrik!
kul side

har spilt det litt hos en kamerat, jeg digger forbedringene
kjipt for oss at spillet ikke funker lengre
Leste på den siden at Rodney Mullen var med i spillet, er det en video av han der? Kan noen isåfall uppe den? Digger å se han skate freestyle, men også Tricks. Har Plan B - Second Hand Smoke filmer hvor han skater i 4-5 min, evig råte triks til tider!
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av zeth
Leste på den siden at Rodney Mullen var med i spillet, er det en video av han der? Kan noen isåfall uppe den? Digger å se han skate freestyle, men også Tricks. Har Plan B - Second Hand Smoke filmer hvor han skater i 4-5 min, evig råte triks til tider!
Vis hele sitatet...
Consider it done.

Jeg bare rippa den fra selve spillet og compressa den til DivX, så kvaliteten er ikke så alt for bra, men absolutt brukbar. Den er 2 minutter og 4 sekunder lang. Du kommer til å bli stunned. Han er gæern as, skulle ikke vært lov å gjøre så mye med et skateboard.

http://home.no.net/skewero/RodneyMullen2.avi

Slang likesågodt på en tøff sang også.
7 MB's.
Better than thou.
Mullen eier så sykt hardt. Favskateren min sammen med Muska.
Ahhh tusen takk Ana

På SHS er det Aerosmith - Dream On som er i bakgrunnen når han skater, den er sinnsykt kul egentlig!

Jeg kunne tatt inn SHS, men den er dessverre ødelagt Lånte den vekk til en kamerat, så ødela den først video han sin, så derfor skulle de se den hos en annen også ble den også ødelagt.. Tørr ikke prøve den hjemme
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
hehe, ana, var innom den sia der for en stund siden, tror jeg fant linken på spillegal.no eller noe. Fin side, mange fine videoer
Lurer på om jeg skal kjøpe THPS3, så skal jeg sende deg noen videoer
hehe, lykke til ihvertfall
Totto
Flott side det!
Den Rodney Mullen videoen var ekstremt fet!
Tror han har trent en stund.
▼ ... over en uke senere ... ▼
kunne noen hjelpe meg litt jeg har thps 3 på psx..
jeg finner ikke brettet på Los Angeles banen..
Xan: det avhenger av hvem du spiller med.


også Rodney Mullen.. han er sinnsyk på video'n.
jeg spiller med Tony Hawk
Det er ikke sånn at jeg går rundt å husker hvor dem ligger hvor hver jævla person heller da

Dette var min post nr. 500, gratuler meg!
Grattis XeQtR!

Jeg nærmer meg med storm skritt jeg og da

On subject:
jeg spillt THPS2 og ble lei iløpet av noen dager. Baldur's Gate (og det meste annet) er klart bedre!
THPS2 er ikke THPS3.. bare så det er sagt. 3'ern er hundreogfemti ganger bedre. eller mer
Opprinnelig postet av XeQtR
THPS2 er ikke THPS3.. bare så det er sagt. 3'ern er hundreogfemti ganger bedre. eller mer
Vis hele sitatet...
3'ern er mer enn hundreogfemti ganger bedre, bare så det er sagt... Tony Hawk 3 er genialt, det kan ikke sammenlignes med 2'ern

Off topic:
forresten XeQtR, dette er min 91 post, suck me
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av XeQtR
THPS2 er ikke THPS3.. bare så det er sagt. 3'ern er hundreogfemti ganger bedre. eller mer
Vis hele sitatet...
Jo, sant, men jeg er faen meg lei av det allerede.
THPS og THPS2 spilte jeg i flere måneder av gangen. THPS var jo så fantastisk "nyskapende" (Til en viss grad) da det kom i '99, 2'ern introduserte manuals og diverse editors. 3'ern har liksom ikke for mange nyskapende elementer, mener nå jeg ...