Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 5123
hei, jeg har en bruker som jeg bruker til vanlig og ikke cheater på.
jeg har jailbreak/cheat og en bot som jeg vil bruke på en annen konto kun for å se hvor langt jeg kan komme.. hvis jeg lager en til bruker og den blir bannet grunnet "cheat" vil den andre brukeren min også bli bannet siden jeg bruker samme apple-id til og laste ned spillet? eller ossen funker dette?

jeg vet allerede at hvis man bruker cheats vil man som oftest få en softban som går over etter et par timer... men tenker mer på en perma-ban??? vil jeg da kunne bruke den ordtnlige kontoen min som vanlig, eller vil denne også bli bannet grunnet cheat på den andre kontoen?

ps: kommer ikke til å bruke cheat-kontoen til noe annet enn å samle pokemon, kommer ikke til å bruke den i gyms eller noe annet.. fordi jeg forstår hvordan det vil ødelegge spillet, og jeg har sympati for folket som bruker masse tid og penger på det.

takk for svar!
De lagrer neppe apple-iden din noe sted, så det er nok trygt